Liettuasta

juuri kotiutunut

Juuri Vilnasta palanneena tein huomioita mm. siitä että maan EU-puheenjohtajuus näkyi katukuvassa jo nyt selvästi. Presidentillä oli ulkomaisia arvovierita joka päivä, poliiseja paljon liikkeellä jne.
harmitti kun lempiravintolamma Lokus oli muuttunut tilausravintolaksi eli yksytiset asiakkaat eivät nyt ole sinne tervetulleita.
Ymmärrän kyllä koska se on Vilnan hienoin ravintola ja keskeisellä paikalla.
Mahtaako olla tarkoitus että tuo käytäntö on vain tämän loppuvuoden? Tuskin isoja seurueita jatkossa on tulossa illallisille ja lounaille.

12

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dickvandock

      Ravintolan nimi on Lokys = karhu

      • käynyt...

        Sillä on useita kirjoitusasuja. Mutta tuonne sinulla ei varmaan ole ikinä asiaa - on ns. tasokkaampi paikka.


      • S.S.
        käynyt... kirjoitti:

        Sillä on useita kirjoitusasuja. Mutta tuonne sinulla ei varmaan ole ikinä asiaa - on ns. tasokkaampi paikka.

        Ei sillä ole useita kirjoitusasuja. "Lokus" on yksinkertaisesti väärin kirjoitettu.

        Ainakaan ravintolan oman nettisivun mukaan Lokys on auki. Olisiko ollut niin, että ravintola oli vain varattu yksityistilaisuutta varten.


      • juuri kotiutunut
        S.S. kirjoitti:

        Ei sillä ole useita kirjoitusasuja. "Lokus" on yksinkertaisesti väärin kirjoitettu.

        Ainakaan ravintolan oman nettisivun mukaan Lokys on auki. Olisiko ollut niin, että ravintola oli vain varattu yksityistilaisuutta varten.

        ei asia ole niin, paikan päällä sanottiin että nykyään on vain tilauksia varten. Käytiin kahtena eri iltana kysymässä.
        Uskon että tuo tilanne kestää vain nyt tämän loppuvuoden.
        Ihmettelimme kyllä sitä kun nettisivuilla on mm. ruokalista, mutat eiväthän sitä poista, se on mainos ja niille jotka haluvat tehdä sinne ryhmätilauksen.
        edellisen kerran olimme pääsiäisenä vilnassa, kävimme 2 krt Lokysissa ja oli avoin kaikille.
        Nyt pöydätkin on järjestetty ihan uuteen uskoon, terassille pääsee varmaan mutta se ei ole kiva ruokailijoille.
        Yksi mieshenkilö meidän lisäksi oli lukemassa ruokalistaa.Muutenkni ravintoloiden määrä Vilnassa on supistunut, Piliekseltä on poistunut jotain eli esim. Bunte Ganas.
        Käyn 3-4 krt/v Vilnassa joten olen aika hyvin perillä siitä mihin suuntaan asiat kehittyvät.


      • käynyt....
        S.S. kirjoitti:

        Ei sillä ole useita kirjoitusasuja. "Lokus" on yksinkertaisesti väärin kirjoitettu.

        Ainakaan ravintolan oman nettisivun mukaan Lokys on auki. Olisiko ollut niin, että ravintola oli vain varattu yksityistilaisuutta varten.

        Minulla on tallessa vanha julkaisu Vilnius in Your Pocket, siinä kirjoitetaan Lokus. Joissain taas on Lokys. Eli ei tuo mikään virhe ole.
        Virhe on mielestäni se kun Helsinki = joidenkin mielestä (maalaisten) Hesa. Sellaista ei ole olemassakaan.


      • Paikallinen
        käynyt.... kirjoitti:

        Minulla on tallessa vanha julkaisu Vilnius in Your Pocket, siinä kirjoitetaan Lokus. Joissain taas on Lokys. Eli ei tuo mikään virhe ole.
        Virhe on mielestäni se kun Helsinki = joidenkin mielestä (maalaisten) Hesa. Sellaista ei ole olemassakaan.

        Miten joku typerys jaksaa inttaa kun on vaarassa...?? Ravintola on aina ollut Lokys ja junttituristien suosiossa.


      • ihmettelijä....
        Paikallinen kirjoitti:

        Miten joku typerys jaksaa inttaa kun on vaarassa...?? Ravintola on aina ollut Lokys ja junttituristien suosiossa.

        Kuka täällä vaarassa on? Sinäkö? Etkä ikinä ole tuossa paikassa ollut, korkeintaan terassilla bissellä, sinnehän juntit ohjataan.
        Suomalaisia tuossa ravintolassa näkee harvoin.
        Sinä se varsinainen perusjuntti olet, misät maasta olet lähtöisin? Oletko savolainen vai mikä?


      • Paikallinen
        ihmettelijä.... kirjoitti:

        Kuka täällä vaarassa on? Sinäkö? Etkä ikinä ole tuossa paikassa ollut, korkeintaan terassilla bissellä, sinnehän juntit ohjataan.
        Suomalaisia tuossa ravintolassa näkee harvoin.
        Sinä se varsinainen perusjuntti olet, misät maasta olet lähtöisin? Oletko savolainen vai mikä?

        Kuulehan ihmettelija... Asuin kymmenen vuotta sitten tuon ravintolan vieressa, silloin se oli taalla ykkospaikka, viisi vuotta sitten se oli ylempaa keskitasoa, eilen terassi oli taynna Puolalaisina bussituristeja. Nykyisin hyvat paikat on jossain aivan muualla, tosin niita en viitsi sinulle kertoa jota et hapaisisi lisaa Suomalaisia.


      • viäräkielinen
        Paikallinen kirjoitti:

        Kuulehan ihmettelija... Asuin kymmenen vuotta sitten tuon ravintolan vieressa, silloin se oli taalla ykkospaikka, viisi vuotta sitten se oli ylempaa keskitasoa, eilen terassi oli taynna Puolalaisina bussituristeja. Nykyisin hyvat paikat on jossain aivan muualla, tosin niita en viitsi sinulle kertoa jota et hapaisisi lisaa Suomalaisia.

        OK JURRIKAT...kertokaas nyt sitten mistä löytää nykyisin hyvät mestat...


      • Paikallinen
        viäräkielinen kirjoitti:

        OK JURRIKAT...kertokaas nyt sitten mistä löytää nykyisin hyvät mestat...

        Kerro mita etsit niin kerron, parhaita hinta/laatu suhteisia ravintoloita, baareja, olutpubeja etc.


      • Paikallinen
        Paikallinen kirjoitti:

        Kerro mita etsit niin kerron, parhaita hinta/laatu suhteisia ravintoloita, baareja, olutpubeja etc.

        Saint Germai, (kallis mutta kannattaa), Le Provence, Zoe's, Veranda (keskustan ulkopuolella mutta suosittelen), El Gaucho (pihvia ja paljon), Tores (paras nakyma), hotelleista Radisson Seaside ja tietysti Kempinski... olutta Alus namai, Bambalyne (sateella, huono ilmastointi) ja illan viimeisena Amantininku... aamiainen Cozy.


      • Paikallinen
        Paikallinen kirjoitti:

        Saint Germai, (kallis mutta kannattaa), Le Provence, Zoe's, Veranda (keskustan ulkopuolella mutta suosittelen), El Gaucho (pihvia ja paljon), Tores (paras nakyma), hotelleista Radisson Seaside ja tietysti Kempinski... olutta Alus namai, Bambalyne (sateella, huono ilmastointi) ja illan viimeisena Amantininku... aamiainen Cozy.

        Radisson Riverside, sorry


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe