Kuka tietää? Missä Tampereella voisi tavata bi-naisia? Onko jotain tiettyä paikkaa?
Tampere
gedi
3
685
Vastaukset
- sono
juu, samaa kyselisin minäkin... bi-tyttöjä ei meinaa mistään löytää, vaan ovatko kaikki sitten vielä niin visusti kaapissa?
- lafemelle(n)
Heissan! :)
Ettekö voisi mennä Mixeihin? Mixein uusi osoite on Itsenäisyydenkadulla ABC-hiusopintokeskuksen vieressä ja mixein nettiosoite on www.mixei.com
Minäkin olen Mixeissä lähes joka viikonloppu. Olen bi nainen vm.86 ;)
- n81
Kyllähän mixei olisi ehkä yksi paikka, jos semmoiset paikat kiinnostaisivat. Mutta itse en ainakaan välttämättä halua naisiin tutustua baarissa...
ennemmin vaikka kävisi kahvilla jossain ja tutustuisi paremmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633