Vapaa kuvaus

Hei! Olen 38 vuotias Turusta. Olen mukava, rehellinen. Minulla on ihana Avopuoliso ja 1 tytär 5V. EN HALUA TREFFI PYYNTÖJÄ Hello! I am 36 years old from Turku. I am a nice, honest. I have a wonderful partner and one daughter 3V. I DO NOT WANT TO CALL Personals Suosikkibändit/artistit: Anna Eriksson, Heidi Kyrö, Celine Dion Vapaa-aikanani: vietän aikaa perheeni kanssa Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät Kotieläimet: 2 kissaa Ruoka & juoma: makaronilaatikko Linkit: http://www.voice.com Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected] IRC: on Hakusanat: Minä, marko, Muru

Aloituksia

18

Kommenttia

26

  1. ts muotoon rec

    Minulla oli ennen maximum 8000 kaapeli digiboxi se teki tiedostot muotoon ts ja nyt minulla on topfield tf600pvrc kaapel
    Digi-tv
    3
    219
  2. Welik virus

    Miten saan pois welix C:\windows virustorjunta laittaa sen eristykseen mutta se tulee takas. Mikä avuksi?
    Virukset
    2
    368
  3. Mp3 soittimia ohjelmia

    Mitä vastaavia mp3 soittimia ohjelmia kuin Winamp ja media player?
    MP3
    3
    626
  4. Windows xp ei sammu

    Mitä tehdä kun windows xp ei sammu vaikka laittaa käynnistä - sammuta niin ei sammu vaan palaa edelleseen tilaan eli tek
    Windows XP
    1
    532
  5. Kotiverkko Vista - xp - vista

    Minulla on kannettavassa xp ja pöytäkoneessa vista. Olen saanut kotiverkon toimimaan ilman f-securen palomuuria, sinne p
    Tiede ja teknologia
    3
    1231
  6. microsoft outlook 2007 vistan kanssa

    Moikka! Mulla on outlook 2007 ja järjeltelmä on vista, ongelma on se et viestit ei tule ihan suoraan sähköposti ohjelmaa
    Ohjelmat ja sovellukset
    0
    156
  7. Kotiverkko vista ja xp

    En saa millään kotiverkkoa vistan ja xp väliin, miten se onnistuu?
    Windows
    1
    316
  8. Käyttäjätunnus ja salasana kotisivuilleni

    Miten pystyn tekemään suojauksen kotisivuilleni et sivuille pääsee vaan tunnuksilla, eli htm kielellä? Ohjeita kiitos. K
    JavaScript ja VBScript
    4
    608
  9. Kotiverkko XP / Vista

    Onko kellään kokemuksia Vistan ja XP:een kotiverkon luomisesta ja millai se onnistuu?
    Verkot
    6
    3210
  10. Usb-tv Digisovitin antenni ja kaapeli

    Onko kellään tietoa mistä sais Usb-tv Digisovitin antenni ja kaapeli laitteen, olen löytänyt vain antenni mut en kaapeli
    Laitteet
    0
    531
  11. Nauhoitus ohjelma

    Mikä olis hyvä nauhoitusohjelma esim radiolähetystä koneelle esim microfin kautta, nyt mulla on Polderbits_Sound_Recorde
    Ohjelmat ja sovellukset
    3
    449
  12. Mp3 -> mid muotoon

    Millä ohjelmalla pystyy muuttamaan mp3 mid muotoon? Sais uusia soittoääni kännyyn
    MP3
    2
    571
  13. Maxtor sata kovo 250gb

    Mistä johtuu että kone löytää sata kovon, windowsin asennus ajaa ajurit mut sit ku se menee windowsin asennukseen missä
    Kovalevyt
    4
    1216
  14. Hp r707

    Mitkä asetukset ovat hyvät digikameralle hp r707 että kuvasta tulee tarkka, lähikuvista tulee sumeita ja epätarkkoja vai
    Digikamerat
    1
    377
  15. Thomson 28WS100 Tekstitv

    Onko kellään telkkua Thomson 28WS100 Tekstitv alasivun numerot miten mahtaa mennä? Kun painaa oikealle niin tulee _ _ _
    Laitteet
    0
    508
  16. Norton palomuuri

    Kertoisko joku. Norton palomuuri estää MSN messenger 7.0 tiedostojem jako, miten saan sen toimimaan et palomuuri antaa s
    Palomuurit
    6
    1032
  17. Norton internet security

    Norttoni estää lippuvaraukset leffateattereista, kun valitaan paikat salista ja sit laittaa jatka niin se ei mee eteenpä
    Palomuurit
    1
    404
  18. Buffalo WBR2-G54

    Mulla on langaton Buffalo WBR2-G54 tukiasema. Miten saan NAT pois käytöstä? Miten saan kotiverkon toimimaan siten et 2 p
    WLAN/WiFi
    5
    1986