Viime vuosien äärimmäiset luonnonilmiöt, ihmisten käsittämätön väkivaltaisuus ja julmuus, monien oudot unet, aistimukset - olen kuullut monelta ihmiseltä käsittämättömästä tunnetilasta, ihan kuin "istuisi matkalaukkujen päällä". Odottava ilmapiiri. Monessa maassa on kuultu jotakin outoja ääniä joita ei voida paikantaa, luonnonilmiöiden ennätyksiä lyödään jatkuvasti eri puolilla maailmaa - nyt Suomen Tuurissa ennennäkemätön trombi...
Mihin olette kiinnittäneet huomiota? Onko teillä ollut outoja unia/aistimuksia, koskien jotakin muutosta elämässämme?
Maailmassa tapahtuu jotakin outoa
3
409
Vastaukset 3
- Something is coming
Ehdotan, että linkitämme tähän ketjuun löytämämme uutiset oudoista ilmiöistä Suomessa.
Saanen aloittaa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288572752686.html - aika on lähellä
Olet oikeassa ja asai on juuri noin. Olen järkkymätön kristitty ja uskon ja näen kaikkialla maailmassa Jumalan antamien lopunaikojen profetioiden käyvän toteen.Matt. 24, luuk. 21. Ilmestyskirja...
Myös kaikki muut henkisyys- ja uudet uskonnot, kuten new age-liikeet sivuuttavat tieltään kristinuskon. En tarkaile niinkään omia tuntemuksiani vaan mitä tapahtuu Raamatun sanan valossa.
Lopunaika on myös eksytysten aikaa. Vain uskomalla Jeesukseen Kristukseen ja antamalla elämämme hänen käsiin olemme turvassa. Jumalanvaltakunta on lähellä vaikka maailmaa kohtaa tuomiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550