TAASKO RASKAANA???

äityli83

poikani on 10kuinen..maailman suloisin ja kiltein lapsi..nyt on ruvennu askartaan että oisinko taas raskaana..kuukautiset viimex heinäkuussa..voiko raskauteen liittyä mahakipua..??ei pistävää..mutta sellasta kun oisi menkat alkamassa jne..??miten raskaus onnistuu pienen lapsen kanssa...??pelkään hirveesti kesken meno vaaraa..poikani nimittäin on 13kilonen jötikkä..mikä on ihan sylivauva...
testin tei vähä aikaa sitte ja näytti ettei raskaana..miten luotettavia??voiko näyttää väärin jos on liian aikasin tehnyt???

3

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amira

just noin alkoi mun raskaus, ihan sellaisena menkkakipuna masussa. Ja testi näytti negaa, odottelin sit pari viikkoa ja kävin tk:ssa testissä ja positiivinenhan se oli. Meille kyllä oli iloinen yllätys, toivottavasti sinullekin. Onnea ja voimia, kävi niin tai näin.

• toinen samanlainen.. :(

Olin itsekkin pari vuotta sitten samassa tilanteessa..:( Sain tyttäreni, joka oli silloin 7 ja puoli kuukautta.. samalla tavalla mullakin alko sellaista alavatsa kipua ja välillä outoa pistelyä.. Kuukautisia ei kuulunut ja tein testin, se näytti, että EN ole raskaana.. olin onnellinen!:D Mutta kun vatsakivut eivät loppuneet, niin päätin mennä gynekologille.. siellä sain kuulla, että olen 9 viikolla raskaana. Olin aluksi mykistynyt ja mietin miten pärjäisin kahden pienen lapsen kanssa..? Aluksi ajattelin aborttia, mutta ei, se olisi ollut liian ajattelematonta.. Odotin raskauteni rauhallisesti ja edellistä hoidellen ja tasan 9 kuukauden päästä ponnistin toisen tyttöni maailmaan.. nyt hän on 11kk.. ja olen onnellinen!

• ÄITYLI83

KYLLÄ HELPOTTI!!!
        SIIS TEIN TOISEN TESTIN JA KYLLÄHÄN MINÄ RASKAANA OLEN!!!!JA KYLLÄ ON ODOTETTU..PELOTTAA VAAN ETTEI KAIK MEE HYVIN..MUTTA IHANAA KUULLA ETTÄ MUILLAKI NÄITÄ MAHA KIPUJA..ETTEI TURHAA TARTTIS TRESSATA...MUTTA KIITOS VASTAUKSISTA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe