Mitä olette mieltä, kannattaako ostaa? Olen harkinnut ostavani ilmakumipyörillä ja kovalla kopalla..
Brio Happyt
2
114
Vastaukset
- asglkskladskfs
Minusta ne ovat hyvät yhdistelmävaunut ja maastopyöräkuvioisilla ilmakumipyörillä pääsee ihan missä kelissä vaan etenemään. Kova koppa on myös hyvä. Pehmeä koppa oli ainakin kesävauvalle liian hiostava. Meillä oli teleskooppirungolla, joten ne taittuivat tosi pieneen tilaan autossa.
- Brio2009
Heippa!
Mulla on Brion Happy vaunut. Todella kivalla sävyllä, ruskea voittoiset ja kennorenkailla. Hyvät kankaat on ollut. ja kantokoppa on tilava.
HInta on järkevä verrattuna Emmaljungaan, toki emmaljungatki mulla on toisena vaununa, ja tietysti eroa vähän on. mutta ei briot huonot oo. :) menee ainaki yhdellä,kahdella lapsella ja asiansa ajaa hyvin. :)
Ja brioihin saa myös kivasti lisävarusteita, kuten emmaljungiinkin.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238