Ajettu vajaat 30000 km ja nyt kun tulin pihaan niin vähän ennen pihaa kuulu tyyliin sellanen rahina kuin olisi pakoputki raahautunut maata pitkin,tarkistin heti pihassa niin mikään ei roikkunut maassa mutta ääni oli sellanen kuin pakoputki raahaa maata.Kiitoksia jos laitatte että mikä mahtaa olla vialla?
Yaris 2006 ja ihmekolina
4
247
Vastaukset
- Kylänseppä
Heitän ihan lonkalta, kun noilla tiedoilla voi olla melkein mitä tahansa, että olisko kivi mennyt jarrulevyn ja suojapellin väliin?
Tuon voi helposti todentaa nostamalla tunkilla jokaisen renkaan erikseen ylös ja pyörittelemällä renkaita.
Lisätestailet sitten vaikka näillä menetelmillä:
- Aja hiljaa ovi auki ja kuuntele tai laita joku muu kuuntelemaan mistä suunnasta ääni kuuluu.
- Liikuta autoa ilman että auto on käynissä, kuuluuko ääni silti? - flintstones tietää
Älä tee mitään vaan aja. Syy on irtokivi jarruissa. Älä tee mitään vaan aja. Joka autoon eksyy joskus irtokivi ja se lähtee itsekseen/kuluu pois kun vaan ajaa. Jarrut toimii ihan normaalisti . Joskus kivi on jäänyt myös koneen/rungon/vaihdelatikon väliin ja pitää tosdella kovaa ääntä kun ääni johtuu auto käynnissä/rullatessa/vedossa/tyhjällä käynnillä koriin. Usko vanhaa automiestä älä ilkkuvia keskenkasuisia/elämää elämättömiä irvileukoja.
- Nippondenzo
Ei voi olla muuta vikaa kun sun päässä. Tojotassa ei vikaa ole! Sen Nippondense ja Kiala ovat useasti todenneet! AE111 on pelle.
- hanki apua heti
Sinä se jaksat tuota samaa vanhaa sontttaa kirjoitella vuodesta toiseen. Käyttikö se vanha ukko coronall asinu ahyväkseen useinkin? Siitä olet saanut tuon sairaalloisen Toyota vastaisuus sairauden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797