oon muuttamassa paltikseen onko vireä kunta yli 20000asukasta?

poshtaako

Mie muutan työn perässä,sit mie haluun vielä mökin sieltä päin.Kannattaako?Kehuivat kunnan rivareita on just rempattu?

19

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete55

      En muuttaisi mistään hinnasta, kun pääsin pois parin vuoden pakkoasumisesta työn vuoksi. Itsekeskeistä ja sisäpiiriporukkaa suurin osa, ja eivät ota muualta tulleita hyvin vastaan. Kaksi vaivaista ruokakauppaa, joissa hyllyt useimmiten tyhjät lähes! Mieti tarkkaan, mutta jos haet korpea ja junttimeininkiä niin sitä siellä riittää.

    • HjuvaMeininki

      Paltamossa työttömätkin tekevät työtä työvoimatalolla.

    • ToloppaPölökky

      Entinen Paltamon työvoimayhidystyksen sihteerin pamfletin mukaan, Paltamossa on enemmän juoppoja kuin yleisesti uskotaan.

    • pascal fitt

      Paltamossa on Kainuun pahin huumeongelma. Ihan Savossa asti ovat puhuneet viime vuoden puolella asiasta.

      • AIvoton

        No,savolaisethan puhuu mtta sattuu.Nauloja syovat ja ruuvia ulostaat.


    • PaltamoFurst

      Paltamossa kunnan isät pyrkivät varmaankin seuraavaksi työllisyyden nimissä tekemään työttömmistään makkaraa.

    • Pois päässyt

      Jokaisella paltamolaisella paljon sukulaisia, siihen tosiaan huhutaan vielä huumeongelmista.
      Helppoahan sinne on diilerin tulla, hölmöjä nuoria joilla heikko itsetunto riittää.
      Yksi tampio kun kehuu ettei muut uskalla niin pian on kymmenen koukussa.
      Onneksi joillain on vielä järkeäkin päässä, mutta silti kaveria ei käräytetä vaikka pitäisi.

    • MaukastaPaltamosta

      Poutun makkaratehdas on luopumassa hevosenlihan käytöstä ja miettiin korvaavaa lihaa hevosen sijalle. Löytyisiköhän Paltamosta korvaavaa raaka-ainetta. Kun ei työttömyyskään poistunut Paltamosta, vaikka kuin oli entinen kansanedustaja ruoria pyörittämässä.

      • Hevosystava.

        Eihan Paltamossa hevospitajassa hevonlihaa syoda. Norssi on paltamolaisen perusruoka ja myos siita periytyy SE viisaus, Jonka kuulee Nesteen hevosmiesten parlamentissa.


    • Valitus pois

      Paltamossa olen asunut aina, lukuunottamatta opiskeluaikojani. Meillä on hyvät koulut ja ihmiset, oma asenne ratkaisee. Toki muutettaviakin asioita olisi, mutta myönteisellä asenteella pärjää jo hyvin.

      Tervetuloa Paltamoon. Kannattaa niidenkin, jotka maalailevat piruja seinille miettiä, että kannattaisiko muuttaa itse muualle, jos kerran niin paha paikka on. Saattaisi ilmapiiri parantua, kun valittajat lähtisivät. Jokaisessa kunnassa ja kaupungissa on omat ongelmansa, mutta minusta meillä on hyvä olla.

      • Paltimoore

        Paltamo on ihan jees paikka, mitä väkilukuun tulee niin Paltamossa on reilut 200 t asukasta kun lasketaan Kajaani ja Oulu mukaan. Niin ja myös kontiomäki.


    • Anonyymi

      Tervetuloa asumaan Paltamoon. Kyllä tämä tilanne vielä paranee, aikaa siihen menee. Asuntoja on tyhjillään

    • Anonyymi

      Vanha juttu ,kysyjä varmaan jos muutti niin muuttanut poiskin.

    • Anonyymi

      Vielä tänne mahtuu, Paltamo on ihan kiva paikka.

      • Anonyymi

        Paltamossa pystyy viettämään kkona ukkojen kanssa äijjien iltaakin tosijjaan.


    • Anonyymi

      Sotkamossa mökkien hinnat tulleet 38% alaspäin Terrafamen takia . Miten käy Paltamon , jos Suutari saa cellumonumenttinsa pystyyn ?

    • Anonyymi

      Suutariko tämän ketjun aloitti. Hämää, että joku olisi kiinnostunut Paltamosta sellun jälkeen. Älä unta nää.

    • Anonyymi

      Olen asunu Paltamossa pari vuotta ja pakko sanoa,ettei ulkopaikkakuntalainen hirmu toivottu ollut,toki oli muutamia poikkeuksia,jotka kaveriksi huolivat.Tuo pari vuotta riitti mulle.En muuttaisi enää ja jos matka ei olisi satoja kilsoja voisin joskus lomareissun tehdä,en vaan viitsi ajella enää moisia matkoja.Tapahtumia yms oli ihan kivasti.

    • Anonyymi

      minä oon viisas kun minä oon asunu ulko mailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe