moi oon 11w poika ja haluisin peliseuraa ihsm mikä sukupuoli :)
minä voin pistää servun pystyyn . jos peliseuralaine haluis sit kuvata mun kanssa niin sehän onnistuu :)
EDELLYTYKSET: huumorintajuinen , pelejä ei oteta 100% vakavasti, 11w tai yli,perus kone mikä pyörittää hyvin minecraftia , aika laadukas mikki/headset (ei tarvii olla 2340e kamaa) , ei ärsyynny pelistä (paitsi välillä . se on luonnollista), ei ragee , ei oo ärsyttävä
HUOMIO jos lisäätte mut skypessä (LAKULAATIKKO) niin otan teiltä aika varmasti pienen äänitestin ja katson kelpaako ääni minulle :3 ei mielellään mitään kaksimielistä huumoria (ainakaan paljon) kyllä sitä nyt joskus itekkin tulee lauottua sellasia vitsejä joskus :D
suurin osa pähkinänkuoreen työnnettynä tulee nyt tässä
saatamme kuvata lets playta , skype , asiallinen ,mukava/kiltti,11w tai yli,kunnon mikki,huumoristinen,suht. hyvä kone,arvostaa muita :3 ja ei hirveän itsekäs
vaikka nyt itse sanonkin olen suunnilleen samanlainen kun tämä kuvaus/sisältö.
ja jos en kelpuuta teitä pelikaveriksi niin älkää ottako pahalla (se on makukysymys) itseäni voisin sanoa hieman helariksi , mutta jos lisäätte skypessä kontakteihin niin kuulettepahan munkin äänen
PS. MULLA EI OLE VIELÄ MINECRAFT! MUTTA KONTAKTEIHIN VOI LISÄTÄ
etsin minecraft kaveria
11
258
Vastaukset
- damage2002
no oon kyllä 11 ja on mine ...
- kiitos1
skype nimi jos oot kiinnostunut ja onko pyörittävää konetta ja perus mikki?
otan sit ehkä jtn ääninäytettö ;D - yfyu
kiitos1 kirjoitti:
skype nimi jos oot kiinnostunut ja onko pyörittävää konetta ja perus mikki?
otan sit ehkä jtn ääninäytettö ;Dtai noh löysin jo yhen
- lakki1
kakkaa
- jahu1337
onkos sulla jo peliseuraa /montako
- mine
oon 16 ja voisin tulla pelailee sun kaa hyvä kone ja iha ok mikki laitan sulle vaik skypes pyynnön...
- Ropser69
Moro mun skypenimi on Ropser69
Mut voi lisätä kaveriksi skypessä jos kiinnostut.
Mulla on oma servu ja tarviin peliseuraa.
Oon 12v - moi
Sweet! I've just received my free Riot Points!
>> FreeRiotPoints.me - voin auttaa
mun skype on micomica.nyman
mikki? = on
minecraft? = on
ikä? = 11 - Anonyymi
minä haluan oola kaverisi
- Anonyymi
ole minun kaveriini
kiltti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089