Onko kukaan tällä palstalla opintojaan
suorittamaan lähdössä Sunderlandiin Englantiin.
Itse olen lähdössä syyskuussa ja olisi kiva saada tutustua etukäteen muihin lähtijöihin
joten laittakaapa palstalle e-mail osoitteita
tutustumisiin !
SUNDERLAND
3
447
Vastaukset
- samppa
Mä olen lähdös kans Sunderlandiin opintojani aloittamaan. Mitä sä olet menos opiskelemaan? Mä olen menossa Business Schoolin puolelle... Pistä ihmeessä mailii, jos haluut tutustuu! :)
- I 8 Spurs
Mä oon joskus pari kolme vuotta sitten sammunu Uni of Sunderlandin asuntolan käytävälle.
Lontoosta tultiin porukalla kattomaan Sunderland - West Ham matsia ja jatkot oli villit... Mukavaa porukkaa noi Mackemsit muuten! - puhuu...
Terve!!
Suosittelen etta lahdet sinne ilman suomalaisia yhteyksia, tuut jokatapauksessa tormaamaan niihin siella ja toisekseen on varmasti kokemus rikkaampi reissu josset puhu pelkkaa suomea siella vapaa-aikanasi!!
Pieni kyla/kaupunki mutta Newcastle on vieressa ja kylla siella Sundissakin viihtyy kunhan sinne lahtee oikealla asenteella!!
Eli varaudu surkeisiin ilmoihin mutta ota ajasta kaikki irti silla Uni tarjoaa monenlaisia aktiviteetteja ym. Joten kaikkeen hauskaan mukaan!!
Onnea matkaan... ja ehka nahdaan kampuksella ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624