Eli pojat ja tietty tytötkiin voi kertoo mikä tekee tytöstä kauniin. Omasta mielestä ainakin pitkän hyväkuntoset hiukset, ei liikaa meikkiä, nätit silmät ja kaunis hymy. Eli teidän mielipiteitä?
Mikä tytöstä tekee kauniin?
15
200
Vastaukset
- bkdkdb
No isot rinnat ja kunnon perse. Blondit liukset ja kunnon huulet.
- tyttö14w
Selvä... Mutta jos nyt sitten hieman asiallisempia vastauksii, kiitos! ;)
- Se olen minä!
Iloiset ja ystävälliset naiset ovat yleensä ainakin mun mieleeni :)
- Määvaa:)
No ainaki kiva hymy ja valkoset hampaat, nätit silmät, ei liikaa meikkii, hyväkuntoset ja sille tytölle sopivat hiukset ja sitte semmone söpö, suhtpieni nenä. :)
- Jäsen
Luonne, ulkonäkö, seksuaaliset, Muodot.
Kiitän kaikkia lukijoita. - 16veeeboy
Ei todellakaa blondeja hiuksia! jos tytöllä sellaset on niin meijän koulussa niitä kierretään kaukaa, kukaan ei oikee tykkää :/
Et tummanruskeet ja punaset esim kuumat ;)- 13wee poju
Tummanruskeet hiukset, nätti hymy, valkoset hampaat, söpöt silmät ja normaalin pituset hiukset (:
- Ps. Olen 13v poika
Valkoset hampaat, hymyilee paljon,
on oma itsensä, pitkät hiukset, vähän lainehtivat, ruskeat silmät, ei polta eikä juo, tumman ruskeet hiukset. - Duddudduu
Sisäinenkauneus eli luonne, ei liian laiha eikä liian lihava, tummat hiukset, ei liikaa meikkiä, naiselliset vaatteet, hyvä ryhti, kaunis hymy
- yolophaardi
Seksuaaliset muodot jA hyvä pillu
entä jos on hyvä perse mut huonot rinnat:DD
- ippeeeere
Ei se haittaa ;)
- viittaan aloitukseen
No jotain tonnepäin
- Tämmöne random95
Tummat hiukset. naaman kokonaisuus. suht laiha mutta muotoa pitää silti löytyä!. pyöreä mukava peppu :D normaalit rinnat (ei saa olla liian isot!) itseäni lyhyempi joku 5-8cm :3 ja lempeä ääni :)
- f5uijh
kurvikkaat muijat on kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275