Suoraan sanottuna v.....ttaa moiset rakennelmat.
Miten ihmeessä lähiöissä saa polttaa puita jossakin grillikatoksessa?
Kaikki häkä tulee asuntoihin sisälle. Sairastan astmaa ja meinaan tukehtua kun on niin kamala savun haju. Päättäjät ja talotoimikunnat: Tehkää asialle jotakin!!!!
Grillikatokset
6
203
Vastaukset
- eric von kult
olen ehdolla kunnallisvaaleissa vuonna 2027 ja otan tämän vaaliteemaksi...voimia...
- Muuta maalle
Häkää on palokaasusta noin 1-2 prosenttia joten tuskin sinä siihen tukehdut jos pihalla puita polttavat. Eikä se ole muiden vika että olet geeniviallinen.
- sosooei
Hyi ku rumast sanoit toiselle, hyhhyh... Sitäpaitsi maallahan ne vast polttaakin puuta pihalla.
- Astmapiippu65
No kiva ettei tämä häiritse ketään toista.
Ilmeisesti ette tiedä mitä tarkoitta jos ihmisellä on astma.
Enkä ole mitenkään geeniviallinen. Pikemminkin sinä joka moisen kommentin ilmoille päästit olet sitä korvien välistä :)
Mutta nyt on hyvä kun tuli tuo sade pelastamaan. Savut painuu maan tasalle eivätkä nouse tänne ylös 7:n kerrokseen.- sosooei
Mie sanoinkii tolle "muuta maalle" tyypille ettei kettää saa haukkuu tollei.Ei se ollu vitsi jos niin luulit. Itelläni ei oo astmaa mut uskon savun häiritsevän. Jaksele.
- Diapam rules
Aikamoinen ihme kun sukusi on selvinnyt savupirttiajasta. Olet sitten se viimonen mohikaani jota grillisavut häiritsee :D :D
Ei tartte olla iso vika korvien välissä etc....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693