hei vaan, kumpi on parempi, tyttö jolla on ihanat kavot mutta vähän epätäydellinen bodi, vai tyttö jolla on täydellinen vartalo mutta rumahko naama...?
Mulla on kauniit kasvot, mutta pömppömaha ja rinnat omituisen muotoiset. x(
kumpi parempi?
9
1628
Vastaukset
- Poika -87
Mielestäni tärkeintä on nätti naama ja upeat rinnat. Joten jos sulla on oudot rinnat, niin ei mitään toivoa.
- tyttö 87
sun kannattais ehkä ensin kasvaa aikuiseks.. ;)
- ...
tyttö 87 kirjoitti:
sun kannattais ehkä ensin kasvaa aikuiseks.. ;)
koko ajan ja kovaa vauhtia :D
- Joo
Varmaan tosi pieni SE!
Jos ite mollat pien rintasii oot
LUUSERI!
- Make
Kymyksen asettelusi on täysin hakoteillä. Tärkeintä on se millainen pillu tytöllä on ja kuinka innokas hän on seksittelemään. Eihän kukaan jätkä viitsi sellaisen tytön kanssa seurustella joka ei anna pillua, tai joka on kun kuollut kala seksittelyn aikana. MIETI SITÄ!
- bambieye
Mä en oo yhtä pahasti hakoteillä kuin sä, Make...
No mutta jokatapaukses rakastan seksittämistä!
- nami nami
minun mieletä ulkoisella kauneudella ei o suurta merkitystä!jos on oikeen rakastunu tyttöön!
- Kundi
Pussy has no face:)
- Montte
Kyllä se lähetään siitä, että kasvot on kauniit sen jälkeen voidaan alkaa kattomaan peppua! ja sitten vartalon kokonaisilmettä. Eli vatsa, rinnat jne. Jos kasvot ja peppu on kunnossa niin vois sanoa että mulle kelpais. (oikeudet muutoksiin pidätetään :D)
Ei rintojen epäsymmetrisyys haittaa. Ne on sellaset ja niihin on melko vaikea vaikuttaa. Kun taas vatsan "timmeyteen" ja kokoon voit itse vaikuttaa. Joten ennemmin kuin kyselet tuollaisia, mene salille taikka tee kotona vatsaa treenaavia liikkeitä. Niin se onnistuu.
Terveisin,
Montte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423930Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393536- 703138
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912990Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no861982- 351958
- 241809
- 301744
- 321743
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231704