pidätkö kutituksesta ?
Uskaltaisitko kutittaa minua ?
mitä kutitus on ?
kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ?
mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ?
Vastatkaa mun kutitus kysymyksiin :)
20
1910
Vastaukset
- Kutiavapoika
Haluun vaan tietää teidän kaikkien vastaukset. jos oisitte niin kilttejä nii vastaisitte ;)
- ticklish1
Pidän kutituksesta uskaltasin kutittaa kutitus on mukavaa olisin kutittaja sekä kutitettava. Kivoin kokemus kaverin jalanpohjien kutittelu
- Kutiavapoika
Voitte vielä lisätä et mistä kutiatte
- ticklish1
Kutian kainaloista kyljistä jalkapohjista. Onks sul meseä? Ois kiva vaihtaa ajatuksia
- tididi
pidätkö kutituksesta ? joo :]
Uskaltaisitko kutittaa minua ? en nyt tiiä jos ootki joku pedofiili pappa :D
mitä kutitus on ? kutittamista?
kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? kutitettava
mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? ei oo :( - byrgypoika (aito)
hienot fantasiat make 5/5
- ticklish1
Höh miksei kukaa enää vastaa :(
- tickling<3
pidätkö kutituksesta ? juuuuu
Uskaltaisitko kutittaa minua ? juu kai
mitä kutitus on ? kiihottavaa ;)
kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? kutitettava
mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? olin kahdestaan yhden kaveripojan luona ja se alko kutittaa mua sen sängyl ;) - kutitus
pidän kutituksesta ja kutittaisin sua mielelläni;) oon kutitettava tai kutittaja ihan yhtä mieluusti. Kutian kainaloista, jalkapohjista ja polvitaipeista :) ei tuu mieleen kivointa kokemusta ku en tiiä moniikaan jotka tykkää kutittamisesta
- Demongirl
Pidän kutituksesta
No totta helvetissä uskaltaisin :D
Mä en edes tiedä. Jotain niin mahtavaa :)
Mm ehkä kutitettava.
Hmm en tiä : D - toinen kutiava poika
pidätkö kutituksesta ? Pidän
Uskaltaisitko kutittaa minua ? Ehdottomasti
mitä kutitus on ? Naurun tuottamista :)
kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? Molemmat mieluusti
mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? Niitä ei oo kauheen paljoa vielä.
Kutian herkästi mahasta, kyljistä ja jalkapohjista. :D - tyttösiili
Pidätkö kutituksesta? -juu
Uskaltaisitko kutittaa minua? -maybe
mitä kutitus on? -kiihottavaa ;)
Kumpi olisit mielummin kutittaja vai kutitettava? -kumpikin
mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä? - ehkä se ku olin yhen jätkäkaverini möksäl kahestaa ku meiän porukat oli lähteny kauppaa. Ja sit hän kaato mut niitten sohvalle ja istu mun päälleni ja rupes kutittamaan - Anonyymi
Pidän kutituksesta ja toivoisin että joku söpö poika kutittelis. Uskaltaisin kutittaa sua. Kutitus on kivaa mut se on toisaalta kamalaa kun se on kiduttavaa. Tykkään olla enemmän kutitettavana. Sidottuna tietenkin. Ei pakoteitä. Mun kivoin kutituskokemus on kun kerran mun paras kaveri sito mut sänkyyn kun olin niillä yökylässä ja alko kutittaa. Se tietää mistä kutian eniten. Ensin se kävi läpi rinnat ja rintavaon ja sitten se siirty kainaloihin ja maksuun sitten jalkoihin. Mutta kun se oli käynyt mut kokonaan läpi ja olin nauranut itseni jo kuoliaaksi se siirtykin kutitteleen sulalla pimpistä ja se oli niin pahaa et mä jopa anelen sitä lopettamaan mut se vaan vastas että: "eikai tää vaan kutita ja että voi sitä Olga parkaa."
- Anonyymi
Hehe, kiva kiusaaja sun kaveris :D
Mä voisin olla se söpö (mut tosin kutiava >.<) poika, joka suo kutittais :3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe, kiva kiusaaja sun kaveris :D
Mä voisin olla se söpö (mut tosin kutiava >.<) poika, joka suo kutittais :3Minkä ikäinen oot?
Missä asut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
Missä asut?20v ja asun Turun lähellä :p, entä sä?
- Anonyymi
pidätkö kutituksesta ? Joo kai
Uskaltaisitko kutittaa minua ? Riippuu iästä, jos aikalai saman ikäinen niin tottakai ;)
mitä kutitus on ? hauskaa puuhaa
kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? kutittaja
mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? Kerran kutittelin kaverin jalkapohjia yöllä ja tiesin, että hän oli erityisen herkkä kutiamaan juuri jalanpohjista, mutta siinä kun kutittelin sitä niin oli se kyllä hauskan näköistä kun hänen varpaat liikkuivat niin suloisesti eteen ja taakse.
Itse kutian jalanpohjista kaiketi eniten, mikäli osaa kutittaa oikein.- Anonyymi
Kuinka vanha oot
- Anonyymi
Seurakunnan kerhossa tyttö, joka halusi minuun lähempää tuttavuutta, sai minusta hyvän otteen ja ryhtyi kutittamaan. Ei ymmärtänyt lopettaa. Kokemus oli kamala.
- Anonyymi
Mikä kuritus fetissä tyypeil on?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346