Käytän 56K modeemia jotta pääsen Internettiin,muuta ihmetyttää kovasti se että vaikka modeemi on 56K niin nopeus on vain 49.2 ja välillä vähemmänkin jotain 48 ja vähimmillään 33.
Aina kun olen yhdistänyt internettiin,kone näyttää käynnistä palkissa yhteyden nopeuden.Miksi nopeus ei ole 56K? Olen kyllä käynyt katsomassa modeemin kaikki asetukset ja ne ovat ihan kohdallaan.Nopeuskin on modeemin asetuksissa ihan täysillä 115200.En vaan keksi syytä miksi modeemi ei täytä nopeuttaan,mitä sen pitäisi olla.Ei ole mitään laitteistoristiriitojakaan ja valikko sanoo että laite toimii oikein.Tietääkö kukaan syytä tälle ilmiölle?
Modeemin nopeus
Minä
3
367
Vastaukset
- MacFinn
Eli 56K on markkinoijien keksimä luku ja todellisuudessa normaali analoginen modemi antaa juuri mainitsemiasi lukuja. Eli analogin linja ei anna täyttä 56K:ta.
Vaihda ISDN tai ADSL tekniikkaan jos nopeutta kaipaat.- Minä vain
Joo 2-3 viikon päästä pitäis tulla ADSL yhteys,tässä sitä kärsivällisesti yritän odotellakin :)
- Joo
Ei ne nopeudet ole koskaan sitä mitä luvataan. Aina ne jää hilkun alle. Mulla 4 meganen ja näyttää noin 3800-3920...Joskus pikkasen jopa sen alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844