Vastatkaa mun kutitus kysymyksiin :)

Kutiavapoika

pidätkö kutituksesta ?
Uskaltaisitko kutittaa minua ?
mitä kutitus on ?
kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ?
mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ?

19

1569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutiavapoika

      Haluun vaan tietää teidän kaikkien vastaukset. jos oisitte niin kilttejä nii vastaisitte ;)

    • ticklish1

      Pidän kutituksesta uskaltasin kutittaa kutitus on mukavaa olisin kutittaja sekä kutitettava. Kivoin kokemus kaverin jalanpohjien kutittelu

    • Kutiavapoika

      Voitte vielä lisätä et mistä kutiatte

    • ticklish1

      Kutian kainaloista kyljistä jalkapohjista. Onks sul meseä? Ois kiva vaihtaa ajatuksia

    • tididi

      pidätkö kutituksesta ? joo :]
      Uskaltaisitko kutittaa minua ? en nyt tiiä jos ootki joku pedofiili pappa :D
      mitä kutitus on ? kutittamista?
      kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? kutitettava
      mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? ei oo :(

    • byrgypoika (aito)

      hienot fantasiat make 5/5

    • ticklish1

      Höh miksei kukaa enää vastaa :(

    • tickling<3

      pidätkö kutituksesta ? juuuuu
      Uskaltaisitko kutittaa minua ? juu kai
      mitä kutitus on ? kiihottavaa ;)
      kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? kutitettava
      mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? olin kahdestaan yhden kaveripojan luona ja se alko kutittaa mua sen sängyl ;)

    • kutitus

      pidän kutituksesta ja kutittaisin sua mielelläni;) oon kutitettava tai kutittaja ihan yhtä mieluusti. Kutian kainaloista, jalkapohjista ja polvitaipeista :) ei tuu mieleen kivointa kokemusta ku en tiiä moniikaan jotka tykkää kutittamisesta

    • Demongirl

      Pidän kutituksesta
      No totta helvetissä uskaltaisin :D
      Mä en edes tiedä. Jotain niin mahtavaa :)
      Mm ehkä kutitettava.
      Hmm en tiä : D

    • toinen kutiava poika

      pidätkö kutituksesta ? Pidän
      Uskaltaisitko kutittaa minua ? Ehdottomasti
      mitä kutitus on ? Naurun tuottamista :)
      kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? Molemmat mieluusti
      mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? Niitä ei oo kauheen paljoa vielä.

      Kutian herkästi mahasta, kyljistä ja jalkapohjista. :D

    • tyttösiili

      Pidätkö kutituksesta? -juu
      Uskaltaisitko kutittaa minua? -maybe
      mitä kutitus on? -kiihottavaa ;)
      Kumpi olisit mielummin kutittaja vai kutitettava? -kumpikin
      mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä? - ehkä se ku olin yhen jätkäkaverini möksäl kahestaa ku meiän porukat oli lähteny kauppaa. Ja sit hän kaato mut niitten sohvalle ja istu mun päälleni ja rupes kutittamaan

    • Anonyymi

      Pidän kutituksesta ja toivoisin että joku söpö poika kutittelis. Uskaltaisin kutittaa sua. Kutitus on kivaa mut se on toisaalta kamalaa kun se on kiduttavaa. Tykkään olla enemmän kutitettavana. Sidottuna tietenkin. Ei pakoteitä. Mun kivoin kutituskokemus on kun kerran mun paras kaveri sito mut sänkyyn kun olin niillä yökylässä ja alko kutittaa. Se tietää mistä kutian eniten. Ensin se kävi läpi rinnat ja rintavaon ja sitten se siirty kainaloihin ja maksuun sitten jalkoihin. Mutta kun se oli käynyt mut kokonaan läpi ja olin nauranut itseni jo kuoliaaksi se siirtykin kutitteleen sulalla pimpistä ja se oli niin pahaa et mä jopa anelen sitä lopettamaan mut se vaan vastas että: "eikai tää vaan kutita ja että voi sitä Olga parkaa."

      • Anonyymi

        Hehe, kiva kiusaaja sun kaveris :D

        Mä voisin olla se söpö (mut tosin kutiava >.<) poika, joka suo kutittais :3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe, kiva kiusaaja sun kaveris :D

        Mä voisin olla se söpö (mut tosin kutiava >.<) poika, joka suo kutittais :3

        Minkä ikäinen oot?
        Missä asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen oot?
        Missä asut?

        20v ja asun Turun lähellä :p, entä sä?


    • Anonyymi

      pidätkö kutituksesta ? Joo kai
      Uskaltaisitko kutittaa minua ? Riippuu iästä, jos aikalai saman ikäinen niin tottakai ;)
      mitä kutitus on ? hauskaa puuhaa
      kumpi olisit mieluummin kutittaja vai kutitettava ? kutittaja
      mikä on kivoin kutitus kokemuksesi ikinä ? Kerran kutittelin kaverin jalkapohjia yöllä ja tiesin, että hän oli erityisen herkkä kutiamaan juuri jalanpohjista, mutta siinä kun kutittelin sitä niin oli se kyllä hauskan näköistä kun hänen varpaat liikkuivat niin suloisesti eteen ja taakse.

      Itse kutian jalanpohjista kaiketi eniten, mikäli osaa kutittaa oikein.

    • Anonyymi

      Seurakunnan kerhossa tyttö, joka halusi minuun lähempää tuttavuutta, sai minusta hyvän otteen ja ryhtyi kutittamaan. Ei ymmärtänyt lopettaa. Kokemus oli kamala.

    • Anonyymi

      Mikä kuritus fetissä tyypeil on?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe