Soneran sähköpostin salasanan vaihto

5+8

Miten voi vaihtaa?

9

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafghjgjhkjhkkjl

      eikös siellä soneran mailissa ole asetukset kohtaa?

      Tai sitten profiilista...?

    • Moro 5 8!

      Joko sait salasanan muutettua?
      Sepustan tähän näkyville miten homma onnistuu, josko jollain muullakin on samanlainen kysymys mielessä :)

      Tästä linkistä sisään: http://bit.ly/13TzKrz, käytä laajakaistan käyttäjätunnusta kirjautuessasi. Heti aukenevalta sivulta löytyy kohta "Vaihda salasana". Siitä klikkiä ja pääset vaihtamaan salasanan uuteen.

      Vinkkaus, päivitä kohtaan "Salasana matkapuhelimeesi" puhelinnumerosi. Jos joskus unohtuu tuo sähköpostin salasana niin pääset tilaamaan uuden maksutta kännykkääsi, kun tuo kenttä on täytetty puhelinnumerollasi.

      Lauren@SoneraPartio

    • Tuo vaihtaa vaan sisäänkirjautumistunnuksen salasanan, ei sähköpostin

    • Törpänki

      Onhan Soneran sähköpostissa asetukset. Siellä ei kuitenkaan ole salasanan vaihtomahdollisuutta. Taistelin kauan löytääkseni paikan, missä vaihtaa salasana. Lopulta kirjauduin ulos koko sähköpostista ja menin Googleen. Kirjoitin hakukenttään "Sonera". Sieltä aukesi mahdollisuus klikata "Kirjaudu omille sivuille". Johan tuli valikko, jossa kaiken muun röhnän seassa oli "Vaihd salasana". Ainakin minulla vaihtui sähköpostinkin salasana. Voisi mielestäni olla helpomminkin löydettävissä.

      • Törpänki

        Sori, yks aa puuttu.


      • 58.AP

        AN SDKO
        SIIS EN SAA AATA LISÄTTYÄ, MITEN SEN TEEN?!


    • semmonen.paikka

      Kannattaa vaihtaa palvelun tarjoaja vielä kun kerkeät. Laskuttivat melkein 300 ylimääräistä, eivätkä vaivautuneet ilmoittamaan mitään.

    • eihyvä

      Etsin myös sähköpostin salasanan vaihtoa sivuilta. Ei sitä ollut. On vaan niin monta numeroa ja kirjainta, että aina on luntattava salasana vihosta.

    • täysisusi

      Soneran sähköposti on yksi surkeimmista ellei surkein sähköposti, jota olen koskaan kokeillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe