Yhä palaa kaipuuni sinuun
kun silmin tummentunein katsot minuun.
Jostain kuulen järjen äänen
koskea sinuun saa en.
Vai kuuntelenko ääntä sydämen?
Se onko ainoastaan ääntä paheellisen mielen?
Hillitsenkö kaipuun kuumeisen
vai saanko kerran olla heikko, ihminen?
Kuume
8
447
Vastaukset
- hyMySuu(nainen)
Sama liekki palaa minunkin sydämessäni kun katsot säteilevillä silmilläsi minuun ja hymyilet vastaanottavaisesti.
Älä järkeä kuuntele vaan sydäntä ja tunteita.Minunkin järkeni hangaa vastaan mutta poltto sydämessäni on voimakkaampi. Se haluaa sinulle antautua. Haluaa ottaa vastaan sen rakkauden ja hellyyden jota sydämesi on täynnä.
Et ole heikko vaan rakastunut.Minä sen sijaan olen heikko mutta uskon että rakkautesi ja hyvyytesi voimalla nousen taas jaloilleni.Ja olen se hyvä ihminen sillä hyvällä luonteella joka on minulle ominainen.
Tule siis ja kätesi ojenna. Anna mun rakastaa sinua koko sydämeni voimalla.Olet kaikkea sitä mitä toivon elämän minulle antavan. Olet minun rakkauteni...se oikea...uskoisin.M- kulkija
Nainen olen minäkin.
Olen luullut, että sen huomaa teksteistäni.
Silti toiset naiset joskus yllättävän paljon kiinnostuvat niistä.
Toivottavasti ne antavat jotain myös miespuolisille lukijoille.( jos heitä täällä käy )
Olisikohan ulosantini jotenkin maskuliininen? :)
Joka tapauksessa ne ovat täällä luettavaksi kaikille joita kaikenlaiset runot kiinnostavat.
Ja voihan olla, että monet naiset runoja lukiessaan näkevät silmissään oman rakastettunsa tai komean Tommy Tabermannin tai jotain.
- Joku jostakin
nikkiä kulkija muualla kuin täällä?
- kulkija
Harvemmin. Jos, niin yleensä runojen merkeissä.
Olen jossain muualla nähnyt jonkun käyttävän samaa nikkiä isolla alkukirjaimella. Se en ole minä. :) - muinainen koira
kulkija kirjoitti:
Harvemmin. Jos, niin yleensä runojen merkeissä.
Olen jossain muualla nähnyt jonkun käyttävän samaa nikkiä isolla alkukirjaimella. Se en ole minä. :)ja soneran sätissä et siis kuljeskele?
- kulkija
muinainen koira kirjoitti:
ja soneran sätissä et siis kuljeskele?
En kuljeskele siellä.
- kannonokka
Paheellisen heikko mieli, kera järjen äänen.
Kuuntele!
Kuni sydän lyö...
Miten koskea sydämellä Sinuun?
Tummasilmäinen.
.................
Minusta runosi heikkoudesta.
Koskettaa!
Älä loukkaannu intuutiosta!
Mielestäni runosielunliikkeen...jatke vain! - theokratie
Taivu.
Hee. Juuri näitä lyyrisiä lihan ja hengen välisiä tuskailuasetelmia. Hermeettinen romanssi tahriutuu muodon kosketuksesta. Mutta mikä olisikaan väistämättömämpää tapahtuvaksi!
Ensimmäisen säkeistön rytmi ei nappaa mukaansa. Se tuntuu jotenkin tasapainottomalta. Vasta toisen säkeistön valossa ensimmäinenkin näyttäytyy releventtina. Ensimmäisellä lukukerralla runo jää siis roikkumaan loppuosansa varaan.
Useamman lukemisen jälkeen runo kokonaisuudessaan kuitenkin saa pienet, tummat väreet kulkemaan vartalossani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415