Nissanissa yllätysyllätys on hieman ruostetta katteissa.
Riittääkö pelkkä hionta pohjamaalaus ja pintaväri niihin?
Ajattelin hioa katteet ja maalata rost primerillä pohja/ruosteenesto ja sen jälkeen pintaväri. En maalaa metallihohdolla.
kaitteiden maalaus?
Smurf
2
108
Vastaukset
- lifemocker
yleensä niitä ei kyllä saa (itse) hiottua niin hyvin, etteikö ne olisi sitten ensi vuonna jo ihan samannäköisenä
- carcolor mipa
periaatteessa riittää, tosin maalauspaikan pitäisi olla jokin aivan muu kuin parkkipaikka. Hionta pitää tehdä hyvin, mahdollisesti hieman kittiä (mieluummin koritinaa) uusi hionta, primeri, hionta, laadukas pohjamaali, pintaväri (samaa merkkiä kuin pohjamaali) ja sitten lakka jos maali sitä vaatii.
terveisin autonmaalaaja Salminen Vantaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930