Lumia 920 usb modeemi?

tompp93

Hei. Olen katsonut kaikki palstat läpi mutta en ole vielä löytäny apua tähän että onko Lumia 920:ssä mahdollista käyttää usb modeemia koska yhteyden nopeus paranisi huimasti. Olen kuullut että vain wlan jakaminen on mahdollsita mutta miksi Lumiat on tehty niin että ei ole mahdollisuutta tuohon USB modeemin käyttöön, onko olemassa mitään keinoa millä tuon saisi toimimaan että saisin kaiken hyödyn 21megasesta internetistäni irti ettei tarvitsisi ostaa kunnon laajakaistaa kodin nurkkiin.

19

1678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole ainakaan virallisesti mahdollista.

• Kyllä jos omistaa usb mokkulan.

• häh

Eikö tuo kysyjän usb modeemi ole just se usb mokkula?

• Ei ole mahdollista käyttää Lumiassa.

• Tuohon tukiasemaan voi laittaa mokkulan, jonka yhteyden jaetaan wlanin yli muille laitteille.

• vai mikä
        vapunen kirjoitti:

Tuohon tukiasemaan voi laittaa mokkulan, jonka yhteyden jaetaan wlanin yli muille laitteille.

Mitä tuo kysyjä sitten haluaa usb modeemilla tehdä?
        Eikö sen usb modeemin tarkoitus ole luoda datayhteys verkkoon?

• voi olla apua

Pystyt jakamaan puhelimesi yhteyden wlańia jos kotikoneltaasi löytyy wlan vastaan otin. Mutta usb johdolla se on hitaampi. Eli jaaat internet yhteytesi puhelimestä muihin kotisi laiteisiin missä on vastaan otin.

• mitä vielä

voi olla apua10.6.2013 21:10
        "Pystyt jakamaan puhelimesi yhteyden wlańia jos kotikoneltaasi löytyy wlan vastaan otin. Mutta usb johdolla se on hitaampi. Eli jaaat internet yhteytesi puhelimestä muihin kotisi laiteisiin missä on vastaan otin."

Siinä toinen vapunen joka ei ymmärrä tätä aloittajan kysymystä.

"Olen kuullut että vain wlan jakaminen on mahdollista mutta miksi Lumiat on tehty niin että ei ole mahdollisuutta tuohon USB modeemin käyttöön"

Lukekaa tuo kysymys, siinä ei ole kysymys mistään puhelimen yhteyden
        jakamisesta, vaan usb modeemin (MOKKULAN) kytkemisestä Lumia
        puhelimeen.
        Yksin kertainen kysymys, joka näyttää puupäille olevan liian vaikea
        ymmärtää.

• ifqwdqwddd

väännetääs rautalangasta; Kysyjä siis haluaa käyttää mokkulaansa yhdistämällä 920 sitä kautta nettiin.Mutta kun tämä ei onnistu suoraan kytkemällä mokkula 920:n niin hän halusi kysyä onko mitään ratkaisua siihen että sen mokkulan nettiä voisi käyttää yhdistämällä 920 mokkulan kautta nettiin.Vastaus on linkissä ylempänä jonka laitetta voisi käyttää tukiasemana kytkemällä mokkula siihen ja jakamalla sen netti laitteen välityksellä 920:n langattomasti.Näin toimien kysyjän ei tarvitsisi hankkia kiinteää laajakaista liittymää jonka modeemista saisi 920:n suoraan wlan yhteyden

• Juu tuossa tuli näemmä aika suurikin lukuvirhe minulla.

• lukuvirheitä

Näitä sattuu yhdelle sun toiselle joskus

• kirjoittaja toinen

toinen kysymys kuuluukin että voiko tota lumiaa mitenkään käyttää mokkulana nimittäin aikas tyhmästi tehty jos voi langattomasti vain yhteyden jakamaan, langallinen (usb puhelimeen) on aina nopeempi yhteys

• auttaa

Se olisi aika hölmoä liittää modeemiin missä on usb paikka siitä kun ei ole hyötyä ja puhelimen voi liittää suoraan koneseen usb käaabililla ja käytää nettiä. MUTTA MIKSI TEHDÄ NIIN KUN SEN VOI MYÖS WLANIN KAUTTA JAKAA. ELI KUN PUHELIMESSA ON NOPEA NETTI NIIN JAKO VAAN PÄÄLE JA MUISSAKIN LAITEISSA ON NOPEA NETTI SEN JÄLKEEN.

• 10+10

auttaa 10.6.2013 22:52
      "Se olisi aika hölmoä liittää modeemiin missä on usb paikka siitä kun ei ole hyötyä ja puhelimen voi liittää suoraan koneseen usb käaabililla ja käytää nettiä."

Siinä taas yksi vapunen selittää asiaa josta ei ymmärrä yhtään mitään.

Myös vapunen voi lukea tämän alla olevan oivaltajan tekstin.
      Kysymykseen kun tuli oikea vastaus heti vapusen sekoilun jälkeen.

ifqwdqwddd 10.6.2013 21:38

"väännetääs rautalangasta; Kysyjä siis haluaa käyttää mokkulaansa yhdistämällä 920 sitä kautta nettiin.Mutta kun tämä ei onnistu suoraan kytkemällä mokkula 920:n niin hän halusi kysyä onko mitään ratkaisua siihen että sen mokkulan nettiä voisi käyttää yhdistämällä 920 mokkulan kautta nettiin.Vastaus on linkissä ylempänä jonka laitetta voisi käyttää tukiasemana kytkemällä mokkula siihen ja jakamalla sen netti laitteen välityksellä 920:n langattomasti.Näin toimien kysyjän ei tarvitsisi hankkia kiinteää laajakaista liittymää jonka modeemista saisi 920:n suoraan wlan yhteyden"

• pakki1

voiko joku kertoo miten pystyy jakamaan netin ps3:lle nokia lumia 920:lla meinaa mulla rupee palaa tosissaa palaa hermot

• 32317yiuw

löytyykö tukea ps3:lle, must tuntuu et vasta amberin jälkeen löytyis

• tuo laite...

Tuolla kysyjän virityksellä saa siis ainoastaan 3g nopeuden? wlan laajakaistamodeemin kautta olisi nopeampi ko kö?

• pakki1

vähän lisää jos sais tietoo niin olis kiva ja mikä toi amber yritin kattoo niitä mutta niitä nyt on niin helvetin monta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe