Töitä opiskelun ohessa?

essi

olisin kiinnostunut tietään kuinka moni esim. amkilaisista käy samaan aikaan opiskelujen ohessa töissä. musta tuntuu et meiän luokalla käy kaikki ja oon ainoo joka ei käy. tuntuu et olis parempi keskittyy kerralla vaan yhteen asiaan ku koulu vaatii kuitenki aika paljon aikaa.

5

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jaa a

itse luen sairaanhoitajaksi ja ei nyt niin mahdottoman paljoo kuitenkaan vapaa-aikaa tarttee käyttää.. on toki tenttejä ja tyhmätöitä joten niihin aikaa sitten voi mennä, mut olen itse pystynyt tekemään säänöllisesti töitä opiskelun ohessa....

• Joop

Niin varmaan olisi kiva keskittyä vain opiskeluun mutta kun kaikki eivät ole niin onnellisessa asemassa että se olisi taloudellisesti mahdollista. Jos olet sellaisessa tilanteessa että sinun ei TARVISE käydä töissä opiskelun ohella niin ole iloinen siitä, monelle muulle se ei ole mahdollista.

• amk

Opiskelen hoitoalalla. Olisi aivan ihanaa jos ei tarvitsisi käydä töissä koulun jälkeen. Pääsen koulusta vähän ennen neljää ja koulusta suoraan bussilla töihin iltavuoroon puoli viideksi. Illalla kotiin joskus puoli 11 maissa. Nukkumaan ja taas aamulla kouluun.
      Hyvähän se on keskittyä yhteen asiaan yhdellä kertaa, mutta kun ei ole rahaa. Joudun ostamaan ruokaa silloin tällöin, koulukirjatkaan eivät valitettavasti ilmaisia ole.
      En asu kotona, joudun maksamaan vuokraa. Tukeni eivät siihenkään kokonaan riitä.
      Koulu vaatii paljon aikaa, mutta niin vaatii hengissä pysyminenkin. Valitettavasti töissä käynti on sen edellytys.

• Nanttu

pitää tehdä, että ei tarvi ihan vyötä kiristää tiukalle. Ja ainakin meillä ja mitä olen muilta kuullut, ovat lukujärjestykset amk:ssa aika löysiä, että kyllä nyt joku 10-15 tuntia/vko jaksaa ihan hyvin töitä tehdä. Minäkin kyllä varmaan just ja just pärjäisin ilman töitä koska poikaystäväni käy vakiduunissa, mutta haluan saada ihan omaa rahaa vaatteisiin, matkusteluun ym.

• laiskako?
        Nanttu kirjoitti:

pitää tehdä, että ei tarvi ihan vyötä kiristää tiukalle. Ja ainakin meillä ja mitä olen muilta kuullut, ovat lukujärjestykset amk:ssa aika löysiä, että kyllä nyt joku 10-15 tuntia/vko jaksaa ihan hyvin töitä tehdä. Minäkin kyllä varmaan just ja just pärjäisin ilman töitä koska poikaystäväni käy vakiduunissa, mutta haluan saada ihan omaa rahaa vaatteisiin, matkusteluun ym.

itse en käy töissä koulun ohella, vaikka aikaa siihen olisikin. Minä haluan keskittyä täysillä opiskeluun. Koska en käy töissä, täytyy minun elää melko vaatimatonta elämää, mutta itsehän olen tämän vaihtoehdon valinnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe