Missähän olisi lähin uimaranta ja miten pääsisimme sinne?Hotellimme on Pontadelgadassa.Toiveissa olisi jokin ranta jossa olisi vessat ja jokin kioski.
Lähin uimaranta?
4
313
Vastaukset
Ponta Delgadan kaupunkikeskustaa lähinnä olevat uimarannat ovat Praia das Milícias ja Praia do Pópulo, jotka sijaitsevat keskustasta noin 5 km itään. Rantojen vierestä kulkee useita busseja päivittääin, mm. bussit Lagoaan, Vila Franca do Campoon ja Povoaçaohin. Bussien aikataulut löytyvät osoitteesta www.smigueltransportes.com, bussiyhtiöt Varela ja CRP. Molemmilla rannoilla on tarjolla palvelut, jotka ylittävät vaatimustasonne. Taksimatka maksaa 5-6 euroa.
Ponta Delgadan kekustassa sijaitsevan satamakeskuksen (Portas do Mar) yhteydessä sijaitsee uimapaikka meressä, Sen vieressä on myös uimala.
Meriveden lämpötila tällä hetkellä on 18 C.
Google Street View'lla voinette tehdä virtuualimatkan edellä mainituille rannoille. Rannoista on videoita Youtubessa.- äkkilähdölleazoreill
Kiitos ystävällisestä vastauksesta! Tuo bussilinkki on hyvä, mutten osaa käyttää sitä. En tiedä, miten alkukuvasta pääsee eteenpäin :(
Valitse yläpalkista "Horarios" ja sen alta avautuvasta valikosta bussiyhtiön mukaan CRP, AMV tai Varela. CRP:n konsessiot ulottuvat Ponta Delgadasta pohjoisrannikolle, AMV:n saaren länsi ja luoteisosaan, Varelan São Miguelin itä- ja kaakkoisosaan. Jokaisen bussiyhtiön alta avautuvat sen ajamat linjat aikatauluineen.
- äkkilähdölleazoreill
Tuhannet kiitokset avustasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892