Tunisia, miksi matkatoimistot ?

Tunisian matkaaja

Miksi ei matkoja tehdä kesällä Tunisiaan? Puhutaan että siellä on levotonta, EI ole.
Mitä on Turkissa ja Kreikassa, juuri katsoin telvisiosta tota Kreikan touhua, voi voi matkailijoita jotka sinne änkee.
Turkissa sama tahti kun Kreikassa, kyynelkaasua ja poliisipamppua. Ei hyvä. Silti kumpaankin maahan tehdään Suomesta matkoja, Eikö nämät maat ole tosi vaarallisia tällä hetkellä???????
Tunisiassa ei ole mitään noihin verrattuna.
Tahtoo vastauksen matkatoimistoilta.

10

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin se vain on

      Sinne ei ole riittävästi halukkaita matkustajia ja puolityhjiä koneita ei lennetä

    • helppoa se on

      Netistä voit varata itse erikseen lennot ja hotellin. Lue kuitenkin ennen varaustasi haluamasi hotellin omat nettisivut, jotta tiedät varmemmin paikan laadun ja tarjonnan.
      Olen lentänyt sekä Pariisin että Berliinin kautta. Pariisin kautta kannattaa mennä, jos jää Tunisin lähelle. Berliinin kautta lentoa suosittelen, jos tavoitteena on Sousse tai Hammamet. Enfidhan lentokentältä on edulliset bussi- / taksikuljetukset ja lyhyet matkat niihin.

      Rohkeasti vaan tutkimaan tarjontaa.

    • löytyy

      Mie juuri tilasin matkan tunisiaan Deturin kautta (äkkilähtö heinäkuulle) et kyl niit matkoja löytyy

      • detuuri

        Olet ilmeisesti ottanut matkan ruotsin tai norjan deturin kautta koska suomestahan pääsee Tunisiaan seuraavan kerran deturilla vasta syyskuussa...
        samaa ihmettelen itsekkin ettei lentoja ole, halukkaita matkustajia kyllä olisi, sen tiedän...


    • Taneli

      Juu on ihmetelty ihan samaa. Aika kuuma on kyllä heinäkuussa. Kokemusta on ajalta muutama vuosi sitten kun sinne oli matkoja Suomesta. kesälläkin

    • Elokuussa käynyt

      Tunisiassa on ihan liian kuuma heinä-elokuussa. Viime vuonna Finnmatkat teki elokuussa matkoja sinne ja olin siellä elokuun puolen välin jälkeen. 43 C pahimmillaan eli oli aika helvettiä koko loma.
      Sitä en ymmärrä, miksi Detur ei lennä sinne toukokuussa ja vaikka kesäkuun alussa, vaan lopettaa matkat jo huhtikuun puolella.

    • no tunisia fani

      Ap:lle, olemme kiertäneet Kreikkaa viisi viikkoa tänä kesänä, eikä minkäänlaista vaaratilannetta ole kohdattu. Ateenan jätimme tosin väliin.

      • ei Tunisiaan

        Nyt on sitten saatu Tunisiaankin levottomuuksia, oppositiopuolueen jehu ammuttu, mielenosoituksia ja tänään yleislakko, että siitä rauhasta.


      • gullseat
        ei Tunisiaan kirjoitti:

        Nyt on sitten saatu Tunisiaankin levottomuuksia, oppositiopuolueen jehu ammuttu, mielenosoituksia ja tänään yleislakko, että siitä rauhasta.

        Ja lisää levottomuuksia taas tänäänkin tuli uutisissa, joten ei siellä niin kovin rauhallista ole, ap sinne vaan sekaan.


    • Sousseen

      Oletko halukas lähtemään Tunisiaan syyskuussa? Menen 2-3 viikoksi ja lennän Pariisin kautta Tunisiin. Detur siirsi taas lähtöjään ja olin varannut sieltä matkan. Mutta nyt lähden reittilennolla. Olen ennenkin käynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe