Skyrim V kaatuu

PC pelaaja

Skyrim V pc:llä kaatuu, kun pelaan sitä noin minuutin verran. Tämä toistuu joka kerta, kun lataan pelin. Onko tämä Steam-palvelimessa oleva ongelma vai itse pelin ongelma? Onko mistään ladattavissa päivitystä tähän peliin? Sitten vielä sellaista, että latasin muutaman modin, mutta poistin ne, ja se kaatuilee silti.

8

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet jonne pelaaja

      ONKS NIITÄ TULLU JO VIISI?!?!?!

      Pässi.

    • PC pelaaja

      Ongelma löytyi. Muutin äänikorttiasetuksia, nyt toimii.

    • Haluu tietää

      Toimisko tää meijän koneella
      Skyrimin vaatimukset:Minimum Specs
      Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
      Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent processor
      2GB System RAM
      6GB free HDD Space
      Direct X 9 compliant video card with 512 MB of RAM
      DirectX compatible sound card
      2GB System RAM
      6GB free HDD Space
      Direct X 9 compliant video card with 512 MB of RAM

      Mun kone:
      3,4 GHz:n Intel Core i3-3230 -tuplaydinsuoritin
      4 Gt RAM-muistia
      500 Gt:n kiintolevy, 7200 k./min
      NVIDIA GeForce 605 -näytönohjain, 1 Gt DDR3-muistia
      Tallentava CD-/DVD-asema
      Muistikortinlukija (MMC, SD, MS, xD)
      10–1000 LAN
      Liitännät: edessä 2 x USB 2.0, kortinlukija, kuuloke ja mikrofoni, takana 6 x USB 2.0, 3 x audio (ulos, sisään ja mikrofonille), näytönohjaimessa DVI- ja HDMI -liitäntä
      Näppäimistö ja hiiri
      Windows 8 64-bit ja mm. McAfee -virustorjunta 60 vrk

    • Kiro

      kyllä se toimii mutta heikosti, prossu on hyvä mutta tuo nividia on huono kuin mikä, dd3 3dkortissa on paha,, pitäs olla vähintään dd5 tosta 1giga,
      4gt ram on juuri ja juuri sellasseen 15 min peliin sit se kaatuu/alkaa hidasteleen liian paljon.

    • Eihelev...

      >Skyrim V

      *Facepalm*

      • herää ny

        ...jep. SE EI OO MIKÄÄN SKYRIM V ÄÄLIÖ !! SE ON ELDER SCROLLS V: SKYRIM !!!

        tuliko selväks alottaja?


        ...sori, mut oli pakko kertoo tää :P koska ite roolipelifanina otan tän homman todesta.


    • skyrimhyvmuttilt

      skyrim tilttaa joka koneella xbox360:llä ps3:lla pc:llä alkaa vittu mennä järki eiks voi tehä jotain päivitystä ettei olis jatkuvasti saatana tiltis taistelee tunnin jotain lohkäärmet vastaa ja sit tilttaa niin vittu et kakka juttu.

    • Anonyymi00009

      RRRRRRRR

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe