moi oon 11w poika ja haluisin peliseuraa ihsm mikä sukupuoli :)
minä voin pistää servun pystyyn . jos peliseuralaine haluis sit kuvata mun kanssa niin sehän onnistuu :)
EDELLYTYKSET: huumorintajuinen , pelejä ei oteta 100% vakavasti, 11w tai yli,perus kone mikä pyörittää hyvin minecraftia , aika laadukas mikki/headset (ei tarvii olla 2340e kamaa) , ei ärsyynny pelistä (paitsi välillä . se on luonnollista), ei ragee , ei oo ärsyttävä
HUOMIO jos lisäätte mut skypessä (LAKULAATIKKO) niin otan teiltä aika varmasti pienen äänitestin ja katson kelpaako ääni minulle :3 ei mielellään mitään kaksimielistä huumoria (ainakaan paljon) kyllä sitä nyt joskus itekkin tulee lauottua sellasia vitsejä joskus :D
suurin osa pähkinänkuoreen työnnettynä tulee nyt tässä
saatamme kuvata lets playta , skype , asiallinen ,mukava/kiltti,11w tai yli,kunnon mikki,huumoristinen,suht. hyvä kone,arvostaa muita :3 ja ei hirveän itsekäs
vaikka nyt itse sanonkin olen suunnilleen samanlainen kun tämä kuvaus/sisältö.
ja jos en kelpuuta teitä pelikaveriksi niin älkää ottako pahalla (se on makukysymys) itseäni voisin sanoa hieman helariksi , mutta jos lisäätte skypessä kontakteihin niin kuulettepahan munkin äänen
PS. MULLA EI OLE VIELÄ MINECRAFT! MUTTA KONTAKTEIHIN VOI LISÄTÄ
etsin minecraft kaveria
11
252
Vastaukset
- damage2002
no oon kyllä 11 ja on mine ...
- kiitos1
skype nimi jos oot kiinnostunut ja onko pyörittävää konetta ja perus mikki?
otan sit ehkä jtn ääninäytettö ;D - yfyu
kiitos1 kirjoitti:
skype nimi jos oot kiinnostunut ja onko pyörittävää konetta ja perus mikki?
otan sit ehkä jtn ääninäytettö ;Dtai noh löysin jo yhen
- lakki1
kakkaa
- jahu1337
onkos sulla jo peliseuraa /montako
- mine
oon 16 ja voisin tulla pelailee sun kaa hyvä kone ja iha ok mikki laitan sulle vaik skypes pyynnön...
- Ropser69
Moro mun skypenimi on Ropser69
Mut voi lisätä kaveriksi skypessä jos kiinnostut.
Mulla on oma servu ja tarviin peliseuraa.
Oon 12v - moi
Sweet! I've just received my free Riot Points!
>> FreeRiotPoints.me - voin auttaa
mun skype on micomica.nyman
mikki? = on
minecraft? = on
ikä? = 11 - Anonyymi
minä haluan oola kaverisi
- Anonyymi
ole minun kaveriini
kiltti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6278297Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3503199Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4182242- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151255Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091181- 931113
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933