Heissulivei.
Onko kellään antaa vinkkiä kuka valmistaisi taloa jossa on 3h k ja kaikki huoneet isoja...saunaa en kaipaa mutta ehdoton edellytys on yksitasoisuus ja se että saa takan. Mallin pitäis olla suorakaide eikä mitään ihmeellisyyksiä eli peruskoti mulle ja mun isolle koiralle.
Haluan että talomme on vaalean sininen ja että siihen saa rakennettua jenkkityyppisen sisääntuloterassin.
Oikun oisin iloinen jos keksisit mulle kodin...tontti ois jo melkein varma...jee.
Maalleko?
4
793
Vastaukset
- Kekkonen
Tietäisin muuten juuri sopivan, mutta kun se on väriltään sellainen syvänsininen. Ei vaaleansininen. Eli en voi auttaa. Sori.
- valmistaa
Siitä vaan soittelemaan talotehtaat läpi, kuka sopivimpaan hintaan tekee.
Meille tulee Jetta-talo (kylläkin kaksikerroksinen) ja siellä ainakin saa just sellasen ulkomuodon ja teranssin kuin haluaa.
Mutta eiköhän tuota sorttia, löydy Kastellilta, Kannustalolta, Jukka-talolta yms...muiltakin...Soittelemaan vaan, tai netin kautta tietoa hakemaan.- Helmi
Kastelli mainostaa Helmi-mallistoaan nimenomaan sillä, että huoneita vähemmän - mutta isompaa !
- Korjaus
Tarkoitukseni oli siis kirjoittaa Kanustalon Helmi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249