moi oon 11w poika ja haluisin peliseuraa ihsm mikä sukupuoli :)
minä voin pistää servun pystyyn . jos peliseuralaine haluis sit kuvata mun kanssa niin sehän onnistuu :)
EDELLYTYKSET: huumorintajuinen , pelejä ei oteta 100% vakavasti, 11w tai yli,perus kone mikä pyörittää hyvin minecraftia , aika laadukas mikki/headset (ei tarvii olla 2340e kamaa) , ei ärsyynny pelistä (paitsi välillä . se on luonnollista), ei ragee , ei oo ärsyttävä
HUOMIO jos lisäätte mut skypessä (LAKULAATIKKO) niin otan teiltä aika varmasti pienen äänitestin ja katson kelpaako ääni minulle :3 ei mielellään mitään kaksimielistä huumoria (ainakaan paljon) kyllä sitä nyt joskus itekkin tulee lauottua sellasia vitsejä joskus :D
suurin osa pähkinänkuoreen työnnettynä tulee nyt tässä
saatamme kuvata lets playta , skype , asiallinen ,mukava/kiltti,11w tai yli,kunnon mikki,huumoristinen,suht. hyvä kone,arvostaa muita :3 ja ei hirveän itsekäs
vaikka nyt itse sanonkin olen suunnilleen samanlainen kun tämä kuvaus/sisältö.
ja jos en kelpuuta teitä pelikaveriksi niin älkää ottako pahalla (se on makukysymys) itseäni voisin sanoa hieman helariksi , mutta jos lisäätte skypessä kontakteihin niin kuulettepahan munkin äänen
PS. MULLA EI OLE VIELÄ MINECRAFT! MUTTA KONTAKTEIHIN VOI LISÄTÄ
etsin minecraft kaveria
11
192
Vastaukset
- damage2002
no oon kyllä 11 ja on mine ...
- kiitos1
skype nimi jos oot kiinnostunut ja onko pyörittävää konetta ja perus mikki?
otan sit ehkä jtn ääninäytettö ;D - yfyu
kiitos1 kirjoitti:
skype nimi jos oot kiinnostunut ja onko pyörittävää konetta ja perus mikki?
otan sit ehkä jtn ääninäytettö ;Dtai noh löysin jo yhen
- lakki1
kakkaa
- jahu1337
onkos sulla jo peliseuraa /montako
- mine
oon 16 ja voisin tulla pelailee sun kaa hyvä kone ja iha ok mikki laitan sulle vaik skypes pyynnön...
- Ropser69
Moro mun skypenimi on Ropser69
Mut voi lisätä kaveriksi skypessä jos kiinnostut.
Mulla on oma servu ja tarviin peliseuraa.
Oon 12v - moi
Sweet! I've just received my free Riot Points!
>> FreeRiotPoints.me - voin auttaa
mun skype on micomica.nyman
mikki? = on
minecraft? = on
ikä? = 11 - Anonyymi
minä haluan oola kaverisi
- Anonyymi
ole minun kaveriini
kiltti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103