Malmin Thai Spa

Selkää kivistää

Pekanraitilla on hieromo nimeltään Thai Spa. Onko se pelkkä hieromo, vai onko siellä jotain sellaisia palveluita, että Spa-nimitys on paikallaan? Kannattaako mennä tutustumaan?

116

51926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkää kivistää

      Thai Spa on tietysti Soidintiellä, sekoitin hiukan kadut keskenään

    • thaihierontaa

      Kävin eilen tsekkaamassa paikan. Ei siellä mitään Spa-palveluja ole. Ihan samanlainen kuin muutkin hieromot. Olisin ehkä käynyt, kun tyttö näytti aika viehättävältä, mutta en "onneksi" ehtinyt kun joku toinen asiakas ehti ensin - "tunnin päästä vapaa". Säästyipähän rahat.

    • Thaihierontaa

      Kävin vihdoin ja viimein eilen testaamassa Soidintien ThaiSpa-hierontapaikan. Hieroja oli hiukan varttuneempi tapaus. Ihan näpsäkkä kuitenkin ja tosi ystävällinen. Hieronta ei kaikin puolin ollut kovin kummoista. Valitsin perinteisen Thai-hieronnan. Ehkä käyn vielä toiste testaamassa öljyhieronnan. Lisäpalveluja ei ehdoteltu, enkä niitä kysellyt.

    • Thaikkua

      Tällä viikolla pitää käydä testaamassa öljyhieronta...

    • aah aaaaahhh

      Ne ottaa suihin!

    • kiinnostava

      Millainen on Soidintien öljyhieronta, ja kannattaako käydä?

    • Thaikkua

      en päässytkään käymään soidintien öljyhieronnassa. Kävin ohikulkiessani Malmin Thai Spa:ssa. Se oli kyllä aika karmea kokemus ;) Hieroja oli aikamoisen ikääntynyt ja hieronta ei ollut mitään hierontaa, vaan sivelyä. Ainoa tavoite oli saada lisämaksullista toimintaa. Soidintiellä on todennäköisesti parempi (oikea)hieronta

    • Nussijaboy 54v

      Litinä ja lätinä kävi kun mä kävin. Vaikka oli ikääntynyt akka, niin vitunsa oli vetreä.

      • utala

        Kummassa paikassa kävit litinää kokemassa?


    • nusijaboy

      Soidintiellä.

    • utala

      Entä oliko hieronta hyvää, ennen litinää ja lätinää?

    • nussijaboy

      Oli. Olen vieläkin kuin hakattu.

    • 16 + 11

      Entäs tuo aloittajan Pekanraitin paikka, Nancyn Salonki? Kokemuksia paikasta?

    • utala

      Hyvää hierontaa olisin vailla ja rentoutusta, mutta paikasta epätietoinen.

    • Thaikkua

      Nancyn salongissa voisi käydä. Nimi on ainakin hieno. Eilen kävin Tikkurilassa ja huomasin Talvikkitien ja Tikkurilantien kulmauksessa paikan nimeltä "Thai hoitola". Sielläkin voisi käydä "hoidettavana". Ikkunassa oli monenlaisia esityksiä jalkapohjien akupisteistä yms. Onkohan pelkkää hämäystä?

    • Kannattaa kysyä

      Kyllä niistä pilluakin saa vaikka on jalkapohjien kuvia mainoksina, eihän ne voi sinne sukupuolielimien piirroksia sijoittaa. Hyvät on hoidot yleensä, ainakin saa hierontaa ja runkkausta, nuoluakin kun maksaa, imutusta ja kuuysiä sekä panoa.

      • adalic

        kävin malmilla ton span viereisessä thai hierontapaikassa ja kyllä suihin otti. pyysi siitä 40e, sanoin että on vaan 10e ja lupasin maksaa loput myöhemmin. enpä oo sen jälkeen siellä käynyt


      • Bussi69
        adalic kirjoitti:

        kävin malmilla ton span viereisessä thai hierontapaikassa ja kyllä suihin otti. pyysi siitä 40e, sanoin että on vaan 10e ja lupasin maksaa loput myöhemmin. enpä oo sen jälkeen siellä käynyt

        Mikä on osoite?


    • Thaihierontaa

      No joo, ei niitä tietenkään mitään paheellisia kuvia voi laittaa ikkunaan. Mutta hiukan huvittaa, kun muka yritetään mainostaa oikeita "hoitoja". Aika monessa thaikkupaikassa olen käynyt, ainoastaan kahdessa ei ole tarjottu lisäpalveluita. Toinen on Malmin Thai Spa ja toinen paikka on Oulussa.

    • Untomo

      Kai ne käsitöitä tekee siellä Malmin Thai Spa:ssa, jos kysyy ja livauttaa euron kuvetta.

    • Ehkä tulen käymään

      Saako persettä? Mitä hintaa?

    • Thaihierontaa

      Kävin eilen testaamassa Tikkurilantien hoitolan. Hieroja ei kyllä ollut mikään nuori tyttö, että jos sellaista etsii, niin ei kannata mennä. Hieronta oli kevyttä sivelyä, mutta joitain aika mukavia otteita hierojalla oli. Loppuvaiheessa yritti herätellä kiinnostusta lisäpalveluihin. IStui mukavasti reisien välissä ja hieroi reisien sisäpintoja. en kuitenkaan ottanut ekstraa. Mutta tarvittaessa olisi kyllä järjestynyt. Ystävällinen palvelu kuitenkin eikä tyrkyttänyt liikaa. Hieroi ensin sen tunnin kuitenkin.

    • krisu691

      Mitä maksoi hieronta. Pitääkö varata aika etukäteen ja onko numeroa jossain. Miten on paikka avoinna...Onko muita vinkkejä, kun viikonlopuksi tulossa sinne päin ...tosin olen yötä Vantaan hotellissa et varmaan sieltäkin jotain seuraa löytyy..
      Voiko jostain tilata hieronnan hotellihuoneeseen suoraan...

    • Thaihierontaa

      50€ tunti ne yleensä maksaa lisät. Aikaa ei tarvi varata etukäteen, mutta ei voi tietenkään olla varma, onko hieroja varattuna. Numeroa minulla ei ole (sisälle pitää kiertää rakennukset takaa). Hotellilta saattaisi löytyä halvempaa seuraa ;) Sieltä voisi saada hierojan myös hotellihuoneeseen!

    • -,-

      Onko Thai Spassa vain yksi hieroja ns. vuorossa?

      • tero2

        Moi.
        Olen muutaman kerran käynyt kyseisessä paikassa ja viimeksi kuin soitin sinne niin hieroja oli varattu mutta hän soitti jollekkin kaverilleen joka puhui vain englantia mutta hieronta oli hemmetin hyvää.Lisä palvelua ei tarjottu mutta en myöskään kysynyt.


    • Thaikkua

      Ainakin kun minä kävin, niin paikalla oli vain yksi hieroja. En ajatellut, olisiko huoneita enemmän. Kaksi patjaa siinä samassa tilassa kyllä oli. Olisko toinen thai-hierontaa ja toinen öljyhierontaa varten...

    • sivelyä

      Liekö Malmilla thaikkujen Aromahieromoa, kuten joku kirjoitti sellaisen olevan.

    • Thaihierontaa

      On siellä. Rautatieasemalta kun tulee Pekanraitille ja lähtee kävelemään oikealle, niin kohta Aromahieromo on polun varressa oikealla. Osoite taitaa olla Pekanraitti 15 C. Ei se millään tavalla poikkea muista thaikku-hierontapaikoista. Hieroja oli ihan näpsäkkä tyttö kun siellä kävin.

    • :-:

      Mikä on paras Thai-hieronta Malmilla, jossa hierotaan eikä vain vähän läpsitä?

    • Thaihierontaa

      Käväivin kokeilemassa Nancyn Salonkia Pekanraitilla. Nancy oli mukavan tuntuinen nainen, ei mikään nuori tyttö. Hieronnan hän teki aika mukavalla tavalla, istui reilusti päällä hajareisin hieronnan aikana. Aika paljon hän käytti kävelytekniikkaa, eli käveli takareisien ja selän päällä. Ainakin itse pidin siitä. Kolmen vartin kuluttua hän pyysi kääntymään selälleen ja alkoi välittömästi sivellä jalkoväliä siihen malliin, että jatkoneuvottelut oli edessä. Olisin kyllä toivonut ensin koko tunnin hierontaa... Ystävällinen palvelu joka tapauksessa.

    • menos

      Se vartti oli tarkoitettu paineenpoisto-operaatsiooniin.
      Onko Nancy iso- vai pienikokoinen nainen, sillä tuo kävely selän päällä hieman arveluttaa?

    • Thaihierontaa

      Näinhän se varmaan oli. Mutta jos maksaa ensin tunnin hieronnasta, niin kyllä se perushieronta pitäisi ensin olla se tunti... Extrat vasta sen jälkeen. Aika pienikokoinen nainen Nancy oli. Ei sitä tarvitse pelätä lainkaan :)

    • Menen kun luen vasta

      Tärkein: millainen pillukka sillä on? Ja ratsastaako? Miten ottaa poskeen? Olitteko kuusysiä? Nuoitko v...un? Mitä maksoivat ekstrat?

    • Thaihierontaa

      Otin vain lyhyen kaavan mukaan, eli pelkkä käsihoito. Muita avuja en tarkastanut. Sori

    • kynt

      Oliko käsityö taidokasta ?

    • Thaihierontaan

      Kyllä se ainakin asiasna ajoi. Ja melko pikaisesti. Hyvältä tuntui. Mutta meitähän on tietenkin moneksi, kuka tykkää mistäkin.

    • dfdgh

      Kumpi on parempi Pekanraitti vai Soidinkuja siis hoitojen?

    • thaihierontaan

      Kyllä se Nancy hieroi ihan mukavasti, mutta siirtyi minusta liian pian muihin palveluihin. Jos lisähommat tyrmää alkuunsa, niin hierontana suosittelisin Nancyä. On myös kympin halvempi (40€/h)

      • dfdgh

        Oliko lisähommat samassa hintaluokassa hieronnan kanssa?


    • thaihierontaan

      Lähtöhinta on yleensä sama, lopullinen hinta riippuu omasta tinkaustehokkuudesta.

    • -.-

      Onko kokemusta öljyhieronnasta Malmin Thai-hieromoissa, jos on, niin oliko hieronta hyvää?

      • thaihierontaan

        Kävin öljyhieronnassa Thai Spassa. Ihan kivan tuntuistahan hieronta aina on, varsinkin kun nätti tyttö hieroskelee. Mutta ei sillä kyllä mitään todella hieronnallista vaikutusta ollut. Tyttö ei ottanut omia vaatteitaan pois, vaikka vähän ehdottelin. Minusta Nancy tai Aromahieronta Pekanraitilla oli parempi.


    • pelsätnyt

      ahaa aromaihieronnatko ei olekaan normihierontoja?

    • rötköttää

      Mikä on normihierontaa, kai se klassinen tapa , että pruiskastaan pullosta jotain liukuvaa, ja aletaan levitellä sinne tänne.

    • Herkules

      Kävin soidintien thai-spa hieronnassa. Otin puolen tunnin hieronnan öljyllä (30€) Hieronnasta en osaa sanoa, että oliko hyvää vai huonoa, koska kävin ensimmäistä kertaa hierojalla.
      Lisäpalveluja ei erikseen ehdotettu, itse piti ehdottaa. Handjob oli ihan hyvä, mutta ehkä vähän hätäinen. Ihan hyvännäköinen 30-40 v. nainen plus aika isot tissit, jotka hän otti esiin pyynnöstäni ja sain kosketella ilman mitään erillistä pyyntöä, koska olen niin komea nuori mies. Hän yllättyi miten iso kulli minulla oli samalla kun runkkasi ja muutenkin kehui minua melkein koko hieronnan ajan kun olen niin iso, komea sekä omistan isot lihakset.

      Muuten ihan rento meininki. Aluksi oli vähän hiljaista, mutta kyllä juttu myöhemmin kulki ihan hyvin ja rennosti ja tuli siinä samalla flirttailtua hänen kanssaan. Jouduin puhumaan enimmäkseen englantia.

      Ainiin ja lisäpalveluista maksoin 35€, vaikka hän itse eka ehdotti 50€, enkä jaksanut tinkiä enempää ettei palvelu olisi muuttunut huonommaksi.

      Suosittelen kaikille, jotka eivät ole vielä kokeilleet ja tämä on yksi teidän fantasioista.

    • Herkules

      Korjaus vielä tuohon edelliseen: lisäpalvelumaksu oli myös 30€.

    • Penjami

      Onko kokemuksia Pekanraitin Aromahieronnasta, jos niin poikkeaako miten muista Thai -hieromoista, entä loppukevennys?

    • massaa

      Kuinka monta Thai-hieromoa tiedätte Malmilla olevan? Itse tiedän kolme.

    • Thaihierontaan

      Kyllä niitä on ainakin neljä: Pekanraitilla kaksi, Nancyn salonki ja Aromahieronta (joka on ihan perinteinen Tahi-hierontapaikka), sitten on Soidintien Thai Spa ja Malminraitin hierontapaikka (joe ei ole jo lopettanut, kun nettisivuja ei tunnut enää löytyvän). Kaikki nuo paikat on tullut testattua.

      • Thaikkuilija

        Soidintie 4:ssa on edelleen paikka auki, hieroja ei ihan teini, mutta hieroo hyvin ja lisäpalvelut myös tarjolla.


    • listex

      Kävin Thai Spa-hieronnassa ja otin öljyhieronnan, joka oli ihan tyydyttävä , ja nuorehko nainen oli melko puhelias ja käytti öljyä reippaanlaisesti.
      Lopuksi lisäpalvelu oli hieman turhan hätäinen. Myöhemmin oli tarkoitus mennä Aromahierontaan, mutta en löytänyt kyseistä paikkaa, enkä ujona alkanut ihmisiltä kyseleen. Liekö jossain sisäpihalla?

    • Thaihierontaan

      Ei se ole sisäpihalla. Kun tulee rautatieaseman puolelta pekanraitille ja lähtee kävelemään oikealle, niin olisiko matkaa 200-300 metriä, niin hieromo on oikealla puolella (olisko Pekanraitti 15). Kyllä siinä ainakin viimeksi oli kyltti ihan polun varressa.

    • ujopoikue

      Minkä noista valitsisi Malmilla, kun en ole aiemmin käynyt?

    • thaihierontaan

      Jos haluat lisäpalveluita, mene aromahierontaan. Jos haluat vain hierontaa, mene Thai Spa:han

    • runk.kari

      Runkatkaaa...ein zwai draiiii!

    • Heppionkeppi

      Minä olen käynyt vuosia tuolla Siltamäen Anjalla. Ei tarvitse kaiken maailman epämääräisten thaikkujen kanssa pelleillä. Voin suositella lämpimästi vaikka onkin jo vähän vanhempi. Taitoa on ja sieltä tulee aina lähdettyä tyytyväisenä.

    • tatjana20

      Thai-hierontaa Vallilassa heinäkuussa. Soita Suomimies 040 179 1136

    • Testaaja257

      Joo kävin itse kuukausi sitten Nancyn salongissa, hieronta oli tosi hyvä ja hieroikin sen puoli tuntia kiltisti. Lisäpalvelua ehdotti itse ja käsihoidosta pyysi 40, liekö nuori ikä vai miksi suostui heti 20€. Kysyin seksistä niin ei kuulemma myy ennen kuin tuntee asiakkaan paremmin. Nancy oli lyhyt vähän pyöreä ehkä, ei omaan makuuni mutta ei ruma missään nimessä.
      Suosittelen jos haluat hierontaa.

    • Thaihierontaan

      Thai Spassa on tullun nyt muutaman kerran käytyä. Ens viikolla menen taas. HIeronta on ihan hyvän tuntuista

      • Lauri45

        Oli hieronta kohtalaisen hyvää....Sain myös käsihoidon 25e kun kiltisti pyysin...oli ihan sut nätti aika nuori varmaan alle 40v...huonot hampaat oli kyllä!


    • perversrunoilija

      Malminraitin thaikkulassa
      On isotissinen hieromassa
      Oli siinä hetken meisseli pulassa
      Voi pojat käykää katsomassa

      • Uusialku40

        Ottiko isorintainen suihin tai ratsastiko päällä


      • perversrunoilija

        Vain tissipanon nopeasti
        Minuutissa lensi lasti
        Tyttö teki sen taitavasti.


      • Uusialku40

        Kuka paras nainen tuolla ??


      • Uusialku40

        Saiko ilman kumia antaa rinnoille


    • Uusialku40

      Saako tuolla Malminraitti 4 Thai Såpaassa kaikilta hierojilta käsihoidon ja ihan kunnon toimintaa ja mitä maksaa?
      Joku salo että sielä joku noin 34v aika pienitissinen jolla jotain tatuointeja ei anna muutakuin tavallista hierontaa..joku lisko tatuointi rinnassa

      • Timppa5555

        Kyllä tuo ainakin minulle antoi lokakuussa käsihoidon


    • Uusialku40

      Kuka paras hieroja tuolla malmiraitin 4 thaihieronnassa...kuka ottaa hyvin suihin tai ratsastaa hyvin

    • näinmeillä

      Isotissinen taitaa olla raitilla numerossa 12

      • Nuolija66666

        Ok..mutta onko kellään kokemusta malmintaitti 4 thai hieronta paikasta...ja tytöstä jolla tatuointi olkapäässä ja rinnan yläpuolella joku lisko tatuointi...joku 30-35 ikäinen..aika pinet rinnat.


      • Pera40

        Olen käynyt muutamia kertoja tuonnaisen käsittelyssä.
        Hieronta on kyllä aika huonoa.
        Ensimmäisellä kerralla kysyin lisäpalveluja..ei saanut..Sanou että jos tulen uudestaan niin sitten onnistuu.
        Menin uudestaan ja hyvin kyllä ratsasti munan päällä.


    • Pillunuolija55

      Sinä joka tuolla aikaisemmin kirjoittelit ja sanoit että tuo noin 30-40v pieni rintainen ja jolla tatuointi olkpäässä ja lisko rinnan päällä ei antaisi kuin tavallista hierontaa...Ei pidä paikkaansa.
      Kyllä siltä saa mitä vaan kun maksaa lisämaksun...ainakin käsihoito onnistuu ja suihinotto.
      Kaikkihan ne rahasta tekee mitä vaan..Pakkohan niiden on tai muuten omistaja antaa potkut!!
      Ja kyllä ratsataa munan päällä sekä kun hieroi minua sain hyväillä rintoja ja sormella sain pillua hieroa.

    • Anjanrakastaja

      Monen vuoden jälkeen uskalsin vihdoin tehohieronnan Anjalta kysyä että onko yhdyntä mahdollista. Hyssytteli siihen että on, mutta pitää puhua hiljempaa ettei naapuri kuule. Hinta tunnin hierontoineen 120 egee. No, mälli lähti sekunnissa kuten hauki rannasta konsanaan, sen verran taisin olla innokkaana. Hierontapöydällä pitkän puolinen nainti ei nyt välttämättä olisi muutenkaan luonnistunut. Jos käytte, kannattaa varmaan muutaman kerran käydä vaan hierottavana käsityö. Ainakin vanhalle asiakkaalle sitten koko palvelusetti käytössä. Teki hyvää, tällä elää pitkään...

      • Kokematta

        Kuinka se yhtyminen onnistuu hierontapöydällä, kun kaksi ihmistä äheltää kapialla alustalla?


      • Anjaholisti

        Itse olen tykännyt hänen antamastaan tissipanosta, on varsin mukavat rinnat kyseiseen touhuun. Ja omaan makuun on varsin kypsä ja mukava nainen. Tartteepa käydä uudestaan ja kysäsitä jos saisi vähän enempikin maistaa, viimeksi oli hieman puhetta jos pääsisin lipaisemaan, eikä se mahdoton juttu ollut. Mutta juu eiköhän hänellä kannata ekana käydä muutaman kerran ihan vain käsihoidossa ja käyttäytyä hyvin ja olla mukava. Itse voin suositellä lämmöllä!


    • Korpelainen

      On kyllä jo pitkään kiinnostanut käydä tuolla Anjalla. Minkälainen nainen hän on ulkoisesti ja iältään?

    • RoopeDEniiro

      Ei kait yhtyjä ja yhtyjän vastaanottaja olekaan pöydällä samanaikaisesti? Toimii varmasti kuin Taxidriverissä jos muistatte. De Niro seisoo siinä pöydän vieressä ja antaa palaa...

    • Thaihyväksikäyttäjä

      Kävin juu viimeviikolla tuolla hieronnassa...Aluksi hieronta sen jälkeen tuo nainen ratsasti päällä ja lopuksi halusin loppuhelpotuksen...eli käsi hoito...Muuten kaikki ok mutta oli pienet rinnat ja todella paljon raskausarpia ja huonot hampaat...Liukuvoidetti oli kellä reulusti pillussa...ei tainut olla kyllä Suomesta ostettua...ei ollut kirkasta.

      • Anonyymi

        Oliko kenties jälkiliukkaat?


    • Hoppalong

      Paljonko hintaa pyysi palveluksistaan hän? Pitikö olla kumit omasta takaa vai kuuluiko hintaan? Minkä ikäinen nainen?

      • Thaivihaaja

        Vanha..jotain 50v..ei kannata mennä..Anja paljon parempi...ja oli kallis 90e


      • anjalassako
        Thaivihaaja kirjoitti:

        Vanha..jotain 50v..ei kannata mennä..Anja paljon parempi...ja oli kallis 90e

        Mites Anjan saa kiinni että pääsis käymään


    • Pöllänen

      Mitä Anja maksaa?

      • Thaivihaaja

        50e ja todella taitava


      • Herra55
        Thaivihaaja kirjoitti:

        50e ja todella taitava

        Osaako tämä kyseinen Anja myös oikeasti hieroa vai onko heti muut mielessä?
        Ja onko ulkoisesti pätevä?


      • Anonyymi
        Thaivihaaja kirjoitti:

        50e ja todella taitava

        Mistä tämän Anjan löytää?


    • ikäpatu

      Missä Malmin hieromossaon parhainta hierontaa ja toisekseen parasta vemputusta, vai onko molemmat palvelut hyvässä lykyssä samassa paikassa? Viime käynnistä Malmilla on jo toistakymmentä vuotta siis hieromossa.

      • Roope5555

        Malmilla ei ei hyvää Thaihieronta paikkaa..Kannattaa mennä Tikkurilaan!!


      • Anonyymi
        Roope5555 kirjoitti:

        Malmilla ei ei hyvää Thaihieronta paikkaa..Kannattaa mennä Tikkurilaan!!

        Millasia kokemuksia Tikkurilassa? En oo ennen thaihieronnassa käynyt..


    • vatkuuta

      Liekö noissa taikkuhieromoissa juuri eroja. Ensin sivelevät jalkoja ja selkää, kunnes pyytävät kääntymään ja esittävät : Sinä halua käsi!?

    • Sokratez

      Malmin Nancyn salongissa vanhempi leidi osaa hieroa niin hyvin, että kannattaa jo pelkästään sen takia mennä.

      • Juuso55555

        Juu tuo Nancy Salonki ehdottamasti paras malmilla...Kävin Malminraitilka ja oli todella likainen paikka...lakanat läikkiä täynnä ja inhotttava haju...2 päivän päästä alkoi iho kutiseen ja tuli pieniä läikkiä iholle...kävin lääkärissä ja kysy oonko nukkunut jossain muussa paikassa kun kotona...Kerroin että kävin Thaihieronssa....sano että paha ihottuma tullut sieltä likasista lakanoista!!!!
        Kannattaa miettiä kannattaako mennä Malminraitin thaihierontaan !!!


    • KokemuksienKerääjä

      Löytyykö täältä keneltäkään kokemuksia Myyrmäen Thai-hierontapaikasta?

    • lottuutta

      Kävin malmin thaihieromossa, ja alku oli lupaava, mutta pian pelkkää sivelyä,kunnes tyty kysyi extroista. Täytyy sanoa, että hyvälle hierojalle olisi tilausta, jossa olisi lisänä ripaus erotiikkaa. Mistä moinen yrittäjä löytyisi, niin siinä olisi sopivan ronskille naisihmiselle oiva tilaisuus täystyöllisyyteen tilauskirjojen täyttyessä.

      • Kyllähaluu

        Oliko millainen hieroja ja kävitkö missä thaihieronnassa malmilla...oliko se mikä on siinä asemaa vastapäätä...muistatko hierojan ikää tai oliko millaisia tatuointeja


    • mikhgil

      Antavatko tökätä paljaalla ?

    • iSOKULLI

      kUN LUO HYVÄN SUHTEEN SAA HALVEMMALLA HIERONNAN JA PANEMISEN.

    • työmies7

      Thai Spassa on asiantunteva hieroja joka oikeasti osaa poistaa hyvin selkäjumit.
      Alaselän ja jalkojen hieronnan / venytyksen aikana välillä kiusoittelee niin että painelee pakaroista silleen että paukahtaa kivikovaksi. Se ei häntä kuitenkaan häiritse vaan naureskellen jatkaa :D

      Todella paljon parempi hieromaan kuin esimerkiksi kotimaiset urheiluhieroja jotka osaa ainoastaan "rusauttaa" jumit auki....

    • Anonyymi

      Hei Olen kiinostunut

    • Anonyymi

      Kuka tämä Anja on ? Vieläkö hieroo? Mistä hänet löytää?

      • Anonyymi

        Pertunpello tie 1


    • Anonyymi

      Anja on ihan paras

      • Anonyymi

        Hierooko maski suun edessä vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hierooko maski suun edessä vai ei?

        Ei käytä maskia mutta edellyttää hierottavalta kumia kylläkin. Mielestäni molemmissa päissä voi olla pöpöjä, joten se maski olisi suotavaa molemmille vaikka käyttää kumia. Koronahan menee hyvässä lykyssä muutamassa viikossa ohi JOS siihen ei kuole. Taas joku mielenkiintoinen alapääntauti voi jäädä loppuelämän riesaksi.


      • Anonyymi

        mitä se anja tekköö ja mis päe?


      • Anonyymi

        Saitko yhdyntää sieltä


      • Anonyymi

        Mitäs tää Anjan 85eur hieronta sisältää?


      • Anonyymi

        Jep kävin tänään😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käytä maskia mutta edellyttää hierottavalta kumia kylläkin. Mielestäni molemmissa päissä voi olla pöpöjä, joten se maski olisi suotavaa molemmille vaikka käyttää kumia. Koronahan menee hyvässä lykyssä muutamassa viikossa ohi JOS siihen ei kuole. Taas joku mielenkiintoinen alapääntauti voi jäädä loppuelämän riesaksi.

        Kumit on Anjalla omasta takaa, semmonen varmaankin 100 kpl säästölaatikko hyllyllä. Ihan kestäviä kumeja, kokeiltu on lukuisia kertoja. Ikää hällä jo vissiin 65 tietämissä, niin mitään tajunnanräjäyttävää ei seksi ole, mutta päätarkoitus saada tavara ketunkolossa kumin perälle toteutuu määrätietoisella jynssäämisellä. Käteiskauppiaana lienee hän jo ansainnut mojovat eläkerahat meidän satunnaisten kassintyhjentäjien kustannuksella. Itse hieronta i kovin kaksista ole.


    • Anonyymi

      Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.

    • Anonyymi

      Shit hus ja Hah tis. Se se on.

      • Anonyymi

        Neljä kättä vuorottelee


    • Anonyymi

      Anjuskallahan on ihan nettisivut joista ei tosin ilmene että seksyä myydään hieronnan sijaan. Vuosikausia minäkin käynyt ja muutaman karpaasin olen nähnyt ovesta tulevan- naisasiakkaita en koskaan. Hällä aina ollut paha tapa vastailla puhelimeen jopa kesken runk...sen ja kerran keskeytettiin ihan naiminenkin kun meni vastaamaan puhelimeen. Aina siellä äijät soittelee toisessa päässä. Mutta tuossa joku jo totesikin että ikää alkaa olla ja kilsat näkyy, maan vetovoima se vaan on metkan voimakas.

    • Anonyymi

      Mä olen käsittänyt, että Anjalla olisi tarjolla vain käsihommia?

      • Anonyymi

        Hänen luonaan on kuin olisi kunnon karkkikaupassa. Hylly notkuu kaikkia vaihtoehtoja, ei kun päättämään mitä haluat ja sitten kassan kautta hyllylle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe