Hei!
Kuulin että koneelle saa tallennettua paljon enemmän musaa jos tallentaa ne mp3-muotoon kuin että tallennan ne media playeriin. Onko näin? Mistä saan netistä otettua tällaisen mp3-ohjelman ja kuinka sen asennus onnistuu? Kuulin ettei ohjelma vie paljon tilaa.
Kiitos auttaville :)
mp3-soitin koneelle
6
428
Vastaukset
- Karde
Tämä on makuasia, mutta mp3-musiikin tekoon on paras ohjelma Audiograbber, jonka saat täältä: http://www.audiograbber.com-us.net/ . Tarviset lisäksi samalla sivustolla olevasta linkistä koodekin (LAME), joka tekee itse muunnoksen. Zip-paketin sisällä on tiedosto lame_enc.dll (tai jotain sellaista), joka puretaan samaan hakemistoon, johon audiograbber asennetaan.
Jos pelkkää soitinta haet, niin omasta mielestäni WinAmp on paras. Tämäkin on makuasia, joku toinen vannoo jonkin toisen soittimen nimeen. - MacFinn
http://www.apple.com/fi/ilife/itunes/
On ilmainen ja toimii.- N..
iTunesin radiosoitin on varmasti helppokäyttöisin mitä on, ja hyvä.
- ???
Tarkennus vielä; etsin siis mp3soitinta jolle saan tallennettua cd:t koneelle niin että vievät mahd. vähän tilaa. Minulla ei ole nettiyhteyttä jatkuvasti. Onko tämä siis paras mahdollinen tähän?
Kiitos vastanneille! - MacFinn
??? kirjoitti:
Tarkennus vielä; etsin siis mp3soitinta jolle saan tallennettua cd:t koneelle niin että vievät mahd. vähän tilaa. Minulla ei ole nettiyhteyttä jatkuvasti. Onko tämä siis paras mahdollinen tähän?
Kiitos vastanneille!Kyllähän aika monen musakirjaston pohjana on omien CD:n mp3 versiot.
iTunesista valitset vain haluamasi tiedostoformaatin (AAC tai mp3) pakkaamista varten, nappaat CD:n koneeseen ja klikkaat, että tuo. Siinä se.
Tuo AAC on mp4 formaatti, pakkaa vähän pienempää tilaan, mp3 on se tavallinen. AAC ei välttämättä toimi sitten kaikissa mp3 soittimissa (siis nämä kannettavat laitteet), kuten iRiver jne., iPoditta tietenkin toimii.
Nettiyhteys on hyvä siinä, että saat sen avulla biisien nimet oikein netistä. Mutta nehän voi kyllä itsekin kirjoittaa. - lammas
??? kirjoitti:
Kiitos vastanneille!Se ei pienennä biisien kokoa. Se joku on varmaan tarkottanu että biisit vie vähemmän tilaa jos ne on mp3 muodossa kuin jossain muussa niinku wav.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415