Kuka vois kertoo mulle jotain näyttelijöistä nimeltä Jamie ja Oliver Phelps?!
Minkä ikäsiä ne oikeen on?
Onks ne näytelly muissa elokuvissa? Onks niillä fanisivuja?tai tietäskö joku edes että missä osotteessa ois kuvia niistä?
Kiitos kaikille jotka viitsii vastata, tää tieto on mulle tooosi tärkeetä :)
Muutes, kertokaapa mielipiteitä Fredistä ja Georgesta niin noissa kirjoissa kun elokuvissakin..:D Mun mielestä ne on erottamaton osa kirjan juonta!
Weasleyn kaksosista
7
780
Vastaukset
- Dobby
Fred ja George on mun lempihenkilöitä. Ne on ihan parhaita!!! En kyl muista ulkoo missä niitä kuvii niistä oli mut koitan ehtii.
- *potterholic*
no nih, tässä sulle osoite (vasemmalla on nevigaatio. selaa sieltä mitä haluat tietää:) ,
http://groups.msn.com/phelpsandfelton- LavenderB
sinä, "potterholic", kiitos neuvosta :D
Mutta onks toinen niistä kaksosista oikeesti James vai Jamie?!mistä ihmeestä mä olen kuullut että Jamie..:) - *potterholic*
LavenderB kirjoitti:
sinä, "potterholic", kiitos neuvosta :D
Mutta onks toinen niistä kaksosista oikeesti James vai Jamie?!mistä ihmeestä mä olen kuullut että Jamie..:)minäkin luulin ensin että se on joku jamie/james tai joku vastaava, mutta sitten sain selville, että se ON james :)
- minä.vaan
että sitä vaan.
- celewen
Leffoissa on liianvähän kaksosia, tuli niitä leffassa ikävä, kun kirjassa niistä on enemmän.kaksosten näyttelijöillä on mielestäni liian lyhyt tukka! Eivätkä ne ole yhtä söpöjä kun kirjassa.
- tarska*
James ja Oliver Phelps ovat muistaakseni 17 vuotiaita ja niitten kuvia löytyy googlesta,kun klikkaa harry potter ja sit kuvat..selailee niitä ja alareunan hakuun laittaa esim fred weasley,niin niitten molempien kuvia tulee..mun mielestä weasleyn kaksoset on niin hauskoja ja niin sukosia...tykkään ite niistä ihan hirveesi!!!mulla on niitten faniosotteet,mutta en nyt löytänyt niitä..yritin ettiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735024Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804223
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1084201Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43344Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372772