oon muuttamassa paltikseen onko vireä kunta yli 20000asukasta?

poshtaako

Mie muutan työn perässä,sit mie haluun vielä mökin sieltä päin.Kannattaako?Kehuivat kunnan rivareita on just rempattu?

19

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete55

En muuttaisi mistään hinnasta, kun pääsin pois parin vuoden pakkoasumisesta työn vuoksi. Itsekeskeistä ja sisäpiiriporukkaa suurin osa, ja eivät ota muualta tulleita hyvin vastaan. Kaksi vaivaista ruokakauppaa, joissa hyllyt useimmiten tyhjät lähes! Mieti tarkkaan, mutta jos haet korpea ja junttimeininkiä niin sitä siellä riittää.

• HjuvaMeininki

Paltamossa työttömätkin tekevät työtä työvoimatalolla.

• ToloppaPölökky

Entinen Paltamon työvoimayhidystyksen sihteerin pamfletin mukaan, Paltamossa on enemmän juoppoja kuin yleisesti uskotaan.

• pascal fitt

Paltamossa on Kainuun pahin huumeongelma. Ihan Savossa asti ovat puhuneet viime vuoden puolella asiasta.

• AIvoton

No,savolaisethan puhuu mtta sattuu.Nauloja syovat ja ruuvia ulostaat.

• PaltamoFurst

Paltamossa kunnan isät pyrkivät varmaankin seuraavaksi työllisyyden nimissä tekemään työttömmistään makkaraa.

• Pois päässyt

Jokaisella paltamolaisella paljon sukulaisia, siihen tosiaan huhutaan vielä huumeongelmista.
      Helppoahan sinne on diilerin tulla, hölmöjä nuoria joilla heikko itsetunto riittää.
      Yksi tampio kun kehuu ettei muut uskalla niin pian on kymmenen koukussa.
      Onneksi joillain on vielä järkeäkin päässä, mutta silti kaveria ei käräytetä vaikka pitäisi.

• MaukastaPaltamosta

Poutun makkaratehdas on luopumassa hevosenlihan käytöstä ja miettiin korvaavaa lihaa hevosen sijalle. Löytyisiköhän Paltamosta korvaavaa raaka-ainetta. Kun ei työttömyyskään poistunut Paltamosta, vaikka kuin oli entinen kansanedustaja ruoria pyörittämässä.

• Hevosystava.

Eihan Paltamossa hevospitajassa hevonlihaa syoda. Norssi on paltamolaisen perusruoka ja myos siita periytyy SE viisaus, Jonka kuulee Nesteen hevosmiesten parlamentissa.

• Valitus pois

Paltamossa olen asunut aina, lukuunottamatta opiskeluaikojani. Meillä on hyvät koulut ja ihmiset, oma asenne ratkaisee. Toki muutettaviakin asioita olisi, mutta myönteisellä asenteella pärjää jo hyvin.

Tervetuloa Paltamoon. Kannattaa niidenkin, jotka maalailevat piruja seinille miettiä, että kannattaisiko muuttaa itse muualle, jos kerran niin paha paikka on. Saattaisi ilmapiiri parantua, kun valittajat lähtisivät. Jokaisessa kunnassa ja kaupungissa on omat ongelmansa, mutta minusta meillä on hyvä olla.

• Paltimoore

Paltamo on ihan jees paikka, mitä väkilukuun tulee niin Paltamossa on reilut 200 t asukasta kun lasketaan Kajaani ja Oulu mukaan. Niin ja myös kontiomäki.

• Anonyymi

Tervetuloa asumaan Paltamoon. Kyllä tämä tilanne vielä paranee, aikaa siihen menee. Asuntoja on tyhjillään

• Anonyymi

Vanha juttu ,kysyjä varmaan jos muutti niin muuttanut poiskin.

• Anonyymi

Vielä tänne mahtuu, Paltamo on ihan kiva paikka.

• Anonyymi

Paltamossa pystyy viettämään kkona ukkojen kanssa äijjien iltaakin tosijjaan.

• Anonyymi

Sotkamossa mökkien hinnat tulleet 38% alaspäin Terrafamen takia . Miten käy Paltamon , jos Suutari saa cellumonumenttinsa pystyyn ?

• Anonyymi

Suutariko tämän ketjun aloitti. Hämää, että joku olisi kiinnostunut Paltamosta sellun jälkeen. Älä unta nää.

• Anonyymi

Olen asunu Paltamossa pari vuotta ja pakko sanoa,ettei ulkopaikkakuntalainen hirmu toivottu ollut,toki oli muutamia poikkeuksia,jotka kaveriksi huolivat.Tuo pari vuotta riitti mulle.En muuttaisi enää ja jos matka ei olisi satoja kilsoja voisin joskus lomareissun tehdä,en vaan viitsi ajella enää moisia matkoja.Tapahtumia yms oli ihan kivasti.

• Anonyymi

minä oon viisas kun minä oon asunu ulko mailla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe