En osaa laittaa mitään muuta kun jtn huulipunaa ja ripsaria. Pitäiskö mun kasilla alkaa meikkaan vakkariin? Haluaisin rajata silmät mut en uskalla tökätä sitä kynää silmään. En halua että pojat pitävät mua lapsellisena. Vai onko lapsellist olla meikkaamat?
pitäiskö 14v tytön meikata?
19
308
Vastaukset
- dick in son
Ryhdy emoks.
- dildodildodildodildo
Kandee tehdä miten itse haluaa.
- lovebmth
no voi vittu. Ei sun tarvii meikata jos et halua, OLE OMA ITTES! jos sun kaverit meikkaa ni ei sun tarvii, kyl se ripsari ja huulipuna riittää. Ei pojat pidä meikkaavaa tyttöä lapsellisena se on niin arkee nykyää ku niin monella on meikkiä naamassa.
- on tämäkin
Lapsellista on tehdä jotain, mitä ei halua, vain sen takia "kun muutkin tekee".
Enkä ymmärrä, mikä into teineillä on käyttää kajaalia. Rajatkaa silmänne, jos haluatte, mutta ei sisärajaus kuulu monen aikuisenkaan meikkiin, ei se edes sovi kaikille. - This is fuckin 13's
Ei sun pitäis, mut sun on "pakko". Elämä vaa on nii shittii nykyää, et on pakko meikat tai on outside. Se on rasittavaa.
- mukava miehenalku
Ei todellakaan pitäisi ellei itse halua. Kenenkään ei pitäisi ellei se itsestä tunnu hyvältä. Totta puhuakseni liikaa meikkaavat tytöt ovat mielestäni ällöjä ja jos tekevät sitä vain muiden takia niin myös pellejä. Naisillakin arvostan enemmän luonnollista kauneutta ja meikittömyyttä tai ettei ole ainakaan kovin erottuvaa meikkiä.
- lifemocker
jos haluaa
- 18-poiks
TYHMÄ KYSYMYS. KUKAAN EI PÄÄTÄ SUN PUOLESTA. PAINU VITTUUN HUORA JA MIETI ITE... täältä et saa ku paskaa.. @-@
Onneavaa iskuun...- You f***ing s**t!!!
Tuki suus ja painu ******n!!!
- ei tartte viel!
Mun mielestä ei todellakaan tartte meikata kasilla! Tietenkin joihinki juhliin ja kylään vai laittaa ripsarii ja jne. mut ei tarvii laittaa kouluun
- laizalove
Eikä tartte!!! :)
Ei sun tartte TOISTEN takia meikata...
Minun koulussa ei ainakaan oo kaikilla jottain kajaalia... Ite asiassa EI MELKEIN KELLÄÄN!!!
Mä en näe ku ripsarii, huulikiiltoo ja punaa :) tee niinku ite haluat
YOU KNOW IT"!! :)
- Peruus..ko?
Ikäni:14
Meikkanko aina (koulu,juhla,kylälle,kaupunkiin):kyllä -yleensä-
Pitäisikö kaikkien 14v tyttöjen meikata:ei tarvii..
Siis ite laitan vaaleeta vähä hohtavaa luomiväriä, peiteainetta -sikäli ku tarvii-, puuteria, huulikiiloa/-punaa, valkeaa kajalia iha vähä ala vesirajaan -ei lokin paskoja..- ja luomen pohjustus ainetta -Lumene-
toi pohjustus iha vaa siks ettei luomiväri valu ja sit koko naama hohtaa... No thanks.. - i love make up
mä meikkasin jo 3 luokal käytän aina meikki voidetta peite voidetta ripsi väriä rajaus kynää huulikiiltoa huulipunaa puuteria ja luomi väriä ja voin kyllä sanoo etten osaa elää ilman meikkiä :)
- hmm :)
Niin meikkaaminen itse en meikkaa ollenkaan en edes juhliin ja kyllä kaverit
minut silti hyväksyy tälläisenä kuin olen. Pst.: useat pojat tykkäävät tytöistä jotka ovat ihan "luomuja" kuin sellaisista joilla on "sentin kerros meikiä naamassa".
Eli uskaltakaa olla omia itsejänne. - mä vaana
jos haluut, nii mikäs siinä. Sehän riippuu vaan siitä, että haluuksä meikata vai tuntuuks susta vaan siltä et pitää meikata ku muutki. Mut älä meikkaa kouluun vaan harjottele ekaks. :)
- 19+16=35
hei ihan oikeesti... ei kenenkään tarvitse meikata jos ei sitä itse halua. tymintä on se, että lähtee joihinkin "villityksiin" vaan sen takia, että kun kaikki muutkin, niin minäkin sitten. Itse olen seitsemäntoistavuotisen ikäni pärjännyt ilman meikkejä. mulla on monia ihania ystäviä eikä meikkaamattomuutta ei ainakaan mun kaveripiirissä pidetä lapsellisena. päinvastoin sitä arvostetaan siinä missä meikkaamistakin. ja jos ne kaverit tai pojat sillä meikkaamisella tulee nii pitäs ehkä hetki miettiä miksi näin käy.. yhteiskuntamme on vääristynyt eikä luonnollisuutta enää osata arvostaa
- mirkkuhh02
mit vittuu saatnaa sä oot niiku muo 2 ja puol vuot wanhemmpii ekkä meikkaa!!!!1 mä oon 11 ja puol wee ja käytän vittu joka päivä my belline nev york Mascaraa kajallii sinist luomarii meikkivoidet siis sellast my bellinen kans ja kans kulmat laitan ja huuliin väritönt huuli kiiltoo! ja aurinkopuuterii sellast jotain seppälän sun sHINE jutskaa jos vaa ehin. ja pojat tykkää mut yritän khyl vaa theä vaikutuksen mu ihastukseen! mullo kans hianoi toppei sellasii kimaltelevii ja farkku JEKKINSSIT ja sit tissivyö joskus jos halluun korostaa rintojani. mulon 75b kuppi! mut mutsi vittu sano et emmä tarde rinssikoit mu kylmä ny vaa niit käytän vituuh! ainii ja unohin et sit mullo kans sellast seppälän haju vettä sellast ihkuttavaa vaahto karkin makust!
- Anonyymi00019
Mitä ihmettä, sä oot mua yli 20 vuotta nuorempi ja meikkaat noin pienenä: pitäisikö minunkin alkaa arvostelemaan sinua ja tekemisiäsi? Lapsuuden ja nuoruuden hölmöyden kommentit tiivistettynä. En usko että poikiaan kiinnostaa pelkkä ulkokuori tai sitten ei ole poikakaan mikään penaalin terävin kynä. Itse näen lapsena/noin nuorena meikkaamiseen yksinkertaisesti hölmönä. Lapsuus on hyvin lyhyt ja kannattaisi nauttia siitä, että saa olla lapsi. Aikuisena ehtii olla kyllä, mutta lapsuus on lyhyt. Itse en ole meikannut juuri ikinä; lähinnä juhliin. Ja hyvin olen elämässäni menestynyt. Ja koittakaapa nuoret laskea, kuinka paljon olen elämäni aikana säästänyt niin ihoani kuin rahaa, kun en ole juurikaan meikannut...niinpä. Jokaisen oma valinta on, meikkaako vai ei. Se ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa meikkaako vai ei. Mielestäni luonnollinen meikki on kaunis, samoin kun ei meikkaa ollenkaan. Sotamaalauksista en itse tykkää, mutta ihmisistä itsessään niiden takana kylläkin, jos sydän on paikallaan. Sama koskee meikkaamatonta tai luonnollista meikkiä suosiva ihmisiä. Toivonkin, että niin lapsilla, nuorilla kuin aikuisillakin olisi sen verran järkeä päässä, että toisissa kiinnostaisi enemmän se sisin kuin ulkokuori. Kannattaa kehittää itselleen niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan oma itsensä välittämättä muiden saunomista. Ja jos meikkaamattomuuden takia jää ulkopuolelle, niin sitten on parempi olla yksin tai etsiä uusia fiksumpia kavereita.
- Pauli3
Hei, voit aivan hyvin olla meikkaamatta. Olet varmasti kaunis sekä meikittä että ilman, kuten niin monet ikäisesi. Aikuiset katselevat mielellään nuoria kauniita ihmisiä. Heidän ilmeensä saattaa joskus vaikuttaa ynseältä, mutta pinnan alla he ihastelevat kauneuttasi ja muistelevat omaa nuoruuttaan. Vaihtele siis tyyliäsi ja tapojasi päivästä toiseen, mielesi mukaan, ja nauti nuoruudestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432789SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis622247Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781939Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401522
- 611078
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön230875- 39770