On 12 ja kaapissa, pituus on 172cm tukan väri on ruskea ja se on pitkä, syy miksi laitan tänne on simppeli: etin seuraa seksiin ja seurusteluun (mielelään kesäloman aikana)
12v homo etsii seuraa hesasta
17
531
Vastaukset
- hyif
Ettet vaan ole pedofiili.. SAIRAS!
- 12vhomo
Lisäksi en itse tapaa ketään heti, haluan tietty varmistaa että henkilö on oikeasti se mitä sanoo eikä joku 56v läski pedofiili.
- jätkä14v
Heitä kikkis nii saat seurakses 14w bi-poitsun stadist :)
- samikki94
samikki
- ahahahahahha
12v... seksiä... huhhuh... Kasvas poika pikkusen viel vanhemmaks ni ehkä sitte. Sun munas tuskin on viel ees viittä senttii pidempi.. xd
- 12vhomo
Hahahahaaaa, no sanon vaan että se isompi on kun muiden ikäisteni.
Oon jo murrosiässä ja voin mitata tänne jos on pakko. ( vähän noloa se kyllä on.....)
moi olen 14 vuotias poika ja asun helsingissä ja
oon kanss homo ja tykkään harrastaa seksiä
kerro sun face tunnus niin voin todistaa henkmoro olen 14 vuotias poika ja asun hesas
oon kanss homo.... ja tykkään harrastaa seksiä
kerro sun face tunnus niin voin ......- hintti55
vitun pedarit hajotkaa sairauteenne ja kastroikaa itsenne
- pierujoodef3330
suksi isäs kyrpään vitun homo runkkari!
- donnerri
Moi olen 17 v poika ja etin seuraa helsinkistä seurustelua ja seksiä ;D
- 14v homo
mun face eetu Nyman
- missä asut?
Missä asut?
- poitsu155
Mun s-posti: [email protected]
- moi1
moi lähetä viestii [email protected]
- c.hansen
have a seat
right here
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812315- 1831934
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701765Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise301538- 1131335
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1701147Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1591065Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035