Miksi en kelpaa ?

164cm mies

Mistä mahtaa johtua että en kelpaa 164 centtisenä miehenä kenellekkään, en edes lyhyille naisille ? Saan osakseni vain halveksivia katseita kaiken mittaisilta naisilta vaikka naamassa ei pitäisi olla mitään vikaa.
Tosin kyllä useat terveysalalla olevat ammattilaiset ovat sanoneet minulle että et saa ainakaan suomesta naista noin lyhyenä miehenä.

Alkaa jo ottamaan päähän kun noin 150cm naisetkin himoitsevat niitä 2 metrisiä miehiä.

9

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+0=0

      No mitäs, ku tääl on 153 senttinen mies, ja niit halveksivia katseita saan samalla tavalla, vaik pärstä on kuulema ok. Tai en tiedä mistä on kiinni, mut tuskin pituudesta ainakaan. Salilla käyn aktiivisesti, ja liikun paljon joten BMI on ok jos se jotain meinaa.

      On jo sovinismin kärpänen päässyt puremaan, vaikken ole toivoani menettänytkään.

    • hymyhyy

      Heh, heh, hee! Mutta jäbät, mitäs jos se johtuu teidän luonteesta tai muuten ulospäin antamastanne habituksesta.
      Jos on sinut itsensä kanssa saa jo monta senttiä lisää pituutta olemukseen, mutta jos esiintyy aina "anteeksi että olen olemassa" tyylillä, ei sellaiseen halua kukaan tutustua. Ja siisti ulkonäkö ei ole vastenmielinen ja sellaisen ihmisen läheisyyteen on helpompi tulla. Ei ne lihasten pullistelut saa ainakaan minussa aikaan mitään viboja! Kyllä se on se katse, hymy, ja olemus.

      • Love it

        Olen samaa mieltä, asenne ratkaisee paljon. Oma mieheni hurmasi mut katseellaan ja hymyllään, myöhemmin elämäniloisuudellaan ja määrätietoisuudellaan. Hän on 120cm pitkä pieni suuri mies. Itse olen 160cm pitkä nainen.


    • ei lyhytkasvuionen

      Olisin aikanaan kelvanut itseäni vajaat 10cm pidemmällekin, mutta koska elämä oli jo silloin vaikeaa, eikä se ole vieläkään parempi, niin en alkanut mihinkään.

      Sitäpaitti, 164 on lyhyt, mutta ei lyhytkasvuinen. Itse olen 4 cm lyhyempi

    • 186cm

      186cm lol

      • pikku äijä

        166 centtiä mulla pituutta en ole huomannut että pituuteni vuoksi olisin ilman seuraa käännyt.kyllä mulla naisia riittänyt ikääkin jo 62v . Kun ikäluokassa on kyllä paljonkin pieni kokoisia miehiä kuin myös naisia. En tosiaan ole kokoani kokenut ongelmaksi


    • lyhyt ktm

      Et kelpaa koska olet liian lyhyt, kuten minäkin 170 cm. Suurin osa naisista haluaa "näyttävän" ja ainakin 180 pitkän miehen että voi olla korkkareissa jne. Tietysti maine ja mammona auttaa tässäkin. Tee itestäs miljonääri niin ei naiset lopu vrt. F1 kuskit.

      Se on kyllä hauskaa ku pituus on asia josta naiset sanoo ihan suoraan ja ne ei pidä sitä edes loukkauksena. Muutama naiskaveri on just sanonu et "sun kaa en vois kyllä seurustella ku oot nii lyhyt". Ei tuo mua edes haittaa, mutta jos minä sanosin niitten ulkonäöstä esim. "en kyllä minäkään sun, ku näyttää olevan tota painoa 20 kiloa liikaa" ni sotahan siitä syntys. Sama asia ku miesten kyrvän mittaa arvostellaan ja naisten rinnoista ei saa sanoa mitään.

    • kiitos!!!

      Olen kovasti pahoillani naissukupuolen edustajana, mutta haluan naisena tuntea itseni sopivan kokoiseksi miehelleni. Itse olen 165cm ja haluan miehen, jonka kainaloon mahdun. Olen itse noin keskimittainen, ja haluan keskimittaisen tai sitä pitemmän miehen. En kuitenkaan mitään 2-metristä. Luulen, että tässä on kyse ihan biologiasta, eikä niinkään naisten veemäisyydestä.

      Huom. Miehen pituus ei kuitenkaan ole se tärkein kriteeri, vaan luonne on se tärkein. Ja paljon muitakin tulee ennen pituutta.

      • shortttttt

        Mitenköhän tämä liittyy lyhytkasvuisuuteen? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe