Viime vuosien äärimmäiset luonnonilmiöt, ihmisten käsittämätön väkivaltaisuus ja julmuus, monien oudot unet, aistimukset - olen kuullut monelta ihmiseltä käsittämättömästä tunnetilasta, ihan kuin "istuisi matkalaukkujen päällä". Odottava ilmapiiri. Monessa maassa on kuultu jotakin outoja ääniä joita ei voida paikantaa, luonnonilmiöiden ennätyksiä lyödään jatkuvasti eri puolilla maailmaa - nyt Suomen Tuurissa ennennäkemätön trombi...
Mihin olette kiinnittäneet huomiota? Onko teillä ollut outoja unia/aistimuksia, koskien jotakin muutosta elämässämme?
Maailmassa tapahtuu jotakin outoa
3
344
Vastaukset
- Something is coming
Ehdotan, että linkitämme tähän ketjuun löytämämme uutiset oudoista ilmiöistä Suomessa.
Saanen aloittaa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288572752686.html - aika on lähellä
Olet oikeassa ja asai on juuri noin. Olen järkkymätön kristitty ja uskon ja näen kaikkialla maailmassa Jumalan antamien lopunaikojen profetioiden käyvän toteen.Matt. 24, luuk. 21. Ilmestyskirja...
Myös kaikki muut henkisyys- ja uudet uskonnot, kuten new age-liikeet sivuuttavat tieltään kristinuskon. En tarkaile niinkään omia tuntemuksiani vaan mitä tapahtuu Raamatun sanan valossa.
Lopunaika on myös eksytysten aikaa. Vain uskomalla Jeesukseen Kristukseen ja antamalla elämämme hänen käsiin olemme turvassa. Jumalanvaltakunta on lähellä vaikka maailmaa kohtaa tuomiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941