Mittasin meijän sheltti pojan korkeuden ja sain 45cm. (En kyllä tiedä miten hyvin tuo mittailu onnistu, mutta noin pari kuukautta sitten oli noin 42cm...) Shelttimme on nyt puoli vuotias niin mahtaakohan vielä kasvaa kuinka? Muutenhan sillä ei meille mitään merkitystä ole että minkä korkuinen koirasta tulee, mutta mielenkiinnosta kyselen :)
sheltti 6kk korkeus 45cm
sheltti poika
5
508
Vastaukset
- hupsistakeikkaa...
Mistä kohtaa tuon mitan otit? Päänpäältä ilmeisesti ;) Onko pentusi suvussa isokokoisia yksilöitä?
- 11+1+
Kyllä voi olla ihan säkäkorkeus mutta silloin sanoisin että kasvaa pienen collien kokoiseksi . Oma collie narttuni on 52 cm korkea ;)
- sheltteilijä
kasvaa ehkä 2-3cm vielä :)
- defsaf
Koira on jo aikalailla aikuismitoissaan, oma shelttiurokseni kasvoi 42 sentistä vielä kolmen sentin verran toiseen ikävuoteen asti.
- sheltti poika
Vielähän tuo venähti muutaman sentin. On nyt 49cm :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174