Hei.
Olen töissä kaupassa, jossa minun lisäkseni on toinen työpari. Paikka on rauhaton etenkin viikoloppuisin ja meillä ei ole käytössä vartijaa. Etenkin nuoremmat 13-18v syyllistyvät jatkuvasti näpistyksiin.
Jos jollain on kokemuksia samantyylisestä kaupasta, nii kertokaa miten suhtaudutte tällaseen?
Nappaatteko näitä varkaita kiinni ? vai katsotteko "läpi sormien"
Pikkukaupan näpistelijät
katri.
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623