Imettelen kun täällä monessa kirjoituksessa kirjoitetaan että operaattorin pitäisi olla Suomalainen.
Minun mielestäni operaattorin tärkein ominaisuus on sen toimivuus sekä kuuluvuus.
Eikä se mihin maahan rahat operaattorin kautta menee
Sonera on hyvä, mutta ei halvin operaattori.
Pitääkö olla suomalainen?
2
583
Vastaukset
- sekin
merkkaa mihin maahan rahat menee, en itse ainakaan haluaisi ruokkia ruotsalaisten suita. Mikä vika muka on kuuluvuudessa suomalaisilla operaattoreilla, niitä haukutaan mutta kun ei ihmiset tajuu että aukkopaikkoja on jokaisella operaattorilla, niin on myös Soneralla, ei sekään jokapaikassa kuulu vaikka niin halutaan uskotella.
- repesusi
mun rahat, mutt ei ne ainakaan mulle jää.
paskaakos mua kiinostaa minkämaalainen operaattori on kuhan saan soitella huoletta eikä tartte pelätä ett joka välissä kusetetaan ja tuplalaskkutetaan. esimerkkejä löytyy pilvin pimein. ainoo kriteeri on ett palvelut pelaa edulisesti. saa rahat mennä ruåtsalaisille vaikka jos ne kerran osaa tään homman paremmin kun suomalaset.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583