YouTube viedot ei toimi!

A(n)droid

Moi,

Samsung Galaxy 2 - Android 4.1.2

Jostain syystä ei enää toimi esim. YouTube videot. Mitä ihmettä olen tehnyt tai onko päivitys rikkonut jotain? Tänä keväällä on tullut muutaman kerran Android päivitykset.

FlashPlayer ei kuulemma enää toimi älypuhelimessa tai ei saa tukea sanoo Adobe.

Onkohan minulla asetukset pielessä vai minkä palikan lataan? Poistin, latasin ja asensin uudestaan YouTude App:sin, mutta ei vain jaksa avata.

Netin nopeaus 21/Mb, netin paketti 20Gt

17

2350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qdqwdqd

      Flash player kyllä toimii sgs2:ssa, sen voi lataa adoben sivulta jonka jälkeen voit katsoa selaimella youtubee

    • Flashplayeria ei tarvita jos käyttää Youtuben omaa sovellusta.

      Toimiiko nettiyhteys muuten hyvin ja siis Youtuben sovellus ei lähde ollenkaan avautumaan? Se on varmaankin ajantasalla?

      • A(n)droid

        Kyllä netti toimii erittäin hyvin. Yrittää ladata auki mutta ei vaan toimi.

        Kuten sanoin, FlasPlayer ei saa enää tukea niin kuin Adobe kertoi. Yritin sitäkin asentaa mutta turvaohjelma esti sen. Adobe pahoitteli että Google Play sivulla on vielä se ohjelma vaikkei enää pitäisi ladata.


      • A(n)droid
        A(n)droid kirjoitti:

        Kyllä netti toimii erittäin hyvin. Yrittää ladata auki mutta ei vaan toimi.

        Kuten sanoin, FlasPlayer ei saa enää tukea niin kuin Adobe kertoi. Yritin sitäkin asentaa mutta turvaohjelma esti sen. Adobe pahoitteli että Google Play sivulla on vielä se ohjelma vaikkei enää pitäisi ladata.

        Kamala miten paljon tulee kirjoitusvirheitä minulta, kun ottaa niin paljon päähän tuo ongelma.


      • A(n)droid

        Unohdin sanoa, että kyllä ohjelma aukeaa mutta viedoa ei avaudu.


      • ap.

        Kuten sanoin latasin ja asensin uudestaan, mutta video ei vaan aukea. Ohjelma aukeaa normaalisti.

        Niinpä niin, ongelma jatkuu. Palautin jopa kaikki ohjelmat takaisin jotka aiemmin piilotin.


    • Silloin tehdasasetusten palautus olisi yksi keino.

      • ap.

        Yritin niin tehdä tietokoneen kautta mutta ilmoitus tuli ettei tueta sitä. Kyllä kännykässäkin on joku sellainen ominaisuus, mutta annoin vielä olla.

        Täytyy vielä miettiä missä syy, mutta kiitos paljon sinulle. :)


    • ap.

      Kävin Google-Play sivulla lukemassa YouTube asiat ja siellä useat kertoi että uuden päivityksen jälkeen ei ole toiminut YouTube videot.

    • 5230,. (500)

      ainakin mulla toiminu youtube videot päivitysten jälkeenkin normaalisti molemmissa laitteissa,käytössä tab 2 7.0 4.1.2 ja ZTE Blade 3 4.0.4

    • 5230,. (500)

      ainakin mulla toiminu youtube videot päivitysten jälkeenkin normaalisti molemmissa laitteissa,käytössä tab 2 7.0 4.1.2 ja ZTE Blade 3 4.0.4

      -siis youtube sovelluksella

    • Samoin minulla SGS3 ja Nexus 7 malleissa Youtube sovelluksella. Mutta näemmä monella muulla ei ole toiminut hyvin.

    • joutilaille töitä

      vapunen 11.6.2013 20:48
      "Samoin minulla SGS3 ja Nexus 7 malleissa Youtube sovelluksella. Mutta näemmä monella muulla ei ole toiminut hyvin."

      Taitaa melko joutilasta olla herra vapusen elämä kun ehtii
      Youtubessakin roikkumaan.
      Tänäkin päivänä taitaa 100 vapusta mennä rikki Suomi kaks nelosella, että heilahtaa.
      Veronmaksajien varoillako sinä siellä chattailet?

    • A(n)droid

      Moi,

      Palautin järjestelmän ja nyt sitten kaikki videot toimii joka sivulla. Jopa nettikin toimii paremmin ja App:setkin.
      Ensin kuitenkin tein Samsung Kiesillä varmuuskopion ja palautin ne takaisin järjestelmään, kunhan järjestelmän palautus oli selvä.

      Oikeastaan hyvä juttu tuo palautus, sillä oli jo aika muokata (siivota) järjestelmä.

    • Hyvä homma. Yleensä tehdasasetusten palautus nopeuttaa puhelinta kun kaikki turhat tiedostot ym poistuu.

    • SellastaAskaa

      Youtuben oma app ei jostain syystä näytä enään videoita,
      väittää että: ongelma toistossa. Vaikka yhteys on 4G ja 100mb.
      Mitä tämä on???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe