Mitä maksaa oma kotisivu esim. www.omanimi.fi tai .com? Onko kuukausi- tai vuosikuluja?
Paljonko kotisivujen tekijät ottaa työstä? Ihan perussivut, ajanvaraussysteemi, palautekaavake...
Jos löytyy osaavia tekijöitä, laittakaa emaileja. Olisi lähitulevaisuudessa tälläinen työ tarjolla.
Mitä maksaa?
11
1491
Vastaukset
- stWasm1.0
>
n. 27€ vuodessa, eli n. 2€ kuussa.
et saa .if päätettä, koska se annetaan vain yrityksille. Voit hankkia com , net, ja org päätteisiä domaineja
>
jos ne ovat tosiaankin perussivut otan 20€, jos ne ovat monimutkaiset/isot otan vähän enemmän (mutten paljon)
sähköpostini on
[email protected]
tai
[email protected]- kiinnostunut
Voitko laittaa malliksi tekemiesi sivujen osoitteita (referenssisivuja). Erityisesti nuo 20 e sivut kiinnostavat, eli mitä sillä saa?
- stWasm1.0
kiinnostunut kirjoitti:
Voitko laittaa malliksi tekemiesi sivujen osoitteita (referenssisivuja). Erityisesti nuo 20 e sivut kiinnostavat, eli mitä sillä saa?
olen tekemässä kahta saittia, mutta niitä ei vielä ole laitettu nettiin.
1: www.ohjelmointi.org
2. www.stwasm.org
>
kaikki mitä haluat, pyydän näin vähän koska olen vasta opiskelija - selvennys
stWasm1.0 kirjoitti:
olen tekemässä kahta saittia, mutta niitä ei vielä ole laitettu nettiin.
1: www.ohjelmointi.org
2. www.stwasm.org
>
kaikki mitä haluat, pyydän näin vähän koska olen vasta opiskelija20 e per sivu?
Et kai tee tolla hinnalla sentään 45 sivun kokonaisuutta ja sitten sitoudut vielä päivittelemään vaikka ens vuoden.
Ja mitä tuohon hintaan kuuluu, kuvan käsittelyäkin?
Ja kun sitten valmistut ja haluat ansaita elantosi sivustojen tekemisellä niin miten sitten suhtaudut tuohon hintaan, jos joku toinen alkaa tekemään sinun työtäsi? - 700
selvennys kirjoitti:
20 e per sivu?
Et kai tee tolla hinnalla sentään 45 sivun kokonaisuutta ja sitten sitoudut vielä päivittelemään vaikka ens vuoden.
Ja mitä tuohon hintaan kuuluu, kuvan käsittelyäkin?
Ja kun sitten valmistut ja haluat ansaita elantosi sivustojen tekemisellä niin miten sitten suhtaudut tuohon hintaan, jos joku toinen alkaa tekemään sinun työtäsi?Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyllä eron 20 euron ja 200 euron sivuissa huomaa, eli tuskin ammattilaisten kannattaa parkua hintojen polkemisesta. Kyllä heillekkin varmaan riittää omaa asiakaskuntaansa vielä
- Ammattilainen opiskelija
Teen sivut ilmaiseksi jos kiinnostaa. (netti/puhelinkustannuksiin voi osallistua halutessa) Otan kylläkin vain rekisteröityjä yrityksiä työn alle. Teen 4-6 sivuisen esityksen kuvineen palautesivu. Ihan referenssin kasvattamisen vuoksi.
Ylimääräiset ohjelmat tai jälkikäteen tehtävät päivitykset maksavat.
Taustalla 6 vuoden kokemus ammattilaisena. mailaa jos kiinnostaa. Lähetän referenssejä maililla.
[email protected] (anonyymi maili palstan vuoksi)- jep
no sinähän tavan ammattilainen olet kun ilmaiseksi teet..
hiukan pistää ihmettelemään.. - jep
sinähän se tavan ammattilainen olet kun ilmaiseksi teet..
- Ammattilainen opiskelija
jep kirjoitti:
sinähän se tavan ammattilainen olet kun ilmaiseksi teet..
Mieti sitä mikä on taustaideana....
Ei se aina raha ole tärkeintä. Joskus pitää kasvattaa referenssilistaa. Ilmaseksi tekemällä saa vapaammat kädet. - Ammattilainen
Ammattilainen opiskelija kirjoitti:
Mieti sitä mikä on taustaideana....
Ei se aina raha ole tärkeintä. Joskus pitää kasvattaa referenssilistaa. Ilmaseksi tekemällä saa vapaammat kädet.Varmasti löytyy teettäjiä jos ilmaiseksi tekee kotisivuja, ei kun ilmoitus vain Hesariin. On kuitenkin sanottava että kovin ammattilainen ei voi olla jos on referenssien vuoksi tehtävä ilmaista työtä. Olisi varmaan reilumpaa kertoa että on juuri päättänyt ryhtyä tekemään kotisivuja ja haluaa referenssien vuoksi tehdä ilmaiseksi. Olen itse tehnyt sivuja vuosia, ilmaiseksi en tarvitse tehdä, mutta kyllä paljon olen korjannut näiden ilmaiseksi tehneiden sivuja.
- shanky
esim,englannista/saksasta saa puolet halvemmalla domaineja kun suomesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073