Minkälaisia hintoja olette maksaneet tavallisesta öljynvaihtohuollosta? Käytin autoni 160000:n huollossa merkkiliikkeessä ja lasku teki 364 EUR!!!! Vihoviimeinen kerta!
Megane huollon hinta
10
2964
Vastaukset
- Bollocs
10€ ja jos haluaa vaihtaa suodattimen, se tekee noin 5€. Jos taas haluaa oikein pröystäillä, niin voi sijoittaa raitis-ilmasuodattimeen n. 5€.
- maksoin
huollosta ja jakohihnan vaihdosta,joka sisälsi jakohihnan ,kiristimen,vesipumpun,ja apulaitehihnan,ynnä öljynvaihdon niin 300€,kaikkine karvoineen,eikä ollut tarvike-osia!firma ei tosiaankkaan ollut Bilia,sinne en vie edes rengasta paikattavaksi!
- Make
Mä käytin Lagunan (vanha malli) 60tkm huollossa ja samalla piti jakohihna vaihtaa kun 4 vuotta tuli mittariin. Makso 740€, mun mielestä se oli suht kallis setti. Palvelun tarjosi Auto-Servia Tikkurilassa.
Olisivat vielä jarrulevyt ja palat vaihtaneet ku oli kuulemma ihan loppu, olis kaikkineen tullu maksamaa reilu 1400 €. Kieltäydyin kuitenkin ko. palvelusta, saan luultavasti saman homman teetettyä jossain toisaalla hieman edullisemmin.
Sitä paitsi ihmettelen miten jarrulevyt voi olla loppu 57tkm ajon jälkeen. Saako yksillä paloilla muutenkaan levyjä kulutettua niin paljon?
Hivenen on kusetuksen makua, mutta kun en noista autoista juuri muuta tiedä, kuin että niitä ei saa kivittää ja ajoittain pitää polttoainesäiliötä täyttää... - Nissan
Make kirjoitti:
Mä käytin Lagunan (vanha malli) 60tkm huollossa ja samalla piti jakohihna vaihtaa kun 4 vuotta tuli mittariin. Makso 740€, mun mielestä se oli suht kallis setti. Palvelun tarjosi Auto-Servia Tikkurilassa.
Olisivat vielä jarrulevyt ja palat vaihtaneet ku oli kuulemma ihan loppu, olis kaikkineen tullu maksamaa reilu 1400 €. Kieltäydyin kuitenkin ko. palvelusta, saan luultavasti saman homman teetettyä jossain toisaalla hieman edullisemmin.
Sitä paitsi ihmettelen miten jarrulevyt voi olla loppu 57tkm ajon jälkeen. Saako yksillä paloilla muutenkaan levyjä kulutettua niin paljon?
Hivenen on kusetuksen makua, mutta kun en noista autoista juuri muuta tiedä, kuin että niitä ei saa kivittää ja ajoittain pitää polttoainesäiliötä täyttää...tässä aikoinaan, kun soittivat kotia, että olisivat vaihtaneet liikkeessä jarrupalat eteen samalla, kun säätävät venttiilit. Ihmettelinkin, että mistä olivat huomanneet jarrupalojen kuluneisuuden, kun homma ei liittynyt venttiilin säätöön ollenkaan, ilmoitinkin, että eivät vaihda. Menin tarvikeliikkeseen ja ostin uudet palat vaihtaakseni ne itse. Kun aloitin palojen vaihdon huomasin yllätyksekseni, että palat olivat lähes uudet (auto oli minulle juuri tullut). Olen vain kuullut monilta tuttavilta näitä jarrupalojen vaihtojuttuja, onkohan kaikki tarpeellisia?
- scenic
Nissan kirjoitti:
tässä aikoinaan, kun soittivat kotia, että olisivat vaihtaneet liikkeessä jarrupalat eteen samalla, kun säätävät venttiilit. Ihmettelinkin, että mistä olivat huomanneet jarrupalojen kuluneisuuden, kun homma ei liittynyt venttiilin säätöön ollenkaan, ilmoitinkin, että eivät vaihda. Menin tarvikeliikkeseen ja ostin uudet palat vaihtaakseni ne itse. Kun aloitin palojen vaihdon huomasin yllätyksekseni, että palat olivat lähes uudet (auto oli minulle juuri tullut). Olen vain kuullut monilta tuttavilta näitä jarrupalojen vaihtojuttuja, onkohan kaikki tarpeellisia?
On sitä käynyt niinkin, että määräaikaishuollon jälkeen noin 1000km ajoa ja jarrupalat ovat ihan loppu ja jarrulevyt alkaa mennä urille. Pitää vaan ihmitellä, että miksi Bilia ei vaihtanut tai edes kysynyt, että vaihdetaanko.
- Cemma
Make kirjoitti:
Hivenen on kusetuksen makua, mutta kun en noista autoista juuri muuta tiedä, kuin että niitä ei saa kivittää ja ajoittain pitää polttoainesäiliötä täyttää...Ekassa määräaikaishuollossa menivät etupalat vaihtoon! Aika outoa, mahtaako tuo absisysteemi jotenkin kuormittaa paloja enemmän kuin absiton?!?
Periaatteessa ei pitäisi, mutta? - IBS
Cemma kirjoitti:
Ekassa määräaikaishuollossa menivät etupalat vaihtoon! Aika outoa, mahtaako tuo absisysteemi jotenkin kuormittaa paloja enemmän kuin absiton?!?
Periaatteessa ei pitäisi, mutta?Huollon maksun yhteydessä myyjä totesi, että takapönttö alkaa olla kohta vaihdon tarpeessa, kuitenkaan eivät soittaneet, pitäisikö se vaihtaa. Huollosta asti auto on pitänyt kuitenkin melkoista pörinää, eli taisivat koputella takapönttöön reijän.
- jos
Cemma kirjoitti:
Ekassa määräaikaishuollossa menivät etupalat vaihtoon! Aika outoa, mahtaako tuo absisysteemi jotenkin kuormittaa paloja enemmän kuin absiton?!?
Periaatteessa ei pitäisi, mutta?Kyseinen kioski oli Bilia,niin eipä hätää,osaavat kusetuksen meinaan aikas hyvin.Kaivoksela ja herttoniemi,siinä oikein helmet,tyritään kaikki mikä vain voisi olla mahdollista,kaivokselan "pesupalvelusta"puhumattakaan.
- Juha
Kannattaisikohan kysyä, mitä huoltosopimus maksaisi autoosi? Vanhoissa autoissa halvemmalla saa varmaan, kun käyttää ulkopuolisia liikkeitä.
- IBS
Mulla on sellainen käsitys huoltosopimuksesta, ettei sitä saisi otettua autoon, missä ei ole ollut uudesta asti huoltosopimusta. Ainakin se olisi törkeen kallis.
Eikö kellään tosiaankaan ole kokemusta tavallisen autokorjaamon Meganen öljynvaihtohuollon hinnasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711665Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san324609Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2462792Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382529- 991537
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81005- 82800
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.201771- 10698
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59683