Verkkokauppa Sonera. Ostin sieltä tietokoneen. Maksoin yhden laskun väärällä viitteellä. Maksu meni kuitenkin oikealle Soneran tilille oikealla tilinumerolla. Minulle tulee maksumuistutus. Selvitän asiaa sähköpostilla. Otan yhteyttä pankkiini. Saan maksullisen kuitin maksusta. Lähetän Soneralle. Pankista vielä soitettiin Soneralle.
Soneralta ilmoitettiin sähköpostitse että suoritus on löytynyt. Menee vähän aikaa. Tulee samasta laskusta uusi perinnällä lisätty muistutus. Lähetän sähköpostia ja viittaan edelliseen keskusteluun.
Menee 2 vuotta. Nyt Sonera on myynyt vähän yli 50 € maksavan "maksamattoman" eräni perintäfirmalle, joka uhkaa lähettää minulle 12 kk maksut "maksamattomasta" laskustani.
Sonera on pilannut koko viikkoni! Olen etsinyt pankista kaikki 36 tiliotetta ja tulostanut kaikki maksamani erät. - Mutta se ei ilmeisesti riitä! Mitä hyötyä tositteista on, jos ne eivät todenna heidän mielestään maksun suorittamista?
Tuo on mielestäni petoksellista toimintaa!
Heidän olisi pitänyt palauttaa väärällä viitteellä maksamani rahat ja olisin voinut maksaa sen sitten oikealla viitteellä. Viitteen numerosarjasta jäi yksi numero pois, koska oli häiriötekijöitä ympäristössä, en voinut kovin hyvin keskittyä maksamiseen. Häiriötekijä ilmaantui kun olin jo kirjautunut verkkopankkin.
Mutta kuinka monelle on käynyt näin? Onhan nykyään paljon vanhuksia, jotka maksaa laskujaan netissä, kun pankkikonttoreitakin on suljettu.
Sanoin irti Soneran netin ja puh.liittymän. Ei kiitos Soneraa enää missään muodossa! Eikä etenkään Soneran verkkokauppaa!
Epäreilu kauppa.
TeliaSonera
2
137
Vastaukset
- Herra tilasto
Vielä haluaisin lisätä yhden asian!
Uutisissa kerrottiin että: "Nyt on meille myönteisiäkin uutisia: Pidetään tilastoa maksetuista laskuista!"
Tämä koituu kuitenkin vähävaraisen turmioksi!
Jos sinulla on maksamaton velka, voi velkoja nähdä että oletpa ostanut TV:n rikkoontuneen tilalle - siis sinulla on ylimääräistä rahaa! Kiristetäänpä vähän taas ruuvia! Vaikka olisit tinkinyt ruuasta saadaksesi jonkun, vaikka TV:n ostettua.
Tuo oli huononnus mm. ihmisten sosiaaliturvaan!
Jos ostatte vaikka TV.n, älkää laittako s-bonus-kortille tai K-plussakortille! Tuotto, 5 €, on olematon haittoihin nähden! - ryöstää2
Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan em. asiassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078