Liian vaikeaa!!

tyttööö15vv

Eli siis olen kohta 2 vuotta ollut erittäin vaikeassa elämän tilanteessa. Olen puhunut 3lle eri henkilölle siis ammatikseen auttaville eli psykologi yms. Nyt tässä kävi sitte niin että kun löysin hyvän henkilön jolle puhua niin hän jäi äitiyslomalle(se oli kirkon työntekijä). aiempi psykologi oli aivan perseest ja se kolmas henkilö oli koulun terkka. 2 ensimmäistä henkilöä kertoi joka ikisen asian porukoille, ja siitä oli vain haittaa. Sitten tää uusin osas pitää vaitiolovelvollisuuden. Olen alkanu nyt kuitenki miettiä että mitä ihmettä teen sitte kun koulut taas alkaa ja haluun puhuu jollekin? Nytkin lähiaikoina ois ollu hyvä jos ois ollu joku jolle puhua. Oon myös miettinyt, että kun en ikinä saa semmosta "yhtenäistä" keskustelua niitten ihmisten kanssa joille puhun kun aina syystä tai toiseSta se loppuu, niin en tiedä varsinaisesti auttaako se puhuminen mitään, koska se ei ratkaise ihan kaikkia ongelmia (mm. Huonot kotiolot). Mutta kuitenki se puhuminen helpottaa. Pitäisikö turvautua mielialalääkkeisiin? Vai mihin? Niitä on kyllä aika vaikeeta saada ilman että porukat saa tietää. Ja en halua että ne saa tietää, ei ne tienny edes siitä puhumisesta ja sitä sen uusimman ihmisen kanssa kesti n.6kk. Auttakaa oikeesti... Oon tosi tukalassa tilanteessa :( viimeiset 6-8kk hautonu itsaria, mutta en haluaisi olla niin pelkuri. Ja osa musta ajattelee että kaikki voi kääntyä parhain päin. Lisäksi nyt kun peruskoulu päätty niin ens vuos tulee olee vaikee koska kaikki tutut ja turvalliset kamut lähti muualle :( kiitos jos jaksoit edes lukea :) ja vielä suurempi kiitos jos jaksat auttaa. Ainii ja lisäksi olen yrittänyt katsella jotain muitakin kirkon yms työntekijöitä, mutta kun kukaan ei tunnu siltä "oikealta". Ja koulun terkkareihi ja muihin en luota enää.

11

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bad_girl96

      Hei!
      Tuo on todella surullista että sinulla on noin vaikeaa ja tiedän miltä sinusta tuntuu.
      Itse kärsin pari vuotta sitten samoista asioista kuin sinä. Mutta onneksi minulla oli ja on edelleen maailman hyväsydämmisin mummo

      • tyttööö15vv

        Kiitos viestistäsi :) valitettavasti en pysty puhumaan kavereilleni ongelmistani ja oikeastaan mulla on vain yksi kunnon kaveri. Ja sukulaiset asuu nin kaukana enkä niillekään viitsi avautua :/ Vanhemmat ei ymmärrä, sen nimittäin huomasin sillon kun puhuin terkkarille/psykologille. Äiti vain huusi siihen liittyvästä aina :( sen jälkeen oon esittänyt mahdollisimman pirteää kotona sekä koulussa terkkarilla käydessä ja hyvin kaikki on mua uskonut. En ikinä oo uskaltautunut soittamaan noihin puhelimiin vaikka monesti sitä oonki miettinyt..


    • Vihersilmä@98

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA – JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!

    • Meitsi auttaa

      Kuulostat kiinnostavalta ihmiseltä, voit mulle puhuu oon hyvä kuuntelija ja kyl mult joskus hyvii neuvoiki tulee.

      • tyttööö15vv

        Mitä tällä niinku meinasit tai hait takaa? :D


    • Moikka Tyttööö15v!

      Hyvä, että olet hakenut itsellesi juttukaveria ja saanut keskusteluista apua. Tiedätkö, onko tällä seurakunnan työntekijällä, joka jäi äitiyslomalle, sijaista, joka voisi jatkaa myös sinun kanssasi? Tai jotain muuta työntekijää, jonka kanssa sinun olisi helppoa ja kiva jutella? Jos ei omassa seurakunnassa tai omalla paikkakunnalla, jostakin läheltä voisi löytyä tukea.

      On tosi tärkeää, että sinulla olisi joku, jonka kanssa jakaa omia fiiliksiä, ja johon voit luottaa.

      Iloista kesää,

      lempein ajatuksin

      NettiSaappaat Jyväskylästä

      • tyttöö15vv

        Kyllä sille työntekijälle tuli sijainen mutta se vaan ei tunnu "siltä oikealta", olen kyllä yrittänyt miettiä sitä sijaisen kanssa puhumista, mutta se ei vain tunnu oikealta. Mulle oli tosi vaikeaa ottaa siihen ekaankaan yhteyttä koska tuntu siltä että teetätän vain lisätöitä sillä, mutta olin huomannut aikaisemmin nuortenilloissa yms. että sd henkilö on todella avulias, jonka takia sitten pitkän pohdinnan jälkeen uskalsin ottaa yhteyttä.


    • 00poika

      muhun voit ottaa yhteyt kans jos kiinnostaa (tuskin) en kerro siis mitaan kellekkaan ja tiian ettet ota yhteytta..... mut kumminkin skype on sneck6 kikis en voi puhuu kanny koton ma matkal ja hotellin tietokone mut ota yhteytta jos haluut :)

      ja oon 00 joo....

      • tyttöööö15vv

        En omista skypee tai kikkii, koska mulla ne on aika turhia :D ja jostain syystä mun on omalla tavallaan vaikea puhua nuoremmille koska ne harvemmin on nähny sitä kaikkea mitä mä olen.. Eihän se yhden tai vähä päälle ikäero haittaa mutta jos on kolme vuotta nuoremmasta niin enpä oikee tiiä :/ koska esim. Sulla on yläaste edessä ja mulla se on jo takana.


    • 00poika

      voitais vaan puhuukkin ja niin....

    • 00poika

      joo ei tarvii selitel kyl mä ymmärrän.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe