On 12 ja kaapissa, pituus on 172cm tukan väri on ruskea ja se on pitkä, syy miksi laitan tänne on simppeli: etin seuraa seksiin ja seurusteluun (mielelään kesäloman aikana)
12v homo etsii seuraa hesasta
17
501
Vastaukset
- hyif
Ettet vaan ole pedofiili.. SAIRAS!
- 12vhomo
Lisäksi en itse tapaa ketään heti, haluan tietty varmistaa että henkilö on oikeasti se mitä sanoo eikä joku 56v läski pedofiili.
- jätkä14v
Heitä kikkis nii saat seurakses 14w bi-poitsun stadist :)
- samikki94
samikki
- ahahahahahha
12v... seksiä... huhhuh... Kasvas poika pikkusen viel vanhemmaks ni ehkä sitte. Sun munas tuskin on viel ees viittä senttii pidempi.. xd
- 12vhomo
Hahahahaaaa, no sanon vaan että se isompi on kun muiden ikäisteni.
Oon jo murrosiässä ja voin mitata tänne jos on pakko. ( vähän noloa se kyllä on.....)
moi olen 14 vuotias poika ja asun helsingissä ja
oon kanss homo ja tykkään harrastaa seksiä
kerro sun face tunnus niin voin todistaa henkmoro olen 14 vuotias poika ja asun hesas
oon kanss homo.... ja tykkään harrastaa seksiä
kerro sun face tunnus niin voin ......- hintti55
vitun pedarit hajotkaa sairauteenne ja kastroikaa itsenne
- pierujoodef3330
suksi isäs kyrpään vitun homo runkkari!
- donnerri
Moi olen 17 v poika ja etin seuraa helsinkistä seurustelua ja seksiä ;D
- 14v homo
mun face eetu Nyman
- missä asut?
Missä asut?
- poitsu155
Mun s-posti: [email protected]
- moi1
moi lähetä viestii [email protected]
- c.hansen
have a seat
right here
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808