Kyllä siinä toimittajakin

tuuthan sie

oli lujilla, kun tätä pesää sohasi.

Aika hyvin kuitenkin oli asian kasannut.

Käynyt Ylivieskassa puhuttamassa poliisipäällikköä, joka näytti hämmentyneeltä.

Ei olisi tarvinnut olla "noin", jos ei salattavaa. Jos asiaan olisi puututtu, kuten poliisihallinnon kuuluu.

Nyt On MOT:n aika ottaa asia tarkempaan syyniin.

Jäi vielä "jotain" tietämättä. Salainen tarkastuskertomus, mitäs se pitää sisällään.

Oliko tämä vain "jäävuoren huippu" tässä asiassa?

16

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komisario Palmu

      Kyllä varmaan Piispanen tiesi, mutta mitä se hyvä veli järjestö onkaan. Suojelee tietysti omiaan, vai?

      • Vastakkaiset sanomiset

        Tulipa hyvää tietoa. Rapo sanoi ettei Tikanmäki ole hoitanut raha-asioita, Tikanmäki puolestaan sanoi että on ?


    • Näinkö tosiaan on?

      Ei näyttänyt kukaan tietävän. mitä toinen tekee. Tiukkaa se teki itsekullekin omista tekemisistä, se tietäminen meinaan.
      Toimittajan ammattitaito vei juttua eteenpäin.

    • too toimittaja

      tuliskohan tuo meille Kaupungijohtajaksi?

    • ei erkki, ei

      Menisit jo. Äläkä tule tänä-suvena takaisin.

      Kuoki kiemurellesasi suota ja odottele karpaloiden kypsymistä.

      Olet tj. ihan pj. samaa jankutustasi ei voi pitää järkevän ihmisen toimena.
      tj= tyhjää jauhava
      pj= pää jumissa

    • Ukko Ruotsasilta

      Oli. Nyt läänintaso tutkii, paikallinen "hyvä veli" pois estämästä tutkinta. Uuttakin OULU radio kuvasi löytyneen. "Entinen lakimies, sairas ressukka selitteli JT asioita parhainpäin. Laki on sillä miehellä unohtunut, pääkopassa hermot ja veri kulkee sekaisin.

    • kuulin

      joo varmaan naisväki ollut opastamassa.

    • herätkää helvetissä

      Ukko Ruotasilta!!

      Kiitos, kun kuuntelit ja kommentoit!

      Kaikki ovat havainneet, että tikanmäki teettää ns. likaisen työn muilla. Itse pallolilee pääpaikoilla.

      Milloinkahan se kepu herää tästä hurmiosta. Nuoret ottakaa ohjat käsiinne, hyllyttäkää nämä narusssa juoksevat.

      Olen pannut merkille, että tämä "suurin" ei puhu asioista totta. Kaikesta tietää, mutta totuus on useinkin toinen, mutta eihän sitä tavallinen kaupunkilainen ehdi reagoimaan, vaikka tietäisi totuuden.

      Ei pojat, nyt on aika muuttaa Pyhäjärven suunta. Saahan se tikanmäki istua valtuustossa, niinkuin muutkin ääniharavat.

      Mutta johtoon on tultava muutos, että jotain uskottavuuden rippeitä palaisi tähän kaupungin hallinnon toimintoon.

    • keskustalainen 45

      Me ollaan rehellisiä keskustalaiset,yritätte meitä mustamaalata,ei olisi koko kaupunkia ilman meitä. nyt saa loppua asian tonkimiset,muuten täytyy kutsua apujoukkoja eduskunnasta puolustamaan rehellisiä ihmisiä.

    • Onko joutilaita?

      Miksiköhän pyhäkkäiltä on tällä palstalla yli 20.000 viestiä ja esim. Oulusta viestejä on vain hiukan yli 10.000, mistähän tuo kertoo ja vielä esim. Raahesta viestejä oli reilut 1.000 kpl.

      • Aktiivisuudesta eriasiohin se kertoo.


    • A-studio kertoo

      Keskustalainen 45!!!

      Jos Sinä olet rehellinen, niin hyvä.

      Mutta kuten A-studio ohjelmasta näit. Rehellisiä eivät ole tikanmäki, rapo ja miten lie sen poliisipäällikönkin suhteen. Näytti ilme hyvin pelonsekaiselta.


      Ja kaikki keskustapuolueesta. Että tämäkin vielä.

      Taitaa muut puolueet olla rehellisempiä.

    • Onko joutilaita

      En malta olla kertomatta Lohvansuulle, että Oulussa on yli 200.000 asukasta ja Pyhäjärvellä jo reilusti alle 6000. Onkohan mm Oulussa ja muuallakin suunnattu aktiivisuus johonkin muuhun kuin häväistys- ja panettelujuttujen sepustamiseen tälle törkkypalstalle.

    • reakoikaa

      Asiaahan täällä tällä kertaa näkyy olevan pitkällekin.Oisi passannut lukeneiden miesten olla rehellisillä vastauksilla liikenteessä ,kovin oli selittelyä ja ristiin puhumista. Toki Piispanen sanoi " jos en olisi politiikassa mukana olisinhan minä hullu selevityttännä tämän" Että joo ,mitä halusi kertoa?.
      Hyvä tämä oli ,aukespahan nyt silimät ettei se aina oo miltä näyttää ja laitetaan näyttämään . Rehellisyyttähän me halutaan julkisen vallan puolelta sitähän vaaditaan meiltä tavallisiltakin tallaajilta.

      Nyt vaan oottamaan miten valtuutetut reakoivat

      • aika varomatonta

        Tuota noin. Voidaanko tuo lausahdus tulkita niin, että poliisi tekee poliittisia päätöksiä??


    • perin merkillist

      minä en vieläkään ymmärrä tuota Piispasen "hullu"-juttua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      303
      2773
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1336
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      82
      1225
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1093
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      292
      1068
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      75
      899
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      78
      898
    8. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      75
      872
    9. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      809
    Aihe