Elikkä mulla on toi E710 ja dna liittymä.
Miten saisin tilattua siihen soittoääniä ja taustakuvia? Olen tilannut dna:lta tekstiviestillä wap ja mms asetukset. Kun yritän ladata esim. soittoääntä tulee näyttöön aina teksti;palvelu ei käytössä. Missä vika?
Myöskään multimediaviestien lähetys ei onnistu. Silloin näyttöön tulee aina teksti;viestin lähetys epäonnistui. Kännykkä johon olen viestiä yrittänyt lähettää on sellainen, että sillä pystyy vastaanottamaan mms viestejä.
Ja kun olen lähettänyt tekstiviestin missä on tekstiä, ääntä ja kuva, niin vastaanottaja saa vain tekstiosuuden. Ääni ja kuva siis häviää matkalla..
Nyt neuvoja rakkaat ystävät! Haluan jo uuden soittoäänen... Kiitos!:)
E710 + soittoäänien tilaus
5
744
Vastaukset
- puhelinsetä
osta datakaapeli (20e) ja kytke kännykkä sillä kiinni tietsikkaan. DC ohjella johonkin ulkomaiseen hubiin sisään ja hakusanaksi samsung mmf. saat soittoääniksi AITOA musiikkia siis ihan laulut ja kaikki. löytyy yli 3000eri kappaletta. no tuskinpa osaat tuota tehdä kun et edes osaa puhelimen asetuksia muokata!
- Täältä löytyy helposti
Mene ja tarkistuta ne asetukset DNA:n myymälässä siellä ne pojat kyllä osaa ja senjälkeen mene seuraavalle loistavalle sivustolle, josta löytyy aivan sairaat määrät ääniä ja kaikkea mahdollista sälää taustakuvia ym. eli siis täältä:http://logos-sonneries-gsm.soittoaanet-logot-peli.com/
- erlkgelr
onks sulla palveluasetukset päällä? 7- valikko, www-palvelut, palvelinviesti,asetus ei koskaan -> aina
- minzu
Kiitti neuvoista! Enpä halua samsungia haukkua, hyvä puhelin ja minussahan se vika tietty on kun en saa noita toimimaan, mutta eipä ole nokian puhelimien kanssa vielä tällaisia ongelmia tullu!
Ja puhelinsetä voi sitten laittaa nuo neuvot vielä uudestaan ja vähän tarkemmin kunhan saan ton kaapelin joskus hankittua.
Mutta ensalkuun marssin huomenna B 66 ohjeiden mukaan liikkeeseen kysymään neuvoa..:)
- joku vaan
tässä vähän neuvoa minultakin.
ratkaisun ongelmaan että puhelin ei ota soittoääniä jne vastaan löysin www.modose.fi:stä, josta saa myös ladattua kaikkea samsungiin, eli:
"Samsung-puhelimissa palveluviestien vastaanotto on oletusarvoisesti pois päältä. Vastaanoton saa kytkettyä päälle www/wap -valikon alta kohdasta "palvelinviestit" ja "asetukset". Kytkettyäsi viestien vastaanoton päälle, käynnistä puhelin uudelleen. Valikkojen nimet saattavat vaihdella hieman puhelinmallin mukaan."
Itse en onnistu löytämään DC :lla yhtään järkevää (yli 5k kokoista, jossa olisi laulut ja kaikki mukana) mmf-tiedostoa mutta en todennäköisesti ole käynyt hubilla josta edellinen kirjoittaja on ne löytänyt.
Itselläni on myös kyseinen puhelinmalli ja siihen siirrettäessä kappale suoraan midi-muodossa tulee soittoäänistä niin hiljaisia että vaikka puhelimen volume on täysillä ei se kuulu taskun pohjalta. myöskään värinähälytystä näihin soittoääniin ei saa lisättyä.
Netistä löytyy kyllä monta ohjelmaa joilla miditiedoston saa muunnettua .mmf - muotoon ja lisättyä siihen värinää ja valon vilkutusta musiikin tahtiin.
Itse käytän midien muokkaamiseen Anvil Studio - ohjelmaa (www.anvilstudio.com), jolla voi helposti muokata kappaleen pituutta ja soittimia. mmf-muotoon tiedoston muuttaa helposti PsmPlayerillä jonka saat esim osoitteesta: www.samsunghandphones.com/midi%20%to%20mmf.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558