Yaris 2006 ja ihmekolina

yaris ollut vajaa vu

Ajettu vajaat 30000 km ja nyt kun tulin pihaan niin vähän ennen pihaa kuulu tyyliin sellanen rahina kuin olisi pakoputki raahautunut maata pitkin,tarkistin heti pihassa niin mikään ei roikkunut maassa mutta ääni oli sellanen kuin pakoputki raahaa maata.Kiitoksia jos laitatte että mikä mahtaa olla vialla?

4

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylänseppä

Heitän ihan lonkalta, kun noilla tiedoilla voi olla melkein mitä tahansa, että olisko kivi mennyt jarrulevyn ja suojapellin väliin?

Tuon voi helposti todentaa nostamalla tunkilla jokaisen renkaan erikseen ylös ja pyörittelemällä renkaita.

Lisätestailet sitten vaikka näillä menetelmillä:
      - Aja hiljaa ovi auki ja kuuntele tai laita joku muu kuuntelemaan mistä suunnasta ääni kuuluu.
      - Liikuta autoa ilman että auto on käynissä, kuuluuko ääni silti?

• flintstones tietää

Älä tee mitään vaan aja. Syy on irtokivi jarruissa. Älä tee mitään vaan aja. Joka autoon eksyy joskus irtokivi ja se lähtee itsekseen/kuluu pois kun vaan ajaa. Jarrut toimii ihan normaalisti . Joskus kivi on jäänyt myös koneen/rungon/vaihdelatikon väliin ja pitää tosdella kovaa ääntä kun ääni johtuu auto käynnissä/rullatessa/vedossa/tyhjällä käynnillä koriin. Usko vanhaa automiestä älä ilkkuvia keskenkasuisia/elämää elämättömiä irvileukoja.

• Nippondenzo

Ei voi olla muuta vikaa kun sun päässä. Tojotassa ei vikaa ole! Sen Nippondense ja Kiala ovat useasti todenneet! AE111 on pelle.

• hanki apua heti

Sinä se jaksat tuota samaa vanhaa sontttaa kirjoitella vuodesta toiseen. Käyttikö se vanha ukko coronall asinu ahyväkseen useinkin? Siitä olet saanut tuon sairaalloisen Toyota vastaisuus sairauden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe