Olen 22-vuotias ja olen nyt jo melkein vuoden verran tapaillut minua kymmenen vuotta vanhempaa miestä. Nyt hän on alkanut ehdottamaan yhteenmuuttamista. En oikein tiedä, miten suhtautuisin, koska miehellä on 3-vuotias poika. Olen tutustunut poikaan tämän kesän aikana ja olemme olleet yhdessä lomalla miehen, tämän ex-vaimon ja heidän poikansa kanssa. Ex-vaimo oli tyytyväinen, että mies on löytänyt jonkun mukavan ja vastuuntuntoisen naisen itselleen. Hänelläkin on jo uus mies.
Vaikka kaikki on mennyt mukavasti ja olen hyvissä väleissä exän kanssa ja pojankin kanssa oleminen on luontevaa, tuntuu jotenkin oudolta ajatella, että minusta tulisi äitipuoli, kun olen vielä niin nuori. Kultani on kuitenkin vain viikonloppuisä, mutta rajoittaahan se poitsu silti mun elämää enemmän yhdessä asuessa kuin erillään.
Neuvoja
2
389
Vastaukset
- annika
että olet ollut tekemisissä myös miehen exän kanssa ja että tulette toimeen noinkin hyvin! Hienoahan se siis on, mutta harvinaista!
Minusta teidän ei kannata muuttaa yhteen kovin äkkiä. Ehkä sinun on hyvä ensin viettää kaikki nuo tapaamisviikonloput miehen luona ja totutella vielä vähän. Kun vielä asut muualla, tilanne tuntuu helpommalta, kuin yhdessäasuessa. Yhteiselossa on muutenkin totuteltavaa.- tytsy
No, jos poikaa ei olisi, en varmaankaan olisi ajatellut, että exän tapaaminen olisi olennainen osa tulevaa suhdetta. Tapasin kuitenkin exän jo ennen kuin näin ensimmäistä kertaa poitsua ja mielestäni se on tärkeää senkin vuoksi, että hän on nimenomaan poitsun äiti ja näin tulee olemaan mahdollisesti osa minunkin elämää, mikäli suhde samaan mieheen jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624