Mieheni 8-vuotias tytät on muutama kuukausi sitten alkanut masturboida. Eikä siinä mitään, eiköhän tuo ole aivan normaalia ja luonnollista, mutta hän harrastaa sitä täysin avoimesti, muiden läsnäollessa keskellä kirkasta päivää olohuoneessa. Hän tuntuu kuvittelevan, että me muut emme näe häntä, jos emme katso suoraan häneen päin, mutta tämähän ei pidä paikkaansa. Hän on tehnyt sitä jopa minun istuessa hänen vieressään sohvalla, hän katsoi tv:tä ja minä luin kirjaa, ja koska katseeni oli kohdistunut kirjaan, hän luuli etten näe häntä. Mutta kyllähän ihminen sivusilmällä näkee, ja etenkin kun hänen liikkeensä eivät ole mitenkään hienovaraisia, vaan varsin raivokkaita. Mieheni ja minun yhteinen pieni lapsi on usein myös läsnä, ja toisinaan pysähtyy katsomaan silmät pyöreinä. Oma siskoni kerran myös kylässä ollessaan oli yllättänyt olohuoneeseen mennessään tytön tätä harrastamasta, ja tuli vaivaantuneena takaisin keittiöön. Itse reagoin olemalla kuin en olisi mitään nähnytkään, tai etten olisi edes tietoinen koko asiasta.
Mieheni sulkee silmänsä (siis ihan konkreettisesti laittaa esim. päivätirsoille nojatuoliin), kääntää päänsä pois tai siirtyy toiseen huoneeseen, hän on jotenkin äärettömän vaivaantunut ja nolostunut. Ja kyllä, minäkin olen, ja olen kehoittanut miestäni keskustelemaan tyttärensä kanssa, että se mitä hän tekee on aivan normaalia, mutta sitä kuuluu tehdä omassa rauhassa ja aivan yksin. Tyttären äitikään ei ilmeisesti ole tätä keskustelua hänen kanssaan käynyt, enkä minä koe olevani sopiva siitä hänen kanssaan keskustelemaan, koska en ole lapsen vanhempi, enkä edes haluaisikaan.
On hankalaa kun pitää omassa kodissaan olla tavallaan varuillaan kokoajan. Jos tiedän tytön olevan olohuoneessa katsomassa tv:tä, minun on lauleskeltava tai jollain muulla keinolla ilmoitettava, että olen tulossa olohuoneeseen. Joskus unohdan, ja on inhottava olo kun sitten keskeyttää jotain niin intiimiä. Toisaalta, kyseessä on olohuone, kodin oleskelutila, joka on kaikkien käytössä, ei minun pitäisi kuulostella milloin voin sinne mennä ja milloin en. Jos mieheni on esim. pihahommissa tai jossain, olen saattanut ottaa yhteisen lapsemme mukaan ja lähteä ulos tai kyläilemään, koska olen tuntenut oloni kotona niin vaivaantuneeksi.
Tyttö usein myös välittömästi tämän jälkeen menee keittiöön esim. kaivamaan leipäpussia ja syömään tai perheemme yhteiskäytössä olevalle tietokoneelle tai käyttää kaukosäädintä, samalla kädellä, jonka juuri otti alushousuistaan.
Miten mieheni voisi ottaa asian puheeksi tytön kanssa? Miten saisin rohkaistua häntä puhumaan asiasta? Koska jonkunhan täytyy opettaa tytölle, ettei kyseinen asia ole soveliasta ihan missä vain ja milloin vain.
Lapsen masturbointi
5
5141
Vastaukset
- Oonsä
Provo
- yreyryery
Harvinaisen paskakin
- Kantturanhäpeä
Lisbet-Lissu kuvittelee taas omiaan. Haaveilee kädetpeessä.
Lissu on pedofiili, senhän tiedämmekin. Ei se jaksa edes piilotella sitä enää. - ökkkko
Mitäs jos sinä puhuisit asiasta tytön kanssa? Voisi olla luontevampaa, että siitä puhuisi nainen eikä mies... Minä olen ainakin käynyt vastaavan keskustelun mieheni vasta 6v tytön kanssa, kun hän harrasti samaa. Yksinkertaisesti juttelin hänen kanssaan kahden kesken rauhassa. Kerroin että kun hän toisinaan koskettelee itseään pimpasta, niin se johtuu siitä, koska se tuntuu hyvälle, eikös? Ja että se on ihan ok tehdä sellaista, mutta että se pitäisi tehdä yksityisesti. Ehdotin että hän esimerkiksi tekisi sitä käydessään vessassa tai yksinään omassa huoneessaan. Muistutin myös siitä, että jos koskee pimppaan, niin kädet pitäisi sen jälkeen aina pestä, koska siellä voi aina olla pari tippaa pissaakin. Hyvin se keskustelu meni, ja auttoi asiaa. Miksi jännität asiaa niin paljon? Luonnollinen osa lapsuutta, josta täytyy voida puhua.
- Miem
Mitä ja kenelle AP nyt pitää puhua???? Helvetti oma käsi Ap:llä vatkaa harvinaisen kusipäinen päivä uni Lissulla ja syyttää olemattoman miehensä olematonta tytärtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759