MP4 Videoiden editointi ohjelma?

Rami.

Eli nyt tarvittaisiin vinkkejä ohjelmiin millä pystyy leikata videoita jotka ovat MP4 formaatissa. Olen käyttänyt pitkään videoiden leikkaamiseen Boilsoft Video Splitter ohjelmaa ja olen pitänyt siitä, mutta nyt kun MP4 muotoiset videot ovat ruvenneet lisääntymään niin harmikseni olen saanut huomata, että tuolla Boilsoftilla ei tee mitään enään sillä se ei tunnista MP4 tiedostoja.

Se mikä tuossa Boilsoftissa on todella hyvää on se, että valitset videosta kohdat josta haluat leikata ja se on sitten siinä, muilla pitää säätää kaikkea muutakin se ei ole yhtä yksinkertaisen helppoa niillä. niistä puuttuu se vastaava Direct stream cut.

9

2308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avidemux

• Rami.

Ei ole lähellekkään yhtä hyvä kuin tuo boilsoft. Tuollainen vastaava Direct stream cut leikkaus puuttuu muistaakseni kokonaan.

• MrPelaajaZ

Mite silla Avidemuxilla voi edes editoida ?

• pentti jr
    • jj0kunen
    • se on tosi hyvä

No, käytä kuule Rami sitä Boilsoftia jatkossakin, jos se kerran on niin hemmetin hyvä.

• ouhjh

Ei Rami voi käyttää sitä Boilsoftia koska se ei tunnista mp4-tiedostoja...

• Ainakin Boilsoftin sivuilla lukee ihan suoraan että tukee mp4:sta.
      Itsellä ei ole tuosta ohjelmasta kokemusta, onko se joku vanha versio ohjelmasta?

• Tolsotin Urvisalo

mp4 on kuten avi pelkkä kääre, joten voi sisältää tukemattomassa muodossa olevaa ääntä tai kuvaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      26
      19355
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6342
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      5976
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      95
      5815
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5659
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5544
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4983
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4657
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3996
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3635
    Aihe