Onko mahdollsita saada

Tiina

Heippe!

Olen 25 vuotias hienam pyörea ja ujo tyttö. Olen lukenut noita kommenttejanne ja olen ajatellut lähteä marmarikselle. Suomessa mies onni on yleensä sitä että saan baarista vain humaltuneen miehen joka yrittää äheltää päälläni kunnes sammuu... tiedättehän. onpa mukavaa.
Nyt olen käsittänyt että turkista olisi mahdollisuus saada mies joka hoitelisi hommat kunnolla niin että minullekin jäisi hommasta mukava maku. Minnekäpäin marmarista kannattaa suunnistaa. oNko mitään erityisvinkkejä

18

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provo

      Ei mene läpi.

      • kuin

        Ihan hyvin voi tuollaista asiaa kysyä. Ei siinä mitään.
        Kysyyhän miehetkin esim Aasia puolella että mistä saa pillua. Ja tämä kysyjä oli sentään asiallinen...
        Hyvää matkaa vaan jos sinnepäin tiesi löydät!!


      • Provo
        kuin kirjoitti:

        Ihan hyvin voi tuollaista asiaa kysyä. Ei siinä mitään.
        Kysyyhän miehetkin esim Aasia puolella että mistä saa pillua. Ja tämä kysyjä oli sentään asiallinen...
        Hyvää matkaa vaan jos sinnepäin tiesi löydät!!

        Kyllähän aina kysyä voi, mutta kun on myös ihmisiä jotka saavat jotain ihme kiksejä pilailemalla. Tyylistä näkee kyllä aika paljon onko kysyjä tosissaan vai ei. Tämä oli tyyliltään kyllä niin tökeröä, että ei tuollaista (en siis puhu sisällöstä vaan kirjoitustyylistä) kukaan selväjärkinen kirjoittaisi. Tosin näitä kirjoittelevien trollien mukaan turkkilaista miestä haluava ei ole selväjärkinen ollenkaan, vaan aina hieman tyhmä, "pyöreähkö" blondi. Että tällä taustalla kyllä todella kyseessä on provo, ei mitään muuta.


      • Jaa
        kuin kirjoitti:

        Ihan hyvin voi tuollaista asiaa kysyä. Ei siinä mitään.
        Kysyyhän miehetkin esim Aasia puolella että mistä saa pillua. Ja tämä kysyjä oli sentään asiallinen...
        Hyvää matkaa vaan jos sinnepäin tiesi löydät!!

        Oon tainnut sitten lukea eri palstaa, kun en ole vielä törmännyt Aasia-ryhmässä yhteenkään mieheen joka olisi kysellyt mistä saa "pillua". Täällä Turkki-puolella taas on ollut jo kymmeniä ketjuja, missä suomalaiset naiset etsivät ja vertailevat kokemuksiaan turkkilaisesta kullista.

        Kertooko tämä jostain jotain? Kyllä mielestäni,.


      • Provo
        Jaa kirjoitti:

        Oon tainnut sitten lukea eri palstaa, kun en ole vielä törmännyt Aasia-ryhmässä yhteenkään mieheen joka olisi kysellyt mistä saa "pillua". Täällä Turkki-puolella taas on ollut jo kymmeniä ketjuja, missä suomalaiset naiset etsivät ja vertailevat kokemuksiaan turkkilaisesta kullista.

        Kertooko tämä jostain jotain? Kyllä mielestäni,.

        Kertoo ainakin siitä että suomalaisilla naisilla ei ole tarvetta provoilla suomalaisten miesten kustannuksella. Veikkaanpa nimittäin että melko suuri osa näistä "suomalaisten naisten suorittamista vertailuista" onkin todellisuudessa esim. tuolla Monikulttuuriset suhteet-palstalla majailevien katkerien suomipojujen kirjoittamia. Ei täällä netissä kannata mitään liian tosissaan ottaa, kun koskaan ei voi tietää kirjoittajan todellisia tarkoitusperiä.


      • esim.
        Jaa kirjoitti:

        Oon tainnut sitten lukea eri palstaa, kun en ole vielä törmännyt Aasia-ryhmässä yhteenkään mieheen joka olisi kysellyt mistä saa "pillua". Täällä Turkki-puolella taas on ollut jo kymmeniä ketjuja, missä suomalaiset naiset etsivät ja vertailevat kokemuksiaan turkkilaisesta kullista.

        Kertooko tämä jostain jotain? Kyllä mielestäni,.

        Tässä vähän mallia suomalaisten miesten kokemuksien vertailusta. Onpahan niin fiksua tekstiä että... :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000430&posting=22000000004466747


      • Eri palsta
        esim. kirjoitti:

        Tässä vähän mallia suomalaisten miesten kokemuksien vertailusta. Onpahan niin fiksua tekstiä että... :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000430&posting=22000000004466747

        No oli fiksua tai ei, on tuo teksti ainakin perustellummassa paikassa kuin matkailu. Muilla matkailupalstoilla keskustellaan eniten matkailusta, tällä palstalla näköjään kohdemaan miehistä...

        Ja en usko että "suurin osa" näistä kirjoituksista olisi provoja, kyllä ne niin aidontuntuisia ovat.


      • Provo
        Eri palsta kirjoitti:

        No oli fiksua tai ei, on tuo teksti ainakin perustellummassa paikassa kuin matkailu. Muilla matkailupalstoilla keskustellaan eniten matkailusta, tällä palstalla näköjään kohdemaan miehistä...

        Ja en usko että "suurin osa" näistä kirjoituksista olisi provoja, kyllä ne niin aidontuntuisia ovat.

        "en usko että "suurin osa" näistä kirjoituksista olisi provoja, kyllä ne niin aidontuntuisia ovat."

        Ai niin aidontuntuisia kuin tämän aiheen aloittaja "Tiina". Sallikaan minun nauraa... kyllä suomalaiset sitten osaavat olla hyväuskoisia ja naiiveja :)


      • Hmh
        Provo kirjoitti:

        "en usko että "suurin osa" näistä kirjoituksista olisi provoja, kyllä ne niin aidontuntuisia ovat."

        Ai niin aidontuntuisia kuin tämän aiheen aloittaja "Tiina". Sallikaan minun nauraa... kyllä suomalaiset sitten osaavat olla hyväuskoisia ja naiiveja :)

        En tiedä Tiinasta, mutta olen lähes 100 % vakuuttunut että nämä lukuisat kymmenet "tunteeko joku Kemalia James Dean-baarista" -ketjut ovat sitä totisinta totta.


      • minun
        Hmh kirjoitti:

        En tiedä Tiinasta, mutta olen lähes 100 % vakuuttunut että nämä lukuisat kymmenet "tunteeko joku Kemalia James Dean-baarista" -ketjut ovat sitä totisinta totta.

        ja minun "oma" Sakir, siitä ei ole vielä kukaan nimeltä maininnut. Kai hänelläkin muita on. Marmariksessa on.


      • Provo
        Hmh kirjoitti:

        En tiedä Tiinasta, mutta olen lähes 100 % vakuuttunut että nämä lukuisat kymmenet "tunteeko joku Kemalia James Dean-baarista" -ketjut ovat sitä totisinta totta.

        "olen lähes 100 % vakuuttunut että nämä lukuisat kymmenet "tunteeko joku Kemalia James Dean-baarista" -ketjut ovat sitä totisinta totta."

        Itse olen 100% vakuuttunut siitä, että nämä lukuisat kymmenet "tunnen kyllä Kemalin" -vastaukset kyseisissä ketjuissa ovat vain suomipojujen hauskanpitoa.


      • Jaa-a
        Provo kirjoitti:

        "olen lähes 100 % vakuuttunut että nämä lukuisat kymmenet "tunteeko joku Kemalia James Dean-baarista" -ketjut ovat sitä totisinta totta."

        Itse olen 100% vakuuttunut siitä, että nämä lukuisat kymmenet "tunnen kyllä Kemalin" -vastaukset kyseisissä ketjuissa ovat vain suomipojujen hauskanpitoa.

        Jotkut vastaukset voi olla, suurin osa ei.


    • MMID

      blondaa hiukset ni saat varmasti..

      • heh

        Hmmm taas asialla. Eikös se ole jo jakomielitaudiksi luokiteltavaa tuollainen omiin viesteihinsä vastaaminen.


    • Höpö Höpö

      Miksi et mene kokeilemaan mitä täällä kyselet.Sittenhän paremmin tiedät kun menet ja kokeilet.Kyllä siellä miehiä on vaikka joka sormelle ja kaiken näköisille ja kokoisille naisille.

    • saap, saap

      Kyllä siellä miestarjontaa on joka puolella, ei mitään hätää. Ole vaan leikissä mukana täysillä äläkä ujostele. Vietä mukava loma täysillä, sillä se jää muistojen kultaiseen arkkuun, mutta...ota täältä kondomit mukaan ja pidä aina mukanasi. Vaikka kaveri sanoo että kondomi on, mutta kun "totuuden" hetki koittaa, ei sitä olekkaan, mitä teet? Minulle kävi näin! Surullista, en siitä karkuunkaan päässy, enkä edes yrittänyt sillä itsesuojeluvaisto pelasi sen verran. Ja huom! päivällä ja aivan selvin päin, en käytä alkoholia. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. T:Surullinen

    • Just

      Sori, mut suomalaisilla on tosi huono maine Turkissa verrattuna muihin Euroopan maihin. Et sä sieltä mitään saa. Oletko epätoivoinen?

    • sellasta

      ainahan turkista on mahdollisuus mies saada! aina. olitpa minkä näköinen/kokoinen tahansa, tai ujo.. kyllä jotkut osaa asiansa niinkuin suomessa ja muissa maissakin, mutta ei siellä mitään ihmeiden tekijöitäkään varmasti ole. mutta se on varma että jos tarjoat niin ne ottaa mielellään.. mutta muista, mukana voit aika suurella todennäköisyydellä saada jotain matkamuistoja jotka ei helpolla pois lähde.. hyvää matkaa ja pidä hauskaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3857
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      133
      2697
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1875
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1192
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1189
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    Aihe