minkälaista hertzi lukemaa kannattaa pitää? ite en oo säädelly sitä eli 60hz löytyy..
herzeistä...?
6
390
Vastaukset
- Harri
on 80 Hz. Tuo 60Hz aiheuttaa kuvaan välkyntää.
- Pena
Se Hz riippuu näytön iästä ja näytönohjaimesta.
Mulla on nykyisin 85 Hz. - virkistystaajuus
Virkistystaajuus kannattaa säätää vähintäinkin 80Hz mileuimmin 100Hz, jos käyttää pienempää niin kuva värisee ja rasittaa silmiä.
Jos et saa suurempaa virkistystaajuutta niin asenna uudempi ajuri näytönohjaimeesi.- joops
kyllä menee vaik minne asti hertzit... mutta oon kuulu et jos liian isolle laittaa voi kärytä koko näyttö?
- virkistystaajuus
joops kirjoitti:
kyllä menee vaik minne asti hertzit... mutta oon kuulu et jos liian isolle laittaa voi kärytä koko näyttö?
>kyllä menee vaik minne asti hertzit... mutta oon kuulu et jos liian isolle laittaa voi kärytä koko näyttö?<
-Ei edes näytä liian suuria virkistystaajuuksia kun muutat tämän asetuksen ja sen jälkeen voit ottaa suurimman mahdollisen käyttöön:
>Klikka työpöydällä tyhjää kohtaa Oikeala korvalla
>Ominaisuudet
>Asetukset
>Lisäasetukset
>Näyttölaite, ja laita ruksi,Piilota näytölle sopimattomat näyttötilat, kohdan eteen.
>Ok
Nyt voit valita kaikkein suurimman virkistystaajuuden joka siellä näkyy eikä monitorisi vahingoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249