NHL 13 EASHL

NHL 13 EASHL

Eli pelaan änäriä ja haen pelaajalleni joukkuetta EASHL:ssä. Pelitaustani on kokenut vaikkakin juuri aloitin EASHL:n. Olen maalivahti, mutta pelaan myöskin hyökkäävän pakin roolia tilanteen mukaan. Pelaan PS3:lla. Laittakaa tähän vastauksia tai lisätkää PSN " LoudCherry ".

3

201

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihreasieni

Moro, meillä ois tiimi mihin haetaan veskaa.. Ootko legenda?:) jos et oo nii sit eii oo mitään asiaa:)) ja mikkikin täytyy löytyä.. Jos kiinosta pyyda Tm55678 kaveriks tai vihreasieni tai larehatikainen1

• vihreasieni

larehartikainen1**

• vihreasieni
        vihreasieni kirjoitti:

larehartikainen1**

Ja pakkia myös kaivataan:)) jos tiedät kavereistasi hyviä pelaajia nii ehottomasti kysy joukkuesee::))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      366
      1368
    2. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      857
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      57
      844
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      115
      844
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      51
      710
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      691
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      671
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      48
      566
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      54
      543
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      108
      503
    Aihe