100 kg penkki

kehve

Onko hyvä jos saa nostettua penkistä 100 kg?

43

830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se olen minä!

Mäkin saan...
      Nostokurjella ;D

• 11+11

joo on se hyvä, jos jaksat treenata viitisen vuotta niin voit päästä ehkä tuohon jos on geenit sellaiset jotka suosivat voimalajia, jotku ei pääse tuohon ikinä.

• James-95

No tuskin se nyt viisi vuotta kestää. Noin 2 vuotta normaalilta aikuiselta ihmiseltä, jos tekee kaiken oikein.

• lifemocker
        James-95 kirjoitti:

No tuskin se nyt viisi vuotta kestää. Noin 2 vuotta normaalilta aikuiselta ihmiseltä, jos tekee kaiken oikein.

jos et hampaat irvessä kuntosalilla käy, vedä kaikenmaailman lisäproteiini-paskaa jne niin kyllä siinä sen 4-5 vuotta saa salilla käydä kotiruualla ja 2x viikko tahdilla et se 100 menee

tosin riippuu kovasti mikä on henkilön aloitustaso

• kuntoilija 23
        lifemocker kirjoitti:

jos et hampaat irvessä kuntosalilla käy, vedä kaikenmaailman lisäproteiini-paskaa jne niin kyllä siinä sen 4-5 vuotta saa salilla käydä kotiruualla ja 2x viikko tahdilla et se 100 menee

tosin riippuu kovasti mikä on henkilön aloitustaso

Ei kyllä mene 4-5 vuotta jos käyt salilla.

Oon ite ollu 1 vuoden ja menoo jo 80 kg

• 6+11
        kuntoilija 23 kirjoitti:

totta kai tämä riippuu henkilön koosta mutta olitpa minkä painoinen tahansa niin alussa kehitys on nopeaa mutta hidastuu kun siirryt kohti isompia painoja. Itselläni ekana vuonna lisäys painoihin oli 30 kg, toisena vuonna enää 15 kg. Jos painat 95 kg eikä paino koostu läskistä niin sinun pitäisi nostaa 140 kg jotta tulos olisi hyvä, 70 kg painavalle rääpäleelle 100 kg on hyvä tulos

• lifemocker
        kuntoilija 23 kirjoitti:

et voi verrata omia tuloksiasi muitten tuloksiin

tähän vaikuttaa kaikki: minkä kokoinen tyyppi olet, minkälainen on sun aloitustaso, miten usein treenaat jne

• benchi
        lifemocker kirjoitti:

et voi verrata omia tuloksiasi muitten tuloksiin

tähän vaikuttaa kaikki: minkä kokoinen tyyppi olet, minkälainen on sun aloitustaso, miten usein treenaat jne

Seon kaikilla sillälailla et alussa kehitys on nopeaa jos säännöllisesti treenaa ja oikein

• lifemocker
        benchi kirjoitti:

Seon kaikilla sillälailla et alussa kehitys on nopeaa jos säännöllisesti treenaa ja oikein

2x viikossa treenaaminen kotiruualla = kehitys hitaampaa kuin se, että kävisit 3-4x viikossa

ei se ole niin yksinkertaista, että "kunhan käyt vaan säännöllisesti"

• Keho16v
        lifemocker kirjoitti:

2x viikossa treenaaminen kotiruualla = kehitys hitaampaa kuin se, että kävisit 3-4x viikossa

ei se ole niin yksinkertaista, että "kunhan käyt vaan säännöllisesti"

En nyt älyä, 5vuotta? Olen 16 vuotias poika, painan 55kg

• 1+10
        Keho16v kirjoitti:

En usko, jos paino 55 kg niin on todella ruipelo ja hentorakenteinen

• Keho16v
        1+10 kirjoitti:

En usko, jos paino 55 kg niin on todella ruipelo ja hentorakenteinen

55kg, 5x6 60kg :) ei tarvitse uskoa, rasvaprosentti hipoo hyvin pieniä lukemia mut mikäs siinä kun ei mikään tartu..

• lifemocker
        Keho16v kirjoitti:

no empä usko oikein minäkään, mutta eipä tuo minun kuntoiluuni liity milläänlailla! :)

• Alle 17v SM kolmonen
        Keho16v kirjoitti:

Itsekkin olen 16v ja painan 57. Penkistä vain 52, mutta työntö (tanko ensin maasta rinnalle ja sitten suorille käsille pään päälle) on 73 ja tempaus (tanko yhdellä vedolla maasta pään päälle) on 53.

• vitunuushomooot
        Keho16v kirjoitti:

joo mutta jos ootkin semmonen vitun kääpiö, niin ei oo ihme kun nostovara semmonen 10cm :)

Älä vertaa muihin tuloksia, kun kaikilla on eri geenit ja eri tulokset jotka ovat sille kehotyypille hyviä.

• lifemocker

vähän riippuu minkä kokoinen tyyppi on

• dasddsdadasddadadadd

Ite nostan nyt 105kg oon reenannu noin 2vuotta tosin puoleen vuoteen en reenannut penkkiä ollenkaan, joten varmasti saa 100kg nopeamminkin ylös . Ikää 18V oma paino 77kg. En pidä vielä 100kiloa kovana suorituksena.

• lifemocker

itse en pidä oikein mitään ykösten nostoja minkään arvoisina

• dsadasddadaasdasdasd
        lifemocker kirjoitti:

itse en pidä oikein mitään ykösten nostoja minkään arvoisina

Oon sunkaa samaamieltä. Kokeilen kerran/pari kertaa vuodes. Turhaa touhua muutenkin koko penkki on liian yliarvostettu. Ite tykkään kyykkäillä mistä monet junnut ei tykkää:D yläkroppa vaa tärkein kaikille.

• benchi
        dsadasddadaasdasdasd kirjoitti:

Oon sunkaa samaamieltä. Kokeilen kerran/pari kertaa vuodes. Turhaa touhua muutenkin koko penkki on liian yliarvostettu. Ite tykkään kyykkäillä mistä monet junnut ei tykkää:D yläkroppa vaa tärkein kaikille.

Se penkkitulos riippuu kans siitä että laskeeko tangon ihan rintaan kiinni asti minne se oikea oppisesti pitää laskea ja kädet lopussa täysin suoriksi... mutta on alottajan oma paino?

• dasddsdadasddadadadd
        benchi kirjoitti:

Se penkkitulos riippuu kans siitä että laskeeko tangon ihan rintaan kiinni asti minne se oikea oppisesti pitää laskea ja kädet lopussa täysin suoriksi... mutta on alottajan oma paino?

Tottakai:D

• lifemocker
        dsadasddadaasdasdasd kirjoitti:

jep en mäkään sitä maximia kun kerran pari vuodes kokeile

• hytt

no ei toi sun 105 kg mikään kova tulos ole jos nostat sen yhden kerran ja et vie rinnalla asti, jos vedät semmonen 10 sarjan niin ihan ok, mutta sun painolla pitäisi saada min.120 kg ylös, itse nostan 125 ja painoa 74 kg

• lifemocker
        hytt kirjoitti:

no ei toi sun 105 kg mikään kova tulos ole jos nostat sen yhden kerran ja et vie rinnalla asti, jos vedät semmonen 10 sarjan niin ihan ok, mutta sun painolla pitäisi saada min.120 kg ylös, itse nostan 125 ja painoa 74 kg

aika lapsellista tuo uhoaminen "nostan tämän ja ton verran" hohhoijaa.

kun ne sun kertanostot ei edelleenkään ole mikään kova juttu vaikka nostaisit 127,5 ;)

jokaisen kroppa on erilainen joten jokaisen tulisi vain keskittyä OMIIN TREENAMISIINSA

• xdadsdsdsadsadsaddda
        hytt kirjoitti:

Sanoinko jossain vaiheessa, että 105kg olis kova tulos? ja kuka sano et en vie rinnalle asti? mun painolla pitäisi saada 120kg miks pitäis? mun kyykky on 185kg paljo sulla on rehellisesti? ei se penkki kato oo mikää tärkein juttu maanpäällä.

• 20+12
        xdadsdsdsadsadsaddda kirjoitti:

Sanoinko jossain vaiheessa, että 105kg olis kova tulos? ja kuka sano et en vie rinnalle asti? mun painolla pitäisi saada 120kg miks pitäis? mun kyykky on 185kg paljo sulla on rehellisesti? ei se penkki kato oo mikää tärkein juttu maanpäällä.

Joopa joo, huomaa että heittelet noita lukuja ihan hatusta, tiedän tyyppejä jotka ovat bodanneet 10 vuotta, painoa lähemmäs 100 kg kg ja rasvat 10 % ja tekevät kyykkyä max 190 kg joka on sekin todella kova tulos. Ja ä sanot että 2 vuotta treenanneena 77 kiloisena vedät kyykkyä 185 kg. Älä nyt naurata

• dasdsaddaddadadad
        20+12 kirjoitti:

Joopa joo, huomaa että heittelet noita lukuja ihan hatusta, tiedän tyyppejä jotka ovat bodanneet 10 vuotta, painoa lähemmäs 100 kg kg ja rasvat 10 % ja tekevät kyykkyä max 190 kg joka on sekin todella kova tulos. Ja ä sanot että 2 vuotta treenanneena 77 kiloisena vedät kyykkyä 185 kg. Älä nyt naurata

Maximi kyykky on 185kg en nyt voi sitä mitenkää todistella täällä netissä. Oon vissii vitun kova jätkä sarjoja 140kilol.

• lifemocker
        xdadsdsdsadsadsaddda kirjoitti:

mulla on niin hyvät tulokset, että ole niihin täysin tyytyväinen ITSE, eikä mun tarvii niillä netissä lesoilla ;)

• APkehve

Kyllä tuon satasen mun mielestä saa jo vuodessa, jos panostaa edes jonkin verran. Ainakin itse sain, mutta varmasti geenit jonkin verran vaikuttaa.

• APkehve

Ja en todellakaan ollut mitenkään iso aloittaessani ja treenaan rintaa vain kerran viikossa. Aloittaessani olin vajaa 60 kg, 173 cm ja 17v. Satasen nostettuani 85kg ja 18v.

• lifemocker
        APkehve kirjoitti:

Ja en todellakaan ollut mitenkään iso aloittaessani ja treenaan rintaa vain kerran viikossa. Aloittaessani olin vajaa 60 kg, 173 cm ja 17v. Satasen nostettuani 85kg ja 18v.

riippuu miten paljon treenaat ylipäätään. kaikki vaikuttaa kaikkeen

ihan erilailla kehityt jos käyt 2x viikossa salilla kuin se, että käyt 3 tai enemmän

• 17v
        APkehve kirjoitti:

Painan 95 kg ja nostan 120 kiloo, siintä on hyvä jatkaa. Jos haluu kunnon tuloksii täytyy piikittää ei juoda.

• lifemocker
        17v kirjoitti:

Painan 95 kg ja nostan 120 kiloo, siintä on hyvä jatkaa. Jos haluu kunnon tuloksii täytyy piikittää ei juoda.

nojaa, ei minusta nuo bodarit kauhean hyvännäköisiä ole, että liika on liikaa

kunhan on itse tyytyväinen ja ok kunnossa. ei sitä tarvitse mitään 200 kiloa nostaa jos vähemmälläkin pärjää :)

• bbb

100 kiloo on aika hyvä tavote, ja itelläki vielä toteuttamatta.
      10 kiloo matkaa jäljellä

• Jakob230

Ite saan nostettuu 230kg penkistä. Terveisin Jakob 230kg painava nuori herrasmies pääkaupunki seudulta.

• slaikka1

salikaveri (puotoista vuotta) kovaa salitreeniä takana menee se 6x treeni kertaa viikkoon ja nosti sen 100kg penkistä väähän reiluvodessa ikää sillä oli aloittaessa 16 ja vähän alle 180cm pitkä ja painoakin about 70kg siis tällä hetkellä. ps työntäkää ne 2x treenikerrat viikossa perseesee eihä niillä saa vastaku lihakset lämpimiks :D

• 15v ja 90kg penaa
      ushhh!

• Gkubcyjcghjc

Lihakset kasvavat treenin jälkeen levossa ;) ja minäkin nostin 15-16 vuotiaana kylmiltään ilman treenejä 85kg penkistä painoin vain 65kg pituutta 175cm kiitos hyvien geenien.

• satakiloinenaloittaja

no en tiiä että onko se niin kauheen hyvä jos tää aloittaja saa ittensä ylös penkistä käymään jääkaapilla tai vessassa

• voimamies-pori

100kg penkkitulos on helvetin kova tulos jollain 17v jannulle tai 60kiloiselle aikuiselle miehele! Mutta jos itse painat 100kg ja olet yli 18vuotias niin 100kg penkistä oo mitään..ehkä sitte 140kg alkaa jo olemaan!

• Mun dikki nostaa 101kg

• Kuntopenkkaaja

Mulla meni vajaa parivuotta kun 142.5kg nousi penkistä tosin lähtö oli satasen pinnassa ja treenitaustaa on nuoruudesta nyt oon 45.

• Kipin_kapin

En nosta penkista paljoa, mutta päihitän kaikki tällä palstalla kirjoittaneet kirkkaasti Cooperin testissä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe