Katso mua!!

Tia

Hei Sinä!! Katso tänne!! Mä nostan mun helmaa vähän niin sä näät paremmin.Näätkö mun paljaaksi ajellun pimppini? Kato nyt mitä sä sait aikaan, mä huomasin ett sä katot mua ja mä tulin ihan märäksi.Mä levitän vähän enemmän mun jalkoja niin sä näät paremmin mun kiiltävän märän vittuni. Haluutko koittaa sitä ? Koskettele mun häpyhuulia,venyttele niitä sormillasi ,toi tuntuu niin hyvältä! Katso sun sormia ne on ihan märät mun kiimanesteistä.Nuole sun sormet puhtaaksi! Maistuiko hyvältä? Laita sun sormet takas mun pilluun ja koskettele mua lisää! Aaahhhh!!! Työnnä sun sormet mun sisään ja pyörittele niitä siellä ,tee ihan mitä haluut! Kato miten ihanan pulleaksi mun vittu on paisunut sun käsittelyssä, tunnetko sä miten se sykkii kiimasta? Haluutko nuolla sitä? Siitä vaan upota sun ahnas kieli mun sisään ja tee mulle hyvää. Mä valun mun nesteet sun suuhun ja sä vaan jatkat ja jatkat...... Mä voihkin nautinnosta ,sä oot niin hyvä!

98

18826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelija6

      Huijui miten kiimaista tekstiä. Iso penikseni alkoi turvata farkuissa. Otan sen salaa toimistossa esille. suljen silmäni ja mietin ihanaa, märkää pilluasi. Kun seuraavaksi avaan silmäni minua tervehtii tulipunainen terska. Päähän ilmestyy kiimatippa. Iso penis heilahtelee sydämen sykkeen mukaan. Isot laskinot huutavat armoa rakkauden miekan varressa. En kestä enää, otan siitä kunnon otteen miehen nyrkilläni. Kuvittelen miten upotan sen sinun märkään tussuun...

    • Tia

      Hei "ajattelija6", Otan mielelläni vastaan ison peniksesi! Hiero ensin sen ihanan tulipunaisella terskalla häpyhuuliani ja tunne miten se kostuu mehuistani. Kiusaa minua vielä vähän lisää ennen kuin upotat sykkivän kalusi pilluuni........

    • ajattelija6

      Suljen taas silmäni. Olen aina uskonut jollain tavalla telepatiaan. Nyt se toimii. Olemme kahden. Naiselliset muotosi avautuvat kiihottavana näkymänä edessäni. Kuin kypsä hedelmä poimittavaksi. Haen täyteläiset huulesi ja aloitan tajunnan räjäyttävän kielaroinnin kanssasi. Käteni hakeutaa selkäsi alle, toinen niskaasi. Lasken huuliani alapäin ja siirryt rinnoillesi. Miten ihanasti ja terhakkaasti ne huutavat suudelmia. Nännisi sojoittavat pystyssä ja rintakehäsi liikkuu voimakkaasti kiihtyneen hengityksesi tahdissa. Puristan hellästi rintaasi ja samalla nuolen toisen rinnan nänniä. Alat kiemurrella. "Ole kiltti ja nuole pilluani" sanot anelevasti. Laskeudun ja etenen päälläni kohti naiseutesi huippua. Mikä ihana kiimapillu. Kauniiksi ajeltu, pikku häpärit pursuavat turvonneina esille. Klitoris on pullahtanut pintaan kuin pihlajanmarja. Lemmen mehut valuvat norona kohti pakaravakoasi...

    • Tia

      "ajattelija6" Aaahhh... kätesi tuntuvat ihanilta ympärilläni ja kosketuksesi saa minut värisemään kauttaaltaan. Kielesi tuntuu ihanalta suussani ja kun alat suudella nännejäni tunnen miten ne muuttuvat kivikoviksi huuliesi välissä. Kiihko kasvaa sisälläni koko ajan yhä voimakkaammaksi ja mehuni valuvat pöydälläsi olevien papereiden päälle,ei välitetä siitä..
      Siirryn lähemmäksi pöydän reunaa jolla istun edessäsi. Olet laskeutunut eteeni polvillesi, levität jalkojani enemmän jotta pääset lähemmäksi ja olisin helpommin kielesi tavoitettavissa. Näethän miten kuumana ja avoimena pilluni odottaa ensimmäistä nuolaisuasi , rukoilen sinua aloittamaan ,älä kiusaa minua enempää.......... jatka!...........

    • näät paremmin

      Lupaava alku

    • Ajattelija6

      Hellästi avaan sormillani häpyhuulesi. Näen miten kiimapesästäsi valuu himon nektaaria. Upotan kieleni sinne jonnekin pehmeään. Maistut ihanalla, kuin ripaus kiipeää merivettä. Kielellä pyörittelen pesäsi aukkoa. Välillä otan häpyhuulesi suuhuni ja simen niitä hellästi. Pian etenen klitorikseen. Se on jo selvästi erotettavissa, turvonneena ja kirkkaan punaisena. Nuolen sitä hellästi. Pian upotan sormeni sisääsi. Märempää naista en muista enkä halua muistaa. Olet vain sinä ja tämä hetki. Kieleni tekee rytmisiä kuvioita klittassasi samalla kun vedän upotan toisen sormen sisääsi. Tunnen jo seinät. Kolmas sormi tekee jo hiukan piukkaa. Sinua sattuu aavistus mutta se tuntuu jotenkin hyvältä. Otan sormeni sisältäsi ja vien kosteutta välilihaasi, pakaravakoon. Alan hyväillä anustasi, sormella pyörivää liikettä. Pian upotan hellasti sormeni kokonaan peppuusi. Pöydän alla iso kaluni jyskyttää malttamattomasti. Nousen seisomaan ja otan hiuksistasi kiinni. Työnnän päätäsi kohti valtavaa kiimamiekkaani. "Ota suihin" kuiskaan sulle...

    • Tia

      Se mitä teit tuntui jumalaisen ihanalta!! Vartaloni värisee vieläkin kun pudottaudun alas pöydältä. Tulen seisomaan eteesi ,haluan saada sinuun paremman yhteyden joten painaudun sinua vasten ,kiedon käteni vyötäröllesi ja painan pääni rintaasi vasten.Kuuntelen raskasta hengitystäsi ja sydämesi lyöntejä. Laitan käteni niskasi taakse ja taivutan päätäsi lähemmäksi.Laitan huuleni kaulallesi ja suutelen ihoasi,tunnen miten kaulasuonesi sykkii ja haluaisin upottaa hampaani kaulaasi ja imeä sinua.En kuitenkaan halua merkitä sinua (vielä) joten tyydyn nuolemaan kaulasi suolaista ihoa.
      Tunnen miten ihana kalusi on painautuneena minua vasten ,se tuntuu malttamattomana odottavan jotakin..... Päätän armahtaa sinut piinalta ja tönäisen sinut hellästi istumaan tuoliisi. Riisun housusi kokonaan pois jotta pääsen asettautumaan kunnolla levitettyjen jalkojesi väliin.

      Olen polvillani edessäsi, tartun kädelläni kovaan kaluusi ja suutelen ihanan punaista terskaasi.Pyörittelen sitä hellästi huulieni välissä ja hivelen kielelläni.
      Katson sinua silmiin ja huomaan että olet vaipumassa jonnekkin kauas...
      Kalusi päähän kohoaa muutama tippa ja nuolen ne ahnaasti pois.
      Hieron kullisi paksua ihanaa vartta ja tunnen miten se sykkii kädessäni. Avaan suuni ja upotan sen lämpimän kieleni päälle. Alan imeä sinua voimakkaasti,käteni hyväilevät samalla kiveksiäsi.Tunnen miten väriset!
      Jatkan rytmikästä imemistä ,välillä pullautan kalusi suustani kunnes taas ahmaisen sen nälkäisesti suuhuni,maistut hyvälle!
      Alat vaikeroida kiimaisena ja tiedän että kohta tulet, siirrän kalusi rintojeni väliin ja samalla hetkellä laukeat , valutat nesteesi rinnoilleni , nappaan kalusi nopeasti suuhuni sillä haluan maistaa kielelläni kiimasi, nuolen huuliani nautiskellen... sinä hengität syvään.............................................................

    • oih,

      kuin kahdenkeskisessä tapaamisessa, eräässä työhuoneessa.

      • Anonyymi

        Silloin kun se irstas pomo nussi sua pöydällä? Olit vielä niin saaneen näköinen kun tulit sieltä huoneesta,posket punaisina ja pikkutissien nännit kovina t- paidan alla.
        Taidat tykätä vanhemmista miehistä. S


    • kuumaaaah

      huh huuuuhhhh, tästä tulee kyllä muistoja mieleen :)

    • ajattelija6

      "vai suuseksillä loppuun" sanon sulle hymyillen. Oatn pöydältä paksun tussin. Vien sinut työhuoneen mukavammalle tuolille. Nostan jalkasi sen käsinojille. Nyt koko naiseutesi on ihaltavanani. Muhkeat rinnat ja tuli punainen pillu. Laskeudun suukotellen jälleen lähemmäksi kiimapesääsi. Alan ahnaasti nuolla sitä. Ensi ylös alas liikkein ja sitten keskityn klitorikseen. Samalla vien paksun tussin sisääsi. Se saa hoitaa nyt peniksen virkaa, kun laukesin jo edeltä. Alat voihkia. Tartut hiuksiini. Pian vartalosi menee kaarelle, nyt on lähellä. Lopetat hengittämisen kunnes huudat niin että pelkään kaikkien firmassa kuulevan mitä puuhailemme. Pian lysähdät rentona tuolille voimakkaasti huohottaen.

      Alat nauramaan. "kiitos hoidosta, joskin olisin mielelläni halunnut saada rakkaudenvaltikkaasi myös". Vastaan sinulle hymyillen:"no tule joskus uudestaan".

      Kop, kop... havahdun kun joku koputtaa oveen. Olen taas tässä maailmassa. Kaikki oli niin todellista että tarkistan vielä onko sepalukseni auki. Kiinni se on, joten haaveilin vain. Oven takana pomoni Juha muistuttaa kiireisestä aikataulusta. Lupailen tehdä raportin heti ensitilassa.

      Palaan työpöydälleni mutta ihmetten missä tussini on. Lähes järkytyn kun huomaan sen olevan lattialla huoneen toisella puolella asiakastuoli alla.

    • ajattelija6
    • Tia

      KOP,KOP...!!! Pyydät tulijaa astumaan sisään. Avaan huoneen oven ja pujahdan sisään ja näen sinut pöytäsi takana. Moi kulta! meillä jäi viimeksi homma vähän kesken. Näytät hieman hämmästyneeltä kun ilmestyin huoneeseesi. Tulen luoksesi ja painan märän suudelman huulillesi, suutelen myös kaulaasi ja tunnen taas miten kaulasuonesi sykkii ihanasti
      Tule! Otan sinua kädestä kiinni ja vedän sinut ylös tuolista. Pyydän sinua käymään lattialle selällesi makaamaan, asettaudut maahan odottava ilme kasvoillasi. Katselet kun riisun pienen kesämekkoni päältäni ,alusvaatteita ei ole.
      Laskeudun polvilleni viereesi ,painan käteni pullottavaan etumukseesi ja puristelen kevyesti. Hengityksesi muuttuu raskaammaksi. Avaan housusi ja vedän ne pois.Näen miten muhkea kalusi on nostanut alushoususi teltaksi. Riisun alkkarisi ja vapautan "kobrasi" vankilastaan. Kalu heilahtelee mahtavana edessäni.Tartun siihen himokkaana ja tunnen miten se sykkii kädessäni. Upotan kullisi suuhuni ja nuolen sitä hetken,väristet ja inahtelet jotain sekavaa.Lopetan imemisen ja tulen istumaan päällesi, ohjaan sinut varovasti sisääni. Huohotan raskaasti kun kalusi sentti sentiltä uppoaa litimärkään pilluuni. Tunnen miten valun jo nyt valtoimenaan kiimaani.
      Alan liikutella itseäni päälläsi. Pyörittelen lantiotani, nousen ja lasken,ylös ja alas,....Tunnut ihanalta sisälläni sinä "taivaallinen rakastajani"!!!!!
      Lisään hieman vauhtia ja ratsastan päälläsi nopeammin, meinaan luiskahtaa ulos mutta painan itseäni tiukemmin kullisi ympärille. Sinä katsot minua suoraan silmiin ja hyväilet samalla rintojani, vaistoan että kohta sinä "tulet niin kuin sade".....Saan itsekkin samaan aikaan elämäni orgasmin ja voihkin selkä kaarella. Tunnen miten täynnä pilluni on siementäsi kun nousen pois päältäsi ,nuolen kalusi puhtaaksi ja asetun päällesi makaamaan. Suutelemme toisiamme ja annamme hengityksemme tasaantua.................?????????

      • Tia

        No huh,huh!! Nyt alkaa oikeesti mennä vähän liian uskomattomaksi tää meidän "telepaattinen leikkimme" Sä olit lähettäny mulle ton Tumpin kappaleen (Kiitos kultaseni se oli muuten ihana!) Niin siis ja mä olin kirjottanu tohon jutun orgasmi kohtaukseen Tumpin kappaleesta "Tahdon rakastella sinua" tuon kohdan "...tulen niin kuin sade"...?? Tää yhteys todellakin toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Ajattelija6

      Kop, kop, kop taas joku on ovella. Olen haaveillut tässä jälleen sinusta ja työt pahasti kesken. Juoksen ovelle ilman muuta kuvitellen, että kaikki oli fantasiaa. Pomoni Juha katsoo minua ensin kiukkuisesti, sen jälkeen hänen suunsa jää täysin auki. Juhan kasvot valtaa hämmennyksen ilme. "Mitä" kysyn ja sitten huomaan itsekin olevani täysin alasti. Mutta eihän Juha minua katso vaan taakseni. Käännyn itsekin ja näen sinut makaavan lattialla. Herranjumala kaikki olikin totta eikä fantasiaa.

      Juha astuu huoneeseen. Suljen simäni ja pelkään huutoja ja potkuja. Hetken päästä Juha aloittaa:"Vai tälläisen tapauksen takia raporttisi viivästyi. No oliko hyvä kissa?" "juu oli" sain sanottua. "Jokos kissa on tyydytetty" Juha kysyy.
      "Ei ihan vielä" kehräät lattialta. "olisko sulla mitään rakoa, ottaa kahta miestä vastaan" Juha vitsailee kanssasi.

      Siirrymme molemmat viereesi. Olet vielä liukas edellisen orgasmin jäljiltä. Juha vapauttaa peniksensä housuistaan. Minäkin kiihotut kolmen kimpasta ja olen taas juhlakunnossa. Alan nuolla sinua samalla kun otat Juhalta suihin. Juha heittää kravaatin nurkkaan ja napittaa samalla paitaansa auki...

      Miten sä haluut meidät kysyn sinulta???

      • Ajattelija6

      • Anonyymi

        voi hyva taovas sinun kamssasi saon minä


    • Tia

      Olen kontallani lattialla peppu pystyssä Sinä lipität vittuani takaa päin ,saan oikein kunnon "pillukielarit" sinulta ,valun nesteitäni pitkin reisiä. Juha makaa lattialla alastomana mahtava kalu tanassa. Alan imeä ahnaasti jämerää kullinvartta ja tunnen miten se sykkii suussani.Pyörittelen terskaa huulieni välissä,tuntuupa se muhkealta!
      Pian vaihdamme asentoa , Juha siirtyy taakseni ja sinä tulet makaamaan eteeni. Juha upottaa kalunsa kosteaan pilluuni ja alkaa pumpata minua. Vaikeroin kiimaisena Juhan työnnellessä yhä rajummin kulliaan sisälläni. Sinäkin haluat osasi joten vedät pääni haaroihisi. Suuni tavoittaa edessäni heiluvan tanakan munan ja alan imeä sinua silmät ummessa. Ihana väristys tuntuu koko vartalossani kun Juha kiihdyttää vauhdin huippuunsa ja saan orgasmin, samalla Juha laukeaa sisääni ja valuttaa herkkuliemensä pitkin
      pakaroitani .Juha alkaa nuollen siivoamaan sotkujaan ja latkii vittuni puhtaaksi,myös pakarani saavat nauttia Juhan kielestä. Kun hän on hommansa hoitanut jää hän viereen katselemaan kun hoitelen sinut loppuun.
      Olen ottanut kullin varren käteeni ja hieron terskallasi kasvojani ,pian kuitenkin taivutan kaluasi hieman eteenpäin että pääsen suullani kiinni palleihisi.Otan ne varovasti suuhuni ja maistelen niitä, nuolen ja hyväilen pussejasi kielelläni.
      Hieron koko ajan kädelläni kyrpääsi ylös ja alas, voihkit nautinnosta käsittelyssäni ja pian tunnen kullinvarressasi miten jännityt ja laukeat.
      Makaamme kaikki lattialla alastomina ja raukeina. Tämä kissa kehrää tyytyväisenä saatuaan kunnon kyytiä, mutta pojat, vieläkö jaksaisitte lisää? Mä olen niin kiimainen kissa ettei mulle tahdo mikään riittää. Pillu sykkii vielä kosteana ja pulleana valmiina tosi toimiin. Mitäs te pojat keksisitte???????????????
      .

      • siivojamies

        Alkaa olla hiukan tukalat oltavat täällä siivouskaapissa oviritiläikkunasta tiirailla touhujanne. Kuuma kissa...uuh. Tässä alkaa pullistuun housussa ja paine kasvaa.


      • vartijanne

        Eikä teillä ole aavistustakaan, että paikka on täynnä kameroita :) tällä työpaikalla moni viihtyy hyvin..


    • ajattelija6

      "Kaitsu, Kaitsu" herätys. Juha tönii hartioitani. "Ootko taas täällä haaveissasi? Nyt kuule pidät vähän breikkiä, meet kotiin ja tulet huomenna uutena miehenä töihin." Kokosin kamani ja suunnistin pomolta käskyn saaneena kotiin.

      Mutta eihän sielläkään mistään tullut mitään, kun pyörit ajatuksissani kokoajan. Nyt täytyisi kunnolla rentoutua, että pääsisin näistä fantasioista eroon. Kylpylään, ehdottomasti kylpylään - uimaan ja saunomaan. Sen jälkeen ei varmaan pyörisi päässä muu kuin yöuni ja seuraavana päivänä olisin taas työkunnossa.

      Niinpä menin kotikaupunkini Spa hotelliin. Alkuun suihkuun ja sitten uimaan. Ihanan hiljaista näin päiväsaikaan. Pian ohini käveli viehättävä nainen. Näen hänet vain takaapäin. Vitsit mikä perse. Alan tuntea taas painetta uikkareissa. Naisen kääntyessä oli hänessa jotain tuttua. Ihankuin se fantasioiden Tia. Ei helkutti olen varmaan sekoamassa. Nyt jätkä ajatukset muualle kuin seksiin, ajattelin mielessäni.

      Painuin vähän niinkuin karkuun höyrysaunaan. Joitain etäisiä hahmoja erotan kauempaa, jutuista päätellen ystävättäriä, jotka paenneet lapsiarkea hetkeksi kylpylän rauhaan. Pian naisten puolelta saapuu uusi saunoja. Mitä ihmettä sehän tulee ihan minun viereeni. No olen kuin en huomaisi, ainakaan en ala tuijottaa.

      "Moi kulta" kuulen vierestäni. Käännyn katsoamaan, Tia on taas vierelläni. "Shhh" sanot ja painat sormesi suuni eteen. Toinen kätesi laskeutuu reisilleni ja alkaa hyväillä sitä. Olen välittömästi kovana. En kestä enää, olkoon totta vai tarua mutta haluan sinua niin.

      Vien oman käteni reisillesi. Avaat heti haarasi. Etenen pikkuhiljaa jalkojenväliisi. Avaan hellästi häpärit ja työnnön sormeni litimärkään pilluusi. "Aaaah" kuulen hiljaa sinun henkäilevän. Nostan sinut vihjailevaisesti ilmaan ja ohjaan istumaan ison kaluni päälle. Hiljalleen annat sen tunkeutua sisääsi kunnes lopulta olet tyveä myöten täynnä paksua ja sykkivää munaa. Otan takaapäin rinnoistasi kiinni. Miten ihanat ja terhakkaat. Nuolen ja suukottelen kaulaasi. Sinä puolestasi otat polvistani kiinni ja niiden varassa nostelet itseäsi ylös ja alas kaluni päällä.

      Kukaan saunassa ei ole huomannut puuhiamme, edelleen ystävättäret juttelevat jossain. Vauhtisi kiihtyy. Autan sinua sormettamalla klitoristasi samalla. Se onkin viimeinen pisara, laukeat voimakkaasti. Nyt et ole edes hiljaa vaan koko sauna hiljenee orkkuäänistäsi. "aaaah, aaah" Nostan sinut ilmaan samalla kuin kyrpäni laukeaa. Ensimmäiset spermat lentää pitkälle saunan lattialle, sitten lasken sinut takaisin istumaan ja pumppaan loput siemenet sisääsi...

      • ajattelija6

      • kylpylän henkilökunt

      • Tia

        Tule mennään, otan sinua kädestä ja ohjaan pois saunasta. Kuiskaan korvaasi:" Mennään pukemaan ja nähdään kohta sun luonasi"!!!
        Kun saavun luoksesi kotiisi hetken kuluttua löydän sinut makaamasta sängyltä selälläsi, olet torkahtanut rentouttavan saunareissun jälkeen.
        Pujahdan hiljaa viereesi sängylle ja painan lämpimän märän suukon huulillesi,näytät niin kauniilta kun nukut.
        Suutelen otsaasi,poskiasi ,leukaasi,etenen kaulallesi ja tunnen taas tuon ihanan sykkeesi huulieni alla.Enää en malta hillitä itseäni vaan puraisen kaulaasi terävällä kulmahampaallani. Räväytät silmäsi auki ja älähdät kivusta.SSHHH!!!! Kuiskaan korvaasi, Kulta se olen vain minä! Älä liiku,rentoudu. En halua satuttaa sinua, teen vain pienen haavan jotta voin maistaa sinut.
        Tunnen suussani metallisen verenmaun. Nuolen kielellä haavakohtaa ja nautin elämäsi mausta! Haava on niin pieni että verentulo tyrehtyy pian.
        Voi olla että jälkeenpäin on selittelemistä siitä mistä haava on tullut,toivottavasti ei tule isoa mustelmaa. Sorry kulta ,mun oli vaan pakko tehdä toi.
        Makaamme sängylläsi toisiimme kietoutuneena ja hyväilemme toisiamme.
        Pian alamme riisua toinen toisemme vaatteita. Tunnen ihanan kuumotuksen vartalossani kun siirryt päälleni. Levitän jalkani ,näen miten jäykkä kullisi heilahtelee jalkojesi välissä etsien kosteutta. Haluan sinua niin paljon!!!
        Ohjaat kiimasta värisevän kalusi lämpimänä sykkivään pilluuni.HUUUDANNN!!Kun upotat sen sisääni , tunnen miten täytät minut taas kerran miehuudellasi.mutta nyt tämä tuntuu kauniimmalta ja ihanammalta kuin kertaakaan rakastellessamme, siinä se sana tulikin RAKASTELLESSA!!, nuo aikaisemmat olivat vain panoja toimistossa. Nyt saamme olla kahden luonasi ja ihanan pehmeällä sängyllä.!! Toivottavasti kukaan ei tule tänne (vaimo,tyttöystävä???) En ole mustasukkainen,mutta nyt haluan että olet vain minun!
        Jatkat kalusi työntelyä kiivaampaan tahtiin,vaikeroin allasi ,koskettelen kivikovia nännejäni ja tunnen miten kohta tulen.Upotan sormeni hiuksiisi ja tuijotan sinua suoraan silmiin ,katsot minua takaisin hymy huulillasi ja laukeamme yhtä aikaa..............................?????????????????


      • ajattelija6
        kylpylän henkilökunt kirjoitti:

        Muutoin hyvä, mutta naiset ja miehet ei kylpylässä ole samassa saunassa!
        Pikkusen skarppausta, vaikka seisoo!

        pst. Jos luet tekstin tarkkaan puhun 1. kerran höyrysaunasta ja sitten lyhennän sen saunaksi. Höyrysaunassa ollaan yleensä mol. sukupuolet samassa.


      • ajattelija6
        Tia kirjoitti:

        Tule mennään, otan sinua kädestä ja ohjaan pois saunasta. Kuiskaan korvaasi:" Mennään pukemaan ja nähdään kohta sun luonasi"!!!
        Kun saavun luoksesi kotiisi hetken kuluttua löydän sinut makaamasta sängyltä selälläsi, olet torkahtanut rentouttavan saunareissun jälkeen.
        Pujahdan hiljaa viereesi sängylle ja painan lämpimän märän suukon huulillesi,näytät niin kauniilta kun nukut.
        Suutelen otsaasi,poskiasi ,leukaasi,etenen kaulallesi ja tunnen taas tuon ihanan sykkeesi huulieni alla.Enää en malta hillitä itseäni vaan puraisen kaulaasi terävällä kulmahampaallani. Räväytät silmäsi auki ja älähdät kivusta.SSHHH!!!! Kuiskaan korvaasi, Kulta se olen vain minä! Älä liiku,rentoudu. En halua satuttaa sinua, teen vain pienen haavan jotta voin maistaa sinut.
        Tunnen suussani metallisen verenmaun. Nuolen kielellä haavakohtaa ja nautin elämäsi mausta! Haava on niin pieni että verentulo tyrehtyy pian.
        Voi olla että jälkeenpäin on selittelemistä siitä mistä haava on tullut,toivottavasti ei tule isoa mustelmaa. Sorry kulta ,mun oli vaan pakko tehdä toi.
        Makaamme sängylläsi toisiimme kietoutuneena ja hyväilemme toisiamme.
        Pian alamme riisua toinen toisemme vaatteita. Tunnen ihanan kuumotuksen vartalossani kun siirryt päälleni. Levitän jalkani ,näen miten jäykkä kullisi heilahtelee jalkojesi välissä etsien kosteutta. Haluan sinua niin paljon!!!
        Ohjaat kiimasta värisevän kalusi lämpimänä sykkivään pilluuni.HUUUDANNN!!Kun upotat sen sisääni , tunnen miten täytät minut taas kerran miehuudellasi.mutta nyt tämä tuntuu kauniimmalta ja ihanammalta kuin kertaakaan rakastellessamme, siinä se sana tulikin RAKASTELLESSA!!, nuo aikaisemmat olivat vain panoja toimistossa. Nyt saamme olla kahden luonasi ja ihanan pehmeällä sängyllä.!! Toivottavasti kukaan ei tule tänne (vaimo,tyttöystävä???) En ole mustasukkainen,mutta nyt haluan että olet vain minun!
        Jatkat kalusi työntelyä kiivaampaan tahtiin,vaikeroin allasi ,koskettelen kivikovia nännejäni ja tunnen miten kohta tulen.Upotan sormeni hiuksiisi ja tuijotan sinua suoraan silmiin ,katsot minua takaisin hymy huulillasi ja laukeamme yhtä aikaa..............................?????????????????

        "Voisinko tilata ajan" puhu puhelimeen. "Ja mitäköhän asia koskee" vastaanottovirkailija tiedustelee". Jatkan "olen ilmeisesti tulossa hulluksi eli psykiatrille pitäisi päästä"...

        Sainkin privaattipuolelta ajan jo seuraavaksi aamuksi. "Voitte mennä sisään. Käytte vaan makaamaan sinne potilasvuoteelle ja teette olon rennoksi. Lääkäri tulee sinne tuota pikaa" sain kuulla vastaaontotossa. Tein työtä käskettyä ja heittäydyin potilashuoneen sängylle. Pian ovi käy ja kuulen naislääkärin äänen jostain takaani "No niin kertokaapa omin sanoin mikä teitä vaivaa."

        "No tämä on ihan hullua mutta törmään kokoajan naiseen nimeltä Tia ja kaikki tuntuu niin todelta mutta sitten kuitenkin se olikin fantasiaa. Pelkään tulevani hulluksi." "Mitä hän tekee tai siis te teette" lääkäri kysyy. "No me sekstaillaan milloin missäkin. Ihanaa, kiimasta seksiä, elämäni parasta"

        "Se tapaus" kuulen naislääkärin sanovan. "Sulkekaapa silmänne" hän tokaisee. Kun olen sulkenut silmäni nainen jatkaa. "Voisitko nuolla minua?" pian tunnen kun hän istuu kasvoilleni ilman pikkareita. Lääkärin takin liehukset hulmahtavat poskillani. Lääkäriä kuuluu totella ja työnnön kieleni pikkuhäpäreiden väliin. Nuolen turvonnutta klitorista ja välillä työnnän kieleni pilluun, mikä on litimärkä. "Silmät kiinni" lääkäri komentaa edelleen. Pian hän hakee kovan kullini housuista ja hieroo sitä ihanasti. Lääkäri laskeutuu alemmas ja pian upottaa jyskyttävän kaluni sisuksiinsa. Käsillään hän pitää minun ranteista kiinni ja sanoo"Nyt saat katsoa".

        Hämmästys on suuri, kun lääkäri on Tia. Hän hymyilee ja ratsastaa kaluni päällä. Rinnat heiluvat rytmisesti avonaisesta lääkärin takista. "Tämä auttaa tälläisissä tapauksissa" sanot minulle ja hymyilet. Suutelet intohimoisesti kaulaani.

        Päätän ottaa isännän paikan "talossa" ja nousen seisomaan. Sitten painan sinut työpöytääsi vasten ja otan rajusti hiuksista kiinni. Nussin sua takaapäin voimakkaasti. "Nyt tulee" saat sanottua orkultasi. "Niin minultakin rakas" ja tunnen miten päässä sumenee ja taju meinaa lähteä...


      • käynytkylpylässä123
        kylpylän henkilökunt kirjoitti:

        Muutoin hyvä, mutta naiset ja miehet ei kylpylässä ole samassa saunassa!
        Pikkusen skarppausta, vaikka seisoo!

        Kyllä joissain!


    • Tia

      Hei.Kulta! Nää meidän leikit saa näköjään liekit loimuamaan tällä palstalla!!
      Halaus sulle näin kesken työpäivän!!! Nähdään pian!!

      • ajattelija6

        Moi kulta :-) Liekit loimuaa kuumana kuin juhannus yön aurinko. Töissä täälläkin ollaan ja ihanasti olet piristänyt päivääni. Yllä onkin seuraava tapaamisemme, jonkin kirjoitin samaan aikaan kuin sinä edellisen viestisi. You sexy motherfucker!


        http://www.youtube.com/watch?v=1d2Vb-FC2pk


      • Anonyymi
        ajattelija6 kirjoitti:

        Moi kulta :-) Liekit loimuaa kuumana kuin juhannus yön aurinko. Töissä täälläkin ollaan ja ihanasti olet piristänyt päivääni. Yllä onkin seuraava tapaamisemme, jonkin kirjoitin samaan aikaan kuin sinä edellisen viestisi. You sexy motherfucker!


        http://www.youtube.com/watch?v=1d2Vb-FC2pk

        kuule ei minulla ole mitaan hataa ja ihan hyvin mina boin


    • Tia

      Makaat lattialla,Huhuu kulta!, maa kutsuu, kuiskaan korvaasi. Avaat silmäsi ja hymyilet kun näet minut.Vedät minut lähemmäksi ja suutelemme.
      Voi sinua höpö! Ei sua mikään vaivaa ,ihan olet terve mies!
      Mitä sä ny jollekki kallonkutistajalle lähdit? Mutta "pannaan mieleen" tää paikka jos nyt kuitenkin joskus tarvitsee "tulla" tänne.
      Nyt kultsu kalu housuihin ja mennään,mä heitän tän lääkärirotsin viel pois ja vaihdan omat kuteet.
      Mennään ostamaan ensin jäätelöt tosta kioskista,kun tuli niin sisäisesti kuuma.
      Sit lähdetään yhdelle ihanan pienelle rannalle ,mikä on tosi syrjäisellä paikalla eikä siellä yleensä käy ketään. Istutaan vaan ja nautitaan päivästä.
      Mitä jätskii sä haluut ? Mä tykkään mango-melonista .........................

      • mustaajormaaa

        Kioskin myyjällä on isoa patukkaa tarjolla....


      • poliisinne
        mustaajormaaa kirjoitti:

        Kioskin myyjällä on isoa patukkaa tarjolla....

        Poliisista ei-hyvää-päivää! Työkortti ja verolupa.. eiku.. Kuiteskin! Äläpä sekaannu tähän yhtään enempää, kiitossssh! Anna ihmisten jatkaa, mitä ikinä sitten tekevätkään..


    • ajattelija6

      "Mä otan kulta samaa kuin säkin mutta mulla ois tärkeää asiaa. " Menemme jäätelöiden kanssa puistoon istuskelemaan. Haron hiuksiasi kasvoilta, joita leuto tuuli on siihen levittänyt. "Mulla on ollut aivan ihana viikko sun kanssa. Tällaista intohimoa en ole koskaan aiemmin kokenut" Vakavoidun hieman ja jatkan "Mun pitää kuitenkin nyt lähteä". Ilmeesi muuttuu surullisemmaksi.

      Pienen tauon jälkeen selitän:"Katso mulla on alkaa kesäloma ja paljon sovittuja matkoja tiedossa". Halaamme hetken. Silitän selkääsi ja jatkan:" mutta palaan heinäkuun puolen välin jälkeen. Jos vielä haluut tavata niin nähdään tässä samaisessa paikassa".

      Suutelemme hyvästiksi ja lähden kävelemään puistotietä. Jäät hiljaa istumaan penkille pää painuksissa. Laitan kypärän päähäni ja käynnistän prätkäni. Sydämessäni toivon, että odotat minua täällä kuukauden päästä.

      "Tia tahtoisin jäädä mutta moottoritie on kuuma juhannuksen aurinko mulle huutaa. Tahtoisin selittää mutta kone odottaa, sä olet mulle unelmaa mutta maailma on totta".

      • ajattelija6

      • Anonyymi

        midt sinalin taas tuon kaiken keksit


    • Tia

      HEI KULTA!! Ymmärrän kyllä, tunnen pehmeän silityksesi hiuksillani ja nautin viimeisestä suudelmastamme.Se maistuu mango-melonille.
      Muista KULTA olen aina luonasi ja suojelen kulkuasi missä ikinä oletkin. Kuten laulussa sanottiin "silmät kun mä suljen olen luonasi"!!!
      Jos tunnet joskus hipaisun kaulallasi , se olen minä joka painan siihen kevyen suudelman. Hyvää lomaa ja juhannusta sinulle "taivaallinen rakastajani"!!!
      Toivon että tapaamme täällä sitten joskus heinäkuun puolen välin jälkeen.
      Kaikkea hyvää sinulle siihen asti! Toivottaa oma Tiasi ( se ei ole oikea nimeni,mutta tunnistan sen jos minua kutsut)

      Jäähyväislauluksi lähetän sinulle Simo Silmun "Kaikkea hyvää" kappaleen,kuuntele se vaikka You Tubesta, en osaa laittaa sitä tähän. Kiitos noista kaikista ihanista kappaleista mitä olet minulle lähettänyt !!!


      HEI, HEI KULTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        taallahan mina luen tarinoitasi no en ole kaunut vieraissa eika varmasti tarvitse mennakkaan


    • ajattelija6

      Hyvän tovin ajeltuani alkaa kuin sattuman kaupalla radiosta soimaan tuttu biisi:"...Avaa porttis puutarhaasi, Niin tulen kuin sade..." Sinä tulet mieleeni ja tajuan ihastuneeni sinuun. Hiljaa kuiskaan:"Hyvää juhannusta kulta".

      • ajattelija6

    • Tia

      KIITOS KULTA ! Ihanaa tietää että kuuntelit tuon kappaleen ja laitoit sen tähän tarinamme päätteeksi! Olet mielessäni nyt ja aina ! Hyvää lomaa ,missä ikinä oletkin!

      • antsa84_hki1

        tää oli loistavaa :)
        tialla sana ja ajatukset hallussa!


      • Tia

        Sinulle AJATTELIJA6, " Tuuli tuule sinne missä muruseni on leiki hetki hänen hiuksillaan,
        Kerro rakkauteni,kerro kuinka ikävöin,
        Kerro häntä ootan yhä vaan.........."


      • Anonyymi
        antsa84_hki1 kirjoitti:

        tää oli loistavaa :)
        tialla sana ja ajatukset hallussa!

        niin taitaa olla sanon minä taibat olla aika hurjapää


    • biggyfor

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    • Teenmitähaluut

      Haluisin tehä sulle sen mitä sää haluat nuolla iha mistä vaa ja kaikkea muuta mahollista mutta et varmaan haluaisi mua sun luo tekemään sitä mitä haluat. Kiihotuin ihan vitusti ja haluun sua.

      • Anonyymi

        joopa joo ja aha muuta en keksi tahan hataan kirjoittaa


    • ajattelija6
      • ajattelija6

      • Tia
        ajattelija6 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=rMtjsXgO37I

        Heiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! Olet palannut!! Olikin jo ikävä! Nyt on vaan niin että en pääse
        lukemaan tota viestiäsi koska en halua rekisteröityä tänne.Olisi ihanaa kyllä kirjoitella
        kahdestaan muiden tietämättä mutta olen pahoillani en nyt vaan voi :(
        Jos haluat niin kirjoitellaan tässä ,mutta ymmärrän kyllä että läheisempään kanssakäymiseen tällä sivustolla ei pysty,niin ihanaa kun se olisikin!
        Jos on jossain "maailmankirjoissa" määrätty että me joskus oikeasti tapaamme
        niin näin tulee käymään tai jos meitä ei ole toisillemme tarkoitettu niin kuljemme ehkä joku kaunis päivä toistemme ohi ja mitään ei tapahdu.Sille me emme voi mitään.
        Lähetän sinulle Kultani tuhansia suudelmia halki aurinkoisen taivaan!!!


    • ajattelija6

      Kulta,

      Tohon meiliin ([email protected]) voit lähettää mistä tahansa meilistä viestin, sinun ei tarvitse rekisteröityä tänne. Voit luoda feikkinimimeilin vaikka hotmailissa...

      Mutta ymmärrän kyllä jollet halua kirjoitella siitä huolimatta. No hard feelings :-)

      • Tia

        Hei, haluaisin kyllä kirjoitella,mutta en pysty luomaan mitään meili -osoitteita ilman että anna jotain omia tietojani niille.Täysin anonyyminä ei sähköpostin lähetys onnistu pitäisi antaa oma s.post.os. enkä halua. En ainakaan keksi mitään keinoa?


    • ajattelija6
      • Tia

        No,saitko nyt äsken lähettämäni viestin?


      • Tia
        Tia kirjoitti:

        No,saitko nyt äsken lähettämäni viestin?

        Nyt, en kyllä pääse sinne itse takaisin! Mitä mun pitää laittaa siihen kohtaa
        missä kysytään Mikrosort-tili ja sit pitäis kirjottaa [email protected] siis mitä siihen kirjotetaan kun se ei hyväksy mitään mitä mä yritän siihen laittaa??


      • Anonyymi
        Tia kirjoitti:

        No,saitko nyt äsken lähettämäni viestin?

        kyllä vaan kuin


      • Anonyymi
        Tia kirjoitti:

        Nyt, en kyllä pääse sinne itse takaisin! Mitä mun pitää laittaa siihen kohtaa
        missä kysytään Mikrosort-tili ja sit pitäis kirjottaa [email protected] siis mitä siihen kirjotetaan kun se ei hyväksy mitään mitä mä yritän siihen laittaa??

        ala minulta kysy noin vaieita silla mina en tieda talla hetkellä mitaan


      • Anonyymi
        Tia kirjoitti:

        Nyt, en kyllä pääse sinne itse takaisin! Mitä mun pitää laittaa siihen kohtaa
        missä kysytään Mikrosort-tili ja sit pitäis kirjottaa [email protected] siis mitä siihen kirjotetaan kun se ei hyväksy mitään mitä mä yritän siihen laittaa??

        ri olr vielä puhelinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä vaan kuin

        kyllahan sina kotakin kirjoitit


      • Anonyymi
        Tia kirjoitti:

        Nyt, en kyllä pääse sinne itse takaisin! Mitä mun pitää laittaa siihen kohtaa
        missä kysytään Mikrosort-tili ja sit pitäis kirjottaa [email protected] siis mitä siihen kirjotetaan kun se ei hyväksy mitään mitä mä yritän siihen laittaa??

        nyt ri tulr uhtaan mitaan mieleen


    • ajattelija6

      Hienoa Tia! Sain kyllä ja olen juuri kirjoittamassa sulle :-)

      • Tia

        Hei Huom! Vastaa myös tohon edelliseen tarvitsen Apua!


    • ajattelija6

      Tia,

      Laitat siihen kohtaan meiliosoitteesi ja sen alle salasanasi :-)

      Sinua odottaa meili, palailen huomenna asiaan. Mukavaa päivän jatkoa muru!

      • Tia

        Mutta missä muodossa se osoite en saa sitä siihen .Mitä pitää laittaa sen joku sanan paikalle ja sen@ merkin jälkeen?


      • noawww
        Tia kirjoitti:

        Mutta missä muodossa se osoite en saa sitä siihen .Mitä pitää laittaa sen joku sanan paikalle ja sen@ merkin jälkeen?

        No aww. Toivottavast tapaatte toisenne :3 Pus :*


    • Huomenta kulta,

      Meilisi osoite oli:
      [email protected]

      ja sitten sen alla olevaan lokeroon salasanasi

      mukavaa työpäivää?

      • Tia

        Sulle on sit viesti jos katsot tämän ensin! Vihdoinkin pääsin läpi kiitos!


      • :):):)
        Tia kirjoitti:

        Sulle on sit viesti jos katsot tämän ensin! Vihdoinkin pääsin läpi kiitos!

        Toi teidän juttu oli mahtavaa!! Wow! :3


      • Anonyymi

        kuule kun naemme niin meiban pitaa puhua asioista koneelle en kirjoita mitaan silla vaikenen kuin muuri


    • ihmettelijä3

      liekö todellisuus vastannut kuvitelmia?

      • Anonyymi

        ei ne ovat ihan muita asioita jotka meiban pitaa vaan selvittaa ja ne ovat meiban valisiä asioita


    • Nyymitär

      Uskomatonta miten tää teidän tarina syntyi! Luin ihan lumoissani. Toivon, että kohtasitte toisenne tosielämässä. :)

      • LoveYouAll

        Ehdottomasti paras ja kaunein lukemani tarina : )


      • Anonyymi
        LoveYouAll kirjoitti:

        Ehdottomasti paras ja kaunein lukemani tarina : )

        palataan taas juha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palataan taas juha

        juha yksi asia viela etta sinun pitaa huolehtia siita etten mina mene rikki


      • Anonyymi

        sitahan minakin obotan etta me naemme


    • Miten kävi :)

      UP!

    • Anonyymi

      joopa joo tuo oli jo liikss kiitos vaan

      • Anonyymi

        ole hyvä vaan


      • Anonyymi

        kuule mista sina keksit noita tarinoitasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule mista sina keksit noita tarinoitasi

        voi taivas juha sun kanssasi taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi taivas juha sun kanssasi taas

        nuo ei ole kirjoitarttavia vaan ne pitaa puhua pain kasboja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuo ei ole kirjoitarttavia vaan ne pitaa puhua pain kasboja

        kuulehan juha ei taalla paljon seksiä harrasteta kun yulet nniin taalla laukkaa joitajia koko ajan etta tieboksesi vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi taivas juha sun kanssasi taas

        kuule tuohon mina sanon etta se on parasta silla minakin taiban tykata sinusta aika kovasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi taivas juha sun kanssasi taas

        jostakin ihmeesta se minut taas loysi tieda sita kuinka vanhaksi juha elaa kun se on nyt jo71


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jostakin ihmeesta se minut taas loysi tieda sita kuinka vanhaksi juha elaa kun se on nyt jo71

        eijan sekaan muuta tee kun seksia minulta jinuaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eijan sekaan muuta tee kun seksia minulta jinuaa

        juuri niin sitahan se ja kuulehan sina kyllä mina sinne espanjaan vielä menen se on kyllä aivan varmaseksin takia se kait minua jahtaa usko pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin sitahan se ja kuulehan sina kyllä mina sinne espanjaan vielä menen se on kyllä aivan varmaseksin takia se kait minua jahtaa usko pois

        nyt pitaa taas miettia asioita en saa nyt koneen kautta juhaan yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt pitaa taas miettia asioita en saa nyt koneen kautta juhaan yhteyttä

        olen kirjoitellut sen kanssa konrrööa meiban pitaa nahba ensin kum ne ei olla nahty moneen vuoteen eli sekin ratkisee jonkin asian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule mista sina keksit noita tarinoitasi

        ei niista olw itaan kirjoitettavaa mikana kulkevat sanon minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulehan juha ei taalla paljon seksiä harrasteta kun yulet nniin taalla laukkaa joitajia koko ajan etta tieboksesi vaan

        mika sinulle nyt tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mika sinulle nyt tuli

        tuo on kuule kylla sellainen juttu etta kun se ylee niin se saattaa myls lahtea samantien pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo on kuule kylla sellainen juttu etta kun se ylee niin se saattaa myls lahtea samantien pois

        kylla se kuule ajan kanssa selviää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylla se kuule ajan kanssa selviää

        minne sina meinaar mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minne sina meinaar mennä

        taallahan mina olen mutta mina haluan lahtea sinne espanjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylla se kuule ajan kanssa selviää

        NYT TAAS SE KIRHOITTI ETTA EI SE VALTTAMATTA MINUA HALUAJJAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minne sina meinaar mennä

        JOS MINA KAYN SIELLA ESPANJASSA LAMMITTELEMASSA LUITANI VAHAN AIKAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taallahan mina olen mutta mina haluan lahtea sinne espanjaan

        SIKSI ETTA SIELLA ON LAMMINTA JA HALPAA VIINAA


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe