Liiran kurssi

EditionLimitee

Voisiko joku Alanyassa juuri oleva vinkata, mikä on tällä hetkellä siellä Liiran kurssi? Osaa hieman verrata, paljonko täällä vaihtaa alkuvaluutaksi.

37

3595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mesutt

      Koskaan , milloinkaan ja mihinkään maahan ei kannata vaihtaa valuuttaa Suomessa. Lopettakaa se Forexin elättäminen, vähintään 10%:a on aina eroa. Eilen Alanyan vaihtopisteissä eurolla sai 2,538 liiraa. Forexin nettikaupassa saa eurolla 2,198 liiraa.

      • EditionLimitee

        Kiitos. Onpas siellä vielä hyvä kurssi!
        Olisin pienen alkukassan vaihtanut Danskessa (2,34 kurssilla).
        Viime kesänä Alanyassa näytti peruskurssi heiluvan 2,2-2,3 välillä.

        Jussina olisimme tulossa. Pitääkin kaivaa laatikkoja, onko viime kesältä jäänyt vaikkapa 20 liiraa jemmaan :)


      • Mesutt

        Jos kuitenkin välttämättä haluaa kannattaa pankkeja ja forekseja, niin vaihtoehtoinen toimintatapa:
        Vaihda valuuttasi matkakohteessa, mutta käy kuitenkin viemässä pankin tai foreksin postilaatikkoon 12€:a jokaista 100€:a kohden. Esim. 500€:lla vaihtava käy viemässä 60€:a.
        Helppoa, kätevää ja kaikki on tyytyväisiä ja on saanut lietsoa matkakuumettaan vaihtamalla tavallaan valuuttaa Suomessa.


      • Maailma kutsuu.
        Mesutt kirjoitti:

        Jos kuitenkin välttämättä haluaa kannattaa pankkeja ja forekseja, niin vaihtoehtoinen toimintatapa:
        Vaihda valuuttasi matkakohteessa, mutta käy kuitenkin viemässä pankin tai foreksin postilaatikkoon 12€:a jokaista 100€:a kohden. Esim. 500€:lla vaihtava käy viemässä 60€:a.
        Helppoa, kätevää ja kaikki on tyytyväisiä ja on saanut lietsoa matkakuumettaan vaihtamalla tavallaan valuuttaa Suomessa.

        Onpa nolo tapa kertoa omasta perseaukisuudesta ja että on köyhä reppureissaaja. Me vakavaraiset vaihdamme valuutat jo kotona suomessa ja jäähän siitä pois sekin mahdollisuus, että perillä tulee huijatuksi.
        Tosin me vakavaraiset emme matkusta sellaiseen rottalandiaan kuin turkki. Kohteet ovat muualla ja muulla valuutalla kuin liira.
        Mm Turkki on yksi centinvenyttäjien kuraloista.


      • Se on ihan
        Maailma kutsuu. kirjoitti:

        Onpa nolo tapa kertoa omasta perseaukisuudesta ja että on köyhä reppureissaaja. Me vakavaraiset vaihdamme valuutat jo kotona suomessa ja jäähän siitä pois sekin mahdollisuus, että perillä tulee huijatuksi.
        Tosin me vakavaraiset emme matkusta sellaiseen rottalandiaan kuin turkki. Kohteet ovat muualla ja muulla valuutalla kuin liira.
        Mm Turkki on yksi centinvenyttäjien kuraloista.

        helevetin hyvä, ettet pösö matkustakaan ylimielisen nirppanokkaperhees kanssa sinne minne tavalliset ystävälliset ja järkevät ihmiset menee viettämään LOMAA !


      • Niinpä niin
        Maailma kutsuu. kirjoitti:

        Onpa nolo tapa kertoa omasta perseaukisuudesta ja että on köyhä reppureissaaja. Me vakavaraiset vaihdamme valuutat jo kotona suomessa ja jäähän siitä pois sekin mahdollisuus, että perillä tulee huijatuksi.
        Tosin me vakavaraiset emme matkusta sellaiseen rottalandiaan kuin turkki. Kohteet ovat muualla ja muulla valuutalla kuin liira.
        Mm Turkki on yksi centinvenyttäjien kuraloista.

        Ja vakavarainen sitten istuu Suomessa päivät työttämänä koneella ja lukee Turkin palstaa koko kesän!!!
        Hah hah!!!!!!
        Olisit ollut hiljaa!!!


      • Anonyymi

        Hurjaa on liiran alamäki. Tuossa jutussa 2013 1e= 2,54 Liiraa. NYT 1e = 18 Liiraa


      • Anonyymi
        Maailma kutsuu. kirjoitti:

        Onpa nolo tapa kertoa omasta perseaukisuudesta ja että on köyhä reppureissaaja. Me vakavaraiset vaihdamme valuutat jo kotona suomessa ja jäähän siitä pois sekin mahdollisuus, että perillä tulee huijatuksi.
        Tosin me vakavaraiset emme matkusta sellaiseen rottalandiaan kuin turkki. Kohteet ovat muualla ja muulla valuutalla kuin liira.
        Mm Turkki on yksi centinvenyttäjien kuraloista.

        Turkin matkailusivut silti kiinnostaa jopa noin "vakavaraista" ;D


    • suomessahuijataankur

      valuuttakurssit mtv3 txt kanava 196.

      tai kauppalehden nettisivut

      • EditionLimitee

        Toki keskuspankkien viralliset kurssit löytyvät netistä ja maikkarilta, mutta ne valitettavasti ovat aina täysin eri arvoisia kuin valuutanvaihdon (maasta riippumatta) ja pankkien myyntikurssit.


      • suomessahuijataankur
        EditionLimitee kirjoitti:

        Toki keskuspankkien viralliset kurssit löytyvät netistä ja maikkarilta, mutta ne valitettavasti ovat aina täysin eri arvoisia kuin valuutanvaihdon (maasta riippumatta) ja pankkien myyntikurssit.

        On joo, mutta seuraa tiivisti oikeaa kurssia, en muista onko provikan tuoma ero
        vaihtopisteissä n. 0,03-0,05 liiraa.

        Älä missään tapauksessa vaihda suomessa, vaihtokoppien kurssi on yllättävän hyvä verratuna oikeaan.


      • EditionLimitee
        suomessahuijataankur kirjoitti:

        On joo, mutta seuraa tiivisti oikeaa kurssia, en muista onko provikan tuoma ero
        vaihtopisteissä n. 0,03-0,05 liiraa.

        Älä missään tapauksessa vaihda suomessa, vaihtokoppien kurssi on yllättävän hyvä verratuna oikeaan.

        Juu, näin oli viime kesänäkin. Mutta olisi kiva olla liiroja valmiina, kun illalla myöhään paikalle saavumme. Ei tarvitsisi ihan ensimmäisenä lähteä rahaa vaihtamaan.

        Danskebank ei ota minulta komissiota ollenkaan, kun heiltä vaihdan valuuttaa. Minulla on sellainen palvelupaketti, että siinä tulevat vastaan. Neuvoteltu pankinvaihdon yhteydessä :)

        Loput vaihdan sitten paikan päällä :)

        Siinä olen samaa mieltä, että Forexilla on aivan järkyttävän kallista vaihtaa valuuttaa.


    • Näin minä

      Näkyy vaikka Forexin sivuilla.

      Minä vaihdan euroja. Forex hoitaa rätingit.

      Mutta minä otankin all inclusiven ja euroja tarvitsen vain sata. Jos suurempaa, Visa hoitaa. Minä en ala tuhlata kallista loma-aikaa turhuuksiin.

      • +++000+++

        Minä, minä, minä ja minä, vielä kerran minä....


      • forextosikallis

        Kukaan täysjärkinen ei vaihda forexilla, on älyttömän surkeat kurssit


      • Näin minä.
        forextosikallis kirjoitti:

        Kukaan täysjärkinen ei vaihda forexilla, on älyttömän surkeat kurssit

        No paljonkos voitat vaihtamalla satasen? Tuhat euroako?

