Kyllä vaan Jämsässä osataan. Ajelin viikonloppuna Jämsänkoskelta Mänttään päin ja keltainen kyltti herätti huomion heti risteyksessä... Yksi osuus tiestä suljetaan ensi viikonloppuna... Samaan aikaan suuren suunnistustapahtuman kanssa. Liikennettä reilusti ihan omasta takaa mutta täällä heti silloin ruvetaan tekemään tietöitä vaikka muuten olisi koko kesä korjata ja tehdä remontteja ilman suurimpia liikenneruuhkia....
tietyömaa 15.-16.6 ?
Minä vaan
5
216
Vastaukset
- Mieti vähän.
Oletko pöljä? Juuri sen tapahtuman takiahan se tie suljetaan, eikä remontin vuoksi.
- Mieti vähän itse
Käy katsomassa...minkä takia se suljetaan ennekuin kirjoitat !
- nnj039+02´m
Voihan vidu, miten tyhmä sä oot.
- Kantatie 56
Toivottavasti heitit viestin piruuttaan! Ei saaatana miten tyhmää sakkia täälä kirjottaa!!
- naurava kulkuri
Kantatie 56 kirjoitti:
Toivottavasti heitit viestin piruuttaan! Ei saaatana miten tyhmää sakkia täälä kirjottaa!!
Hahaahhhaahhaa...köhköh...hahhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661