        Ei kuule parin euron takia kannata hyppiä. Lomamatkan jokainen minuutti on arvokkaampi. Siis minulle. Minun aikani on kallista. Minä maksan lomasta vähintään tonnin. Miksi minä silloin itkisin parin euron perään.

        Noin minä teen.


      • forextosikallis
        Näin minä. kirjoitti:

        No paljonkos voitat vaihtamalla satasen? Tuhat euroako?

        Ei kuule parin euron takia kannata hyppiä. Lomamatkan jokainen minuutti on arvokkaampi. Siis minulle. Minun aikani on kallista. Minä maksan lomasta vähintään tonnin. Miksi minä silloin itkisin parin euron perään.

        Noin minä teen.

        1000 eurolla forexilta saa 2180 liiraa
        1000 eurolla vaihtopisteesta saa n. 2450 liiraa

        eroa n. 270 liiraa eli n.110 euroa

        kulutan ehkä 3000 euroa joten kyllä mulle säästetty 330 merkitsee jotain, vaihda sinä miljonääri missä tykkäät

        ja kysymykseesi pajonko voitan vaihtamalla 100, vastaus on 27 liiraa eli noin
        11 euroa


      • entajuusua
        Näin minä. kirjoitti:

        No paljonkos voitat vaihtamalla satasen? Tuhat euroako?

        Ei kuule parin euron takia kannata hyppiä. Lomamatkan jokainen minuutti on arvokkaampi. Siis minulle. Minun aikani on kallista. Minä maksan lomasta vähintään tonnin. Miksi minä silloin itkisin parin euron perään.

        Noin minä teen.

        ja mitenköhän sitä aikaa kuluu enemmän vaihtopisteessä turkissa kun forexin pisteessä suomessa?


      • Rakish Reino
        Näin minä. kirjoitti:

        No paljonkos voitat vaihtamalla satasen? Tuhat euroako?

        Ei kuule parin euron takia kannata hyppiä. Lomamatkan jokainen minuutti on arvokkaampi. Siis minulle. Minun aikani on kallista. Minä maksan lomasta vähintään tonnin. Miksi minä silloin itkisin parin euron perään.

        Noin minä teen.

        Missäs sinä noin halvalla lomailet, että tonnin tai vähän yli?
        Kyllä minulla menee joka lomaa kohti useampia tonneja, mutta sitten ei olekaan minuuttipeliä eikä pinna tiukalla.
        Satsaa sinäkin vähän enemmän rahaa lomaasi niin voit ottaa iisimmin.


      • Maailma kutsuu.
        Rakish Reino kirjoitti:

        Missäs sinä noin halvalla lomailet, että tonnin tai vähän yli?
        Kyllä minulla menee joka lomaa kohti useampia tonneja, mutta sitten ei olekaan minuuttipeliä eikä pinna tiukalla.
        Satsaa sinäkin vähän enemmän rahaa lomaasi niin voit ottaa iisimmin.

        Sama täällä. Alle kymppitonnin lomiin en vaivaudu lähtemään kotoa. Ja toinen kymppitonni menee paikan päällä. Luksusta ja lojumista ja muuta mukavaa 3 - 4 viikkoa. Kyllä se on totta se sanonta, jotta rahalla saa ja hevosella pääsee.


      • ja päässä kusta....
        Maailma kutsuu. kirjoitti:

        Sama täällä. Alle kymppitonnin lomiin en vaivaudu lähtemään kotoa. Ja toinen kymppitonni menee paikan päällä. Luksusta ja lojumista ja muuta mukavaa 3 - 4 viikkoa. Kyllä se on totta se sanonta, jotta rahalla saa ja hevosella pääsee.

        ....


      • Ajanvietettä hah hah
        Maailma kutsuu. kirjoitti:

        Sama täällä. Alle kymppitonnin lomiin en vaivaudu lähtemään kotoa. Ja toinen kymppitonni menee paikan päällä. Luksusta ja lojumista ja muuta mukavaa 3 - 4 viikkoa. Kyllä se on totta se sanonta, jotta rahalla saa ja hevosella pääsee.

        Ja siinä toinen samalainen kotona istuva,joka tahdostaan riippumatta istuu kotonaan päivät ja lukee haikaillen Turkin palstaa..hah hah!!!'Meneehän se aika niinkin!


      • Visalla
        forextosikallis kirjoitti:

        1000 eurolla forexilta saa 2180 liiraa
        1000 eurolla vaihtopisteesta saa n. 2450 liiraa

        eroa n. 270 liiraa eli n.110 euroa

        kulutan ehkä 3000 euroa joten kyllä mulle säästetty 330 merkitsee jotain, vaihda sinä miljonääri missä tykkäät

        ja kysymykseesi pajonko voitan vaihtamalla 100, vastaus on 27 liiraa eli noin
        11 euroa

        Vielä enempi säästyy kun maksat Visalla.


      • piensijoittaja2
        Maailma kutsuu. kirjoitti:

        Sama täällä. Alle kymppitonnin lomiin en vaivaudu lähtemään kotoa. Ja toinen kymppitonni menee paikan päällä. Luksusta ja lojumista ja muuta mukavaa 3 - 4 viikkoa. Kyllä se on totta se sanonta, jotta rahalla saa ja hevosella pääsee.

        Äläs ny trossaa, mitää perää oo sun jutuissas.


      • eimyöskäänvisalla
        Visalla kirjoitti:

        Vielä enempi säästyy kun maksat Visalla.

        Ei todellakaan säästy visalla, käyttäessä kurssi on selkeästi huonompi ja nostaessa menee 2 euroa plus 2-3% nostettavasta summasta


      • Visalla
        eimyöskäänvisalla kirjoitti:

        Ei todellakaan säästy visalla, käyttäessä kurssi on selkeästi huonompi ja nostaessa menee 2 euroa plus 2-3% nostettavasta summasta

        Nostat? Miksi nostaa? Maksamisestahan oli puhe.

        Oli se ennen komiaa. Suurin allekirjoittamani Visa-kuitti oli rapiat kaksimiljardia. Siis yli 2.000.000.000 liiraa.


      • Ahne Ahmet
        Visalla kirjoitti:

        Nostat? Miksi nostaa? Maksamisestahan oli puhe.

        Oli se ennen komiaa. Suurin allekirjoittamani Visa-kuitti oli rapiat kaksimiljardia. Siis yli 2.000.000.000 liiraa.

        Katoaa Visalla maksamisessakin välikäsille rahaa. Viimeinen veloitus Visalla-maksullani oli liiran kerroin 0,41987 ja vaihtopisteissä 0,4. Viisi prosenttia huonompi maksutapa verrattuna käteiseen joka on vaihdettu kohdemaassa, vastaa saman suuruista alennusta joka ostosta. Minulle ainakin kelpaa...


    • matkaaja

      Ollaan Alanyassa oltu kaksi viikkoa, tänään paras kurssi 2,52

    • Kurssilaineen

      Mikä kurssi nyt 2016 huhtikuu?

      • Valistaja

        Kohta 4 liiraa eurolla, kunhan odotettu terrori-isku tulee turistikohteeseen. Koko maa on taloudellisessa kriisissä jo nyt ja tämä on vasta alkua.


      • Jamppaaaa

        3.1 oli eilen kurssi.


      • Suomessaolet
        Jamppaaaa kirjoitti:

        3.1 oli eilen kurssi.

        Vai niin. Et siis ole Turkissa ollenkaan. Se on jo pitkään ollut lähes neljä!


    • liiraa

      Löysin 20000 liiran setelin. Paljonkos siitä saa euroina?

      • eimitäänsaa

        ei mitään


      • idioottinauta

        vitun urpo turkin liiroista lähti nollat vek jo ajat sitten


    • Liirautan

      Kurssi liiraa pahasti.

    • Anonyymi

      tyhmää vaihtaa suomessa liiroja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